Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

    Korting op 420shop
    hallo

    uit voorzorg wou ik graag een sticky genereren waar we allemaal ons verhaal dumpen met ervaringen omtrent invallen.
    vermeld wat je had staan wat ze hebben gevonden wat ze hebben meegenomen en wat het je uiteindelijk aan tijd moeite en geld heeft gekost. vermeld ook duur van celstraf kosten van herinvestering en hoogtes van boetes.
    ik hoop dat het idee aanslaat

    zelf (nog) geen ervaring

    #2
    Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

    ALLES NAAR DE KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    Voor de oplettende kijker............... 3 potten maar??????
    De benjamin krijgen ze niet, staat nu even in de badkamer.

    Weet je wat deze mannen tegen mij zeiden?
    Heb je binnen geen kleine ruimte waar je 1 plantje kan zetten?
    Want daar gaan wij niet moeilijk over doen.
    Bij buitenkweek doen ze dit alleen maar als er klachten over binnen komen.
    Al 5 jaar mijn ding kunnen doen zonder probleem.
    Dit jaar een paar nieuwe mensen in de blok en ja dan krijg je dit.

    Maar we moeten toch nog even verder knallen.
    De benjamin is alleen maar ze is er nog gehehe.

    Omdat dit de eerste keer is dat ze bij mij de planten weg pakken.
    En ik er afstand van heb gedaan volgen er geen sancties.
    Maar mijn buitenkweek dagen zijn voorbij.
    Bij een volgende constatering van volgen er wel sancties.

    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

      Klote zeg

      Comment


        #4
        Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

        Uit voorzorg? zou je beter zwijgen over dit soort dingen.
        Oorspronkelijk geplaatst door biorythemz View Post
        hallo

        uit voorzorg wou ik graag een sticky genereren waar we allemaal ons verhaal dumpen met ervaringen omtrent invallen.
        vermeld wat je had staan wat ze hebben gevonden wat ze hebben meegenomen en wat het je uiteindelijk aan tijd moeite en geld heeft gekost. vermeld ook duur van celstraf kosten van herinvestering en hoogtes van boetes.
        ik hoop dat het idee aanslaat

        zelf (nog) geen ervaring

        Comment


          #5
          Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

          Wat een kuttopic, die info ga je serieus toch niet hier neerzetten?
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment


            #6
            Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

            Kan best informatief zijn, de details van (on)kosten enzo hoeven van mij niet.
            Ik heb wel eens de indruk dat mensen niet echt rekening houden met zoiets.

            Ik heb wel eens de Radio controle dienst in de straat gehad in the seventies.
            Was net uit op tijd uit de lucht. smilie_musik_109.gif
            Maar het gaat over wiet zeker ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                ALLES NAAR DE KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Maar we moeten toch nog even verder knallen.
                De benjamin is alleen maar ze is er nog gehehe.

                Omdat dit de eerste keer is dat ze bij mij de planten weg pakken.
                En ik er afstand van heb gedaan volgen er geen sancties.
                Maar mijn buitenkweek dagen zijn voorbij.
                Bij een volgende constatering van volgen er wel sancties.
                hoezo de volgende keer wel. je zit onder het gedoogbeleid dan zou er geen strafvervolging moeten zijn. is de sanctie de boete of de ruimingskosten?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
                Wat een kuttopic, die info ga je serieus toch niet hier neerzetten?
                topic slaat aan. al deze dingen zijn in het verleden gebeurt. boeiend wie dit leest...

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                ze waren dus blijkbaar naar iets anders op zoek. geen 2e inval?, boete?, ruiming?
                je bent dus terwijl er toch al agenten waren weggekomen met een plaat hasj en een zolder vol stekken??? wat een mongolen. ik heb van mensen gehoord dat ze zelf holle muren openbreken om te kijken of er wat in zit... schade is jouw probleem. nou zat er bij deze mensen wel een paar miljoen in de muren...

                Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                Grootschalige invallen. Meerdere zelfs

                En een keer in m'n eigen huis, veel later. Tros wagens voor de deur (die maar meteen open gebroken werd). Ik heel verbaasd in mn kamerjas met kop koffie in de hand kijken wat de bedoeling was : dachten ze een grote stekkenkwekerij op te rollen. Maar nee, dat waren opkomende zonnebloemzaadjes, ik was weer wat enthousiast geweest > "tuulk, ik kweek wel wat op voor de hele familie". . En omdat het weer niet meewerkte had ik er maar even een kamertje voor gemaakt, met deuren-op-schragen als tafels enzo.

                maar dit heb ik geloof ik al eens verteld
                en dit kweekte je onder hps? zonder antidetectiefolie zeker. waarom kweek je grote hoeveelheden zonnebloemen. 1 zonnebloem geeft maar zo 3 kilo zonnebloempitten... ik hjad er 1 met 18 bloemen dankzij hydro voeding 6 meter hoog...

                maar het heeft je dus niks gekost uiteindelijk?
                Last edited by biorythemz; 5 December 2013, 20:48.

                Comment


                  #9
                  Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                  geen hps, geen detectiefolie (een zaadje wat aan het ontkiemen is heeft dat allemaal helemaal niet nodig joh..die wil gewoon vochtige voeten, een redelijke temperatuur en geen gedoe met voorkiemen enzo. De lui aan de overkant zagen de -ja erg enthousiaste- set minipotjes aan voor een wietkwekerij en belden de politie. Excuses ontvangen, maar het slot kon ik niet declareren (of wel, geen idee eigenlijk, was allang blij dat ze weg waren).
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                    geen hps, geen detectiefolie (een zaadje wat aan het ontkiemen is heeft dat allemaal helemaal niet nodig joh..die wil gewoon vochtige voeten, een redelijke temperatuur en geen gedoe met voorkiemen enzo. De lui aan de overkant zagen de -ja erg enthousiaste- set minipotjes aan voor een wietkwekerij en belden de politie. Excuses ontvangen, maar het slot kon ik niet declareren (of wel, geen idee eigenlijk, was allang blij dat ze weg waren).
                    officieel denk ik dat je wettelijk recht hebt op evrgoeding, naast je slot. je kan ook je overburen aanklagen voor foutief aangifte doen. wat een vorm van vals beschuldigen is. hier kan in sommige omstandigheden een aardig centje aan verdiend worden. in dit geval denkik dat een rechter je niets toewijst.

                    Comment


                      #11
                      Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                      ik moest er hartelijk om lachen. Hell, ik viel zowat van het krukje waarop ik (geboeid en al) geplaatst was toen ze erachter kwamen dat het allemaal onschuldig zaaigoed was. Recht halen wat krom is probeer ik niet (meer), tenzij er echt wat te halen valt. "alleen vechten als je zeker weet dat je wint" is al ruim 2500 jaar best practice.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                        Ik weet nog steeds niet hoe ik jou voor me moet zien, Moreweed. Als een keurige arts, in pak met stethoscoop, of als een dichtgetatoueerde tokkie in een stacaravan.

                        Hou maar zo hoor: Ik vind die onduidelijkheid wel grappig.

                        Goed verhaal ook weer - alleen vind ik het schandalig dat je zonnebloemen niet geruimd zijn. Alsof zonnebloemen minder erg zijn dan wietplanten!

                        ...vraagje... zouden de petten een jampot vol kief herkennen voor wat het is? (kief = in mijn geval grof gezeefde wiet)

                        Comment


                          #13
                          Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                          ik heb ook ene verhaal gehoord van een ruilcontact dat er ff enkele honderden soortjes in beslag werden genomen uit zijn zaadbank. voor zover ik weet mag je al het zaad bezitten wat je maar wil. wettelijk gezien. ondanks functie ervan of intensies. of ze moeten uitsluitend aan kunnen tonen dat je bulkzaad koopt voor terreur of fraude doeleinden.

                          Comment


                            #14
                            Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                            Tel je vingers na als die antiburgers in je huis geweest zijn.

                            Zomaar ineens mis je van alles.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #15
                              Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                              @ Biorythemz,

                              wat betreft de zaden en de onteming ervan.

                              zaden mag je hebben, maar !
                              deze moeten in een gesloten verpakking zitten,zoals bv het ronde pakje van the greenhouse,

                              heb jij zaad tig in gripbags etc, dan is het aan de agent wat zijn keuze en vervolging is,
                              heb jij de pech dat je iemand hebt die er tegen is,ja dan is deze ambtenaar bevoegd om inbeslagname te mogen uitvoeren.
                              en al vecht je dit aan,in hoger beroep is een verloren zaak,
                              ondanks je overal leest en ziet dat dit niet mag,spelen ze het zo, dat ze het wel kunnen.

                              het is krom ik weet het,

                              net zoals in de shop koop er wiet en rook het geen probleem,
                              loop na buiten met een zakje,en de agent controleert je mag die het gewoon in beslag nemen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X