Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

    Oorspronkelijk geplaatst door biorythemz View Post
    in het buitenland, met zeer strenge hennepwetgeving zal de gemiddelde agent een kleine kwekerij niet doormelden.
    Klopt volledig. Neem Canada bijvoorbeeld: wordt niks doorgemeld. Oom agent haalt even een shovel op en maakt je huis en alle bouwsels eromheen met de grond gelijk. Wettelijk zo geregeld.

    Gelukkig voor de blowende en kwekende Canadezen is er 1 wout op weetikveelhoeveel km2 grondgebied. Je moet het wel heel erg bont maken om daar in de smiezen te lopen...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #32
      Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

      wou even iedereen informeren dat niemand de topic titel begrepen heeft het doel was vooral te vermelden waarmee jullie zijn weggekomen. de leuke verhalen ook dus

      iemand waarbij oom agent vrolijk fluitend zei, ik zie hier niets wat aanleiding tot criminaliteit doet. en vervolgings de 40 tal planten netjes liet staan zonder ook maar iets onder de tafel te eisen. bijv.

      Comment


        #33
        Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

        Oorspronkelijk geplaatst door biorythemz View Post
        in het buitenland, met zeer strenge hennepwetgeving zal de gemiddelde agent een kleine kwekerij niet doormelden. en vervolgens makkelijk omkoopbaar zijn. de officiele strafmaat daar zal wel rond de 15 jaar liggen overigens.
        ik heb vaak gehoord over de mildheid van bijv. spanje, belgie, duitsland, denemarken, polen, enz.
        ik hoor overigens ook wel eens over mildheid in nederland. dat agenten zelfs kwekerijen met 20 planten gewoon laten staan.
        zal wel per provincie verschillen.
        In het buitenland zijn ze idd vaak ook erg makkelijk, hier in Noord-Holland is de politie vaak erg mild al ken ik niemand die ooit is gepakt met een plantage
        Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
        Als dat waar was zouden ze niet als laffe reserve moffen achter een dikke boom gaan staan met een camera, of die verstoppen in een kliko.
        Dat gluiperige gedrag staat niet in de wet.
        Net zo min als ze aan mijn spullen mogen komen of met valse beschuldigingen mogen komen.

        Eerzame DIENDERS zijn zo goed als uit gestorven.
        De goeie lopen met PTSS en de rest deugt niet.
        Ik ben toch heel benieuwd hoeveel dienders jij dan kent, ik ken er best wel veel en nog nooit een diender gevonden die echt kut is om t kut zijn. Sommige volgen de wet op de letter, dat is muggenzifterij maar dat is ook hun werk. Grootste deel die knijpt een oogje dicht zolang je je verder goed gedraagt.

        Mijn tip voor iedereen die ooit de politie voor de deur heeft ivm een plantage: WEES AARDIG TEGEN ZE!! Dan zullen ze ook aardig terug zijn...
        Last edited by BlackDev; 8 December 2013, 16:01.

        Comment


          #34
          Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

          wellicht heeft hij het over de ambtenaren die in burgerkleding over straat lopen. niet de verkeerspolitie. maar die ouwe christelijk ogende kutjes. die met kleine pocket cameras vreemd gedrag filmen. ben door deze kutten vaak genoeg gefilmd met illegaal vuurwerk afsteken (doodnormale nitraten) ze lopen langs en doen alsof er niks aan de hand is. maar filmen je ondertussen wel. aan de hand van de beelden word je geidentificeerd. ik ken deze klootzakken maar al te goed. en elk van deze lijers is groot willibrord fan en zal zonder moeite je op manieren behandelen waarbij elk zinnig mens uithaalt. (niks tegen willibrord deze man volgt topcriminelen. maar stel je eens voor soortgelijk behandeld te worden voor het in bezit hebben van een lawinepijl...) deze mannen zullen tegen je aanschreeuwend achter je aan lopen. en je pad blokkeren. ze zullen zeer zacht zonder letsel naar je uithalen. en als je terug uithaalt kun je dat maar beter zonder letsel doen. het 1e blauwe plekje druktiej op een knopje en dan komt de rest van de lokale agenten achter je aan. alles op film. aanvliegen van een ambtenaar noemen ze dat.

          ik weet vrij zeker dat in de hennepwereld deze christelijke gemeente werkers ook voorkomen.

          Comment


            #35
            Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

            Je zou haast denken dat BlackDev een wout is die het niet zo leuk vind als tegen partij gezien te worden.
            Op youtube barst het van de filmpjes van deze "zeer integere" agenten.....

            En ik ken ze enige decenia van dicht bij.

            En over oud zeer: Mijn vader is door die figuren verraden aan de moffen.
            Er waren in '40 maar een hand vol van de "aardige" agenten die weigerden de macht van de moffen te accepteren.
            Massaal gingen ze voor de duitsers werken en hielpen ook braaf met het oppakken van Joden en andere "mindere" burgers.
            Na de oorlog kregen ze een nieuw pakje, dat was het enige wat veranderde.

            En toe in onze tijd het punten systeem werd ingevoerd, gingen ze vlijtig aan de slag. Anders kregen ze er geen periodiek bij.
            Je ziet, het zijn anti burgers.
            En als je anders beweerd ben je een zot.

            Ik heb als stelling; "Ik sterf liever de moord, dan dat ik mijn ziel verkoop"
            Die laffe Saksen buigen direct en verraden vriend en vijand. Onder het mom dat je nu eenmaal moet gehoorzamen.
            Bhaaaaaa
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #36
              Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

              k. dit gaat buiten mijn gebied. dat ze hun qouta moeten behalen klopt idd. boeten waar je maar boeten kan. anders word je functie gekort en je loon verlaagd.

              Comment


                #37
                Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                Ik ben ooit weggekomen met mijn hand niet uitsteken op de fiets. Omdat de burgerwacht van zijn fiets viel. Hij verloor zijn evenwicht omdat hij met zijn gebroken arm der wet probeerde te sturen terwijl hij remde en begon te joelen. Razend en tierend lag hij te spartelen als een varkentje op zijn rug. Daar geniet ik van!
                Deze man is namelijk zo'n NSB'er, wachten buiten de kroeg tot mensen op hun fiets stappen om ze te beboeten voor rijden onder invloed, of openbare dronkenschap. Als je met je fiets in de hand door het centrum loopt, dan ben je aan het fietsen en krijg je 35 euro boete. Zo ken ik er nog wel een paar.. Zijn eigen zoontje vrijpleiten van alle vergijpen, maar diens vriendjes een dubbele straf toespelen. Daar kun je als burger niets tegen doen, als het systeem eenmaal corrupt is, kun je het maar beter helemaal niet gebruiken.
                Dat werkt hier in de wijk prima; ramvol met ex-kampers en criminelen. Nooit een inbraak gehad, nooit overlast en altijd iemand op straat die de boel in de gaten houdt. Politie komt hier nauwelijks.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #38
                  Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                  Lol, ja ik heb ooit zoiets stompzinnigs gehad. Ik stak bij een stoplicht over langs het zebrapad en stapte daar af. Werd ik staande gehouden omdat ik aan de andere kant had moeten afstappen en dan lopend over het zebrapad had moeten gaan. Ze hadden het "te druk" om een bekeuring uit te schrijven ...

                  Wat ik me altijd afvraag met die plant aantallen, tellen ze dan ook stekjes/zaailingen in je voorgroei hok? Bij die ontnemingsberekeningen berekenen ze namelijk hoeveel oogsten je gehad hebt en van hoeveel planten dan, maar daar kun je in alle redelijkheid toch niet ook nog een keer bijtellen wat er in voorgroei staat. Gaat me overigens niet zozeer om wat ze noemen in het politierapport of het persverslagje wat ze naar de lokale media sturen, maar of ze daar met de berekening van boetes rekening mee houden.
                  Last edited by Wietefras; 10 December 2013, 15:38.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #39
                    Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                    Ga maar uit van een worst case scenario Wietefras, dan kan het alleen maar meevallen.

                    Lijkt me erg grappig trouwens : Dat je net bewortelde stekjes geweefselkweekt hebt, voor de rechter staat met een claim dat je 100.000 planten hebt staan en dat ze dan als bewijsmateriaal een kratje vol kweekbuizen presenteren.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #40
                      Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Dat werkt hier in de wijk prima; ramvol met ex-kampers en criminelen. Nooit een inbraak gehad, nooit overlast en altijd iemand op straat die de boel in de gaten houdt. Politie komt hier nauwelijks.
                      hoe gaat dit in zijn werk dan. ken kampers en criminelen genoeg. niet altijd het beste volk. denk dat er wel meer dingen zijn die je maar beter neit in jouw wijk kan doen tussen deze mensen. aan de andere kant heb je wel de vrijheid een geopend biertje in de hand te houden. 's avonds nog door een parkje lopen. 's avonds een (klein) feestje geven met fijne muziek. allemaal dingen die ik erg begin te missen. toch ben ik erg blij at ik in een zeer christelijk buurtje ben gaan wonen. goede stand noemen ze dat. dit halfjaar 18x ingebroken bij buren. (allemaal bejaarden, aanbellen en neerslaan.) politie komt hier ook nooit. doodlopend wijkje. geen doorgang.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      Ga maar uit van een worst case scenario Wietefras, dan kan het alleen maar meevallen.

                      Lijkt me erg grappig trouwens : Dat je net bewortelde stekjes geweefselkweekt hebt, voor de rechter staat met een claim dat je 100.000 planten hebt staan en dat ze dan als bewijsmateriaal een kratje vol kweekbuizen presenteren.
                      in de weefselkweek kan elke cel een afzondelrijke plant zijn. 1 blaadje is dus al 100.000 planten wettelijk gezien. en dit past allemaal in 1 reageerbuis. daarna smeer je de cellen uit. en groeit er een soort hennepmos aan jonge plantjes.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                      Wat ik me altijd afvraag met die plant aantallen, tellen ze dan ook stekjes/zaailingen in je voorgroei hok? Bij die ontnemingsberekeningen berekenen ze namelijk hoeveel oogsten je gehad hebt en van hoeveel planten dan, maar daar kun je in alle redelijkheid toch niet ook nog een keer bijtellen wat er in voorgroei staat. Gaat me overigens niet zozeer om wat ze noemen in het politierapport of het persverslagje wat ze naar de lokale media sturen, maar of ze daar met de berekening van boetes rekening mee houden.
                      de boete gaat over aantal planten. inc voorgroeihok. dat is juist de hele kwestie. als iedereen 5 planten afbloeiend mpocht hebben en een tiental moeders. was hjet elke dag feest door heel nederland. en de oogsten tellen methode geld alleen voor grootschalige kwekers. lach me dood als ze dat bij mij doen met me onsje oogtst per jaar.

                      overigens ben ik op zoek naar T-neon. ik heb al 2 armaturen. en 3 kapotte en 1 mankement lampje.
                      heb ook die lamp clips ndoig die de buizen vasthouden. daarnaast vind ik jouw soortjes interresant doeje aan zaadruil??
                      Last edited by biorythemz; 10 December 2013, 16:41.

                      Comment


                        #41
                        Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                        Sorry, ik bedoelde inderdaad de ontneming van de winst en niet de winst. Als je dat BOOM document over de ontneming van de winsten leest dan hebben ze toch echt hun best gedaan om een zo correct mogelijke berekening te krijgen. Om niet iedere keer door een slimme advocaat voor lul gezet te worden.
                        http://www.om.nl/onderwerpen/ontnemi...pdate_rapport/

                        Bij een kweek van een onsje is dat inderdaad allemaal niet zo erg, maar stel dat je een 600W lamp hebt op een m2 en ze verdubbelen het aantal planten omdat je ook wat hebt staan voorgroeien, dan kan het nog best hard aantikken denk ik dan.

                        Ze berekenen ook een opbrengst per plant gerelateerd aan het aantal planten wat je op een m2 propt. Ben wel benieuwd wat de geschatte productie per plant is bij 100.000 planten in een reageerbuis

                        ps Vraag je dat aan mij van die zaadruil? Ik heb niets te ruilen. Hooguit wat mogelijk onbetrouwbaar autoflower zaad. Hopelijk binnenkort wel wat Ketama zaden.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #42
                          Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                          Als ik dat "ontnemingsrapport" zo lees, dan zal de belastingdienst voor 10 plantjes (ofzo) niet eens de moeite nemen om de berekening te maken. Ze moeten dan eerst hardmaken dat er eerdere oogsten zijn geweest, vervolgens dat je winst boven de investering uitkomt en dat het totaal boven de 500 euro per maand komt - want daaronder ben je uberhaupt geen belasting schuldig. Ik geloof nooit dat ze die moeite gaan nemen.

                          Vergelijkbaar: Ik had een keer een fout gemaakt bij de opgave van mijn auto-van-de-zaak: Die had ik te hoog aangeslagen. Ik dus opgebeld, of ik een nieuwe aanslag mocht opsturen. Dat mocht en dat heb ik gedaan.
                          Een week later werd ik gebeld door de belastingdienst. "Meneer, uw nieuwe opgave komt hoger uit dan de oude. Welke moeten we gebruiken?" Ik voelde het zweet al uitbreken - maar het viel mee. De dienst bood vriendelijk aan om de gunstigste-voor-mij te gebruiken. Het bedrag (iets van 100 euro) was te klein om moeite voor te doen.

                          Andersom zijn ze er ook heel makkelijk in. Ik heb nog eens een vakantiebaantje gehad waarover ik belasting had teruggekregen - als ik niet onder de "voet" had gezeten. Iets van 250 gulden cadeau gegeven aan de belastingdienst, en niet eens een dank-je-wel!

                          Comment


                            #43
                            Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                            Dat "ontnemingsrapport" is van het OM. Dan moet je al voor een rechter staan voor dat zoiets gaat spelen lijkt me.

                            De belastingdienst komt daar dan achteraf nog een keer overheen om belasting te heffen over de te ontnemen winsten. Met ook weer een boete natuurlijk.

                            Wel merkwaardig dat je dan belasting moet betalen over winsten die je ontnomen worden, maar zo schijnt het wel te werken. Dan heb je dus de winst niet meer EN je moet er toch belasting over betalen EN nog een keer dubbel, omdat je de belasting meteen had moeten afdragen (waarbij je jezelf dan feitelijk zou aangeven bij het OM).


                            Anyway, dat hele ontneming/belasting zal dan dus voor ons wel niet zo spelen inderdaad. Al lijkt het me al knap klote als ze de hele zooi komen weghalen.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #44
                              Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                              Okee, eerst ontnemen en dan belasting betalen... dat wist ik niet.

                              En inderdaad: Heel erg klote als ze alles komen weghalen. Om te beginnen de inbreuk in je privacy, van een stel petten die je (als het even kan) uit je bed bellen om je huis op stelten te zetten. Of ze voor een hobbykweek je hele huis overhoop halen weet ik niet - denk het niet eigenlijk. Maar dan nog.

                              (Maar: Ik kwam ergens een verhaal tegen van een hobbykwekerij die "ontruimd" werd, waar de agenten echt teleurgesteld waren over het formaat. Zo teleurgesteld, dat ze niet eens de dingen meenamen. "Breng je lamp en VSA zelf maar naar het bureau vanmiddag." Kweker-in-kwestie had nog een oude bak-en-bulb liggen, heeft die ingeleverd, en is acuut een nieuwe ronde begonnen.)

                              ... en dan, na de inbreuk, hopen dat je in je huis kan blijven... hopen dat je niet te lang zonder electra zit... jaren wachten of er nou een proces komt of een straf... en ondertussen niet durven kweken natuurlijk. Da's nog het ergste.

                              Comment


                                #45
                                Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                                Als je gepakt word en ze zeggen dat je er geld aan heb verdiend.. Dan als ik jou was zou ik ff langer dan jaartje wachten.. Want ze komen tegen wordig binnen het jaar nog terug kijken of ze niet iets vergeten zijn waardoor jij weer je ding weer kan doen. En als er blijkt dat je nog geld hebt, word dat gewoon weer afgepakt
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X