Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

    Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
    Okee, eerst ontnemen en dan belasting betalen... dat wist ik niet.
    Het leek mij ook onwaarschijnlijk, maar iemand gaf hier laatst aan dat het zo werkt toch?

    :edit: Zit nog even na te lezen:
    http://www.advocaat-voor-hennepkweke...mstenbelasting

    Blijkbaar kun je de ontneming "onder omstandigheden" als aftrekpost zien. Dus dan zou je alleen belasting moeten betalen als het geld je niet ontnomen wordt. Ben je het alsnog kwijt, maar dan niet dubbel. Even er vanuit gaande dat henneplteelt zon'n "omstandigheid" is
    Last edited by Wietefras; 11 December 2013, 18:56.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #47
      Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

      dubbel genaaid houdt beter... een bekende loste het als volgt op :

      van elke oogst bewaarde hij een deel voor het geval er een inval kwam. Als die inval kwam werd die wiet ontdekt en kon hij aannemelijk maken dat hij al wel geoogst had, maar nog nooit iets had verkocht. De wiet was er tenslotte nog. Dat het minder was dan men redelijkerwijs kon aannemen op basis van de altijd zeer ruime schatting van de politie kwam omdat hij zo'n prutser met kweken was. Wat mede werd bewezen door het feit dat hij dus gepakt was > een beetje kweker kon -zo zou zijn verhaal naar de politie zijn- jarenlang kweken zonder gepakt te worden. Maar hij dus niet.

      Hij heeft een keer een inval gehad, en is er toen vanaf gekomen met een schikking van om en nabij de 1500 euro. Plus alle spullen vernietigd natuurlijk. Wat hem niet hinderde om binnen enkele maanden weer vrolijk verder te gaan.

      Feit : als je gepakt wordt zijn de rapen gaar. Dus kweek heel stiekem, of doe het niet.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #48
        Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

        Is al weer bijna 5 jaar geleden.
        ergens rond deze tijd.

        Aangehouden met:
        27 gram Amphetamine
        6 gram afghaanse hash.
        60 gram wiet gruis *hebben ze niet gevonden*
        4 gram wiet.

        Bij huiszoeking:
        130 gram Amphetamine
        Lucht buks Desert Eagle replica
        4k cash (gelukkig terug gekregen)
        m'n oude grinder

        Zaak geseponeerd wegens te weinig bewijs.
        Last edited by DenSchimmige; 12 December 2013, 12:41.
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment


          #49
          Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

          Een vraag van VOC Nederland

          Een journalist van het Brabants Dagblad zou graag een thuiskweker interviewen die een inval van de politie heeft gehad, liefst van de Taskforce Hennep en met enig geweld / hardhandigheid / vernieling van eigendommen. Zeg maar het geval van Serge uit Helmond, alleen heeft die recent al in het Eindhovens Dagblad gestaan.

          Voldoe je aan de beschrijving of ken je iemand die er aan voldoet, mail dan svp naar info@voc-nederland.org

          Bedankt en een groene groet,

          Derrick
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #50
            Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

            Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
            Sorry, ik bedoelde inderdaad de ontneming van de winst en niet de winst. Als je dat BOOM document over de ontneming van de winsten leest dan hebben ze toch echt hun best gedaan om een zo correct mogelijke berekening te krijgen. Om niet iedere keer door een slimme advocaat voor lul gezet te worden.
            http://www.om.nl/onderwerpen/ontnemi...pdate_rapport/

            Bij een kweek van een onsje is dat inderdaad allemaal niet zo erg, maar stel dat je een 600W lamp hebt op een m2 en ze verdubbelen het aantal planten omdat je ook wat hebt staan voorgroeien, dan kan het nog best hard aantikken denk ik dan.

            Ze berekenen ook een opbrengst per plant gerelateerd aan het aantal planten wat je op een m2 propt. Ben wel benieuwd wat de geschatte productie per plant is bij 100.000 planten in een reageerbuis

            ps Vraag je dat aan mij van die zaadruil? Ik heb niets te ruilen. Hooguit wat mogelijk onbetrouwbaar autoflower zaad. Hopelijk binnenkort wel wat Ketama zaden.
            hun schattingen schatten eht maximum. de kweker moet bewijzen dat het minder was.
            ik kweek wanneer ik genoeg wiet in potten heb kruiden in mijn tent. heb een aparte kweekruimte voor paddestoelen (culinaire, ben kok) ik heb ook een kweekruimte waar ik moestuinplanten in voorgroei. deze planten klunnen in juni pas buiten gezet worden. en meoten dan al vruchten dragen om af te rijpen.

            ik maak mij gewoon zorgen dat ze voor "dat onsje wiet" wel ff voor 8000 euro schade aanrichten en vervolgens melden goh meneer u had wel 20.000 planten per jaar kunnen kweken in al uw vivariums. met de rekening vandien. dan zou ik er spijt van hebben dat ik dat niet gedaan heb. op een m2 kun je tegenwoordig al 10.000 planten dwarven in die roterende tonnen.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post

            Feit : als je gepakt wordt zijn de rapen gaar. Dus kweek heel stiekem, of doe het niet.
            welk formaat hebben we het hier over?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
            Okee, eerst ontnemen en dan belasting betalen... dat wist ik niet.

            En inderdaad: Heel erg klote als ze alles komen weghalen. Om te beginnen de inbreuk in je privacy, van een stel petten die je (als het even kan) uit je bed bellen om je huis op stelten te zetten. Of ze voor een hobbykweek je hele huis overhoop halen weet ik niet - denk het niet eigenlijk. Maar dan nog.

            (Maar: Ik kwam ergens een verhaal tegen van een hobbykwekerij die "ontruimd" werd, waar de agenten echt teleurgesteld waren over het formaat. Zo teleurgesteld, dat ze niet eens de dingen meenamen. "Breng je lamp en VSA zelf maar naar het bureau vanmiddag." Kweker-in-kwestie had nog een oude bak-en-bulb liggen, heeft die ingeleverd, en is acuut een nieuwe ronde begonnen.)

            ... en dan, na de inbreuk, hopen dat je in je huis kan blijven... hopen dat je niet te lang zonder electra zit... jaren wachten of er nou een proces komt of een straf... en ondertussen niet durven kweken natuurlijk. Da's nog het ergste.
            te klein om mee te nemen geloof ik nog wel in sommige omstandigheden.
            ik heb verhalen gehoord dat ze muren openbreken om te kijken om er geld in verstopt zit. ik heb huurders. is bij mij al erg genoeg als ze de andere kamers ook willen zien.
            Last edited by biorythemz; 12 December 2013, 20:41.

            Comment


              #51
              Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

              die zaden die zijn ontnomen tijdens een inval is bij mij geweest.
              ze achten bewezen dat ze gebruikt werden voor teelt omdat er in het huis ook nog een werkende plantage gevonden werd.
              (ppffff 7 lampjes)
              daarmee kom ik ook wel in aanmerking voor dat VOC verhaal want dat is behoorlijk met geweld gegaan en ik heb nog drie dagen vast gezeten ook.
              heel mn huis naar de klote en al mn zaden weg.
              en de plantjes natuurlijk.
              maar de onnodige schade aan mijn pas verbouwde woning was ook echt ongelooflijk.
              stelletje kut wouten.
              voor de rechter alles uitgevochten en een schadeclaim van bijna 26k ingediend voor de zaden en de schade.
              400,- is toegekend hahaha

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              mn trappen naar de klote, stucwerk van de muren af, alles onder de purschuim, meubels kapot van het extreem hardhandig de laatjes open doen op zoek naar???
              en zelfs de stekkers van mn cv ketel, wasdroger, wasmachine en strijkijzer afgeknipt.
              denk dat de stekkerkipper heel erg enthousiast was ofzo

              Comment


                #52
                Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                Stekkers van je apparaten afgeknipt?? Zat die agent onder de LSD ofzo!? 't moet toch niet gekker worden...

                Comment


                  #53
                  Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                  die stonden op de voorzolder aan de andere kant van de wand van mn hokje,ik denk dat het een hele enthousiaste man of vrouw was of heel gefrustreerd

                  Comment


                    #54
                    Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                    Oorspronkelijk geplaatst door 010 View Post

                    mn trappen naar de klote, stucwerk van de muren af, alles onder de purschuim, meubels kapot van het extreem hardhandig de laatjes open doen op zoek naar???
                    en zelfs de stekkers van mn cv ketel, wasdroger, wasmachine en strijkijzer afgeknipt.
                    denk dat de stekkerkipper heel erg enthousiast was ofzo
                    uit welke regio kom jij

                    Comment


                      #55
                      Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                      Nou kun je aan de forum gebruikersnaam meestal niet zien waar iemand vandaan komt, maar in dit geval kun je wel een gokje wagen lijkt me

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #56
                        Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                        hehehe denk het ook wel ja.
                        zou wel eens rotterdam kunnen zijn

                        Comment


                          #57
                          Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                          Oorspronkelijk geplaatst door 010 View Post
                          die zaden die zijn ontnomen tijdens een inval is bij mij geweest.
                          heeft u dan nog een account? heb een pm van iemand anders.

                          Comment


                            #58
                            Re: Verzameltopic waarmee ben jij weggekomen bij een inval

                            nee, dat niet.
                            kan zijn dat het bij anderen ook gebeurd hoor.
                            er zijn een paar mensen hier die weten wat er gebeurt is.
                            misschien dat je het van een van hun hebt gehoord of dat die andere persoon hetzelfde heeft mee gemaakt.

                            Comment

                            Bezig...
                            X