Kijk, ik vind hennep een mooie plant. Ik heb al een muurtje met zijn verre neef vol, hop, maar zit te denken om ook een perceeltje naast de vijver te zetten. Omdat dit nogal zichtbaar is voor de buren, zou ik opteren voor hennep met een laag THC gehalte.
1) Mag dit? Ik heb al eens een paar plantages gaan bezoeken en telkens stond daar nogal veel info van de Vlaamse Overheid. Heb je toelating nodig om legaal deze THC arme plantjes te kweken of is dat enkel voor de industriële teelt?
2) Zou het opvallen moest ik na een aantal jaren daar toevallig een paar "andere" plantjes tussen zetten?
Ik neem aan dat intussen al een paar keer de politie zal langs geweest zijn na "anonieme tips" en ik heb dan het verhaaltje van Peter en de wolf in gedachten...
1) Mag dit? Ik heb al eens een paar plantages gaan bezoeken en telkens stond daar nogal veel info van de Vlaamse Overheid. Heb je toelating nodig om legaal deze THC arme plantjes te kweken of is dat enkel voor de industriële teelt?
2) Zou het opvallen moest ik na een aantal jaren daar toevallig een paar "andere" plantjes tussen zetten?

Comment