Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de trein

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: de trein

    Korting op 420shop
    weet er iemand of er veel controle gedaan word op wiet in treinen
    ik wil misschien eens met de trein naar nederland weed willen gaan halen

    mvg

    #2
    Re: de trein

    ja er is/kan controle in antwerpen ..

    zorg voor een rijbewijs en je gaat wanneer je wil en langs welke weg jij wil .. treinen hebben de neiging nogal aangekondigd aan te komen..

    Comment


      #3
      Re: de trein

      Als jij je wiet geurloos in je tas hebt zitten heeft een conducteur geen enkele aanleiding om je tas te doorzoeken.

      Comment


        #4
        Re: de trein

        doe het in een weckpot

        Comment


          #5
          Re: de trein

          Die gele van Nederland passen daar niet in kill3r.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: de trein

            http://www.politie.nl/mobile/nieuws/...-stations.html

            beetje oud nieuws maar dus kans op controle met drugshonden of gewoon schrikhonden.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: de trein

                Zet een muts op en steek je wiet daaronder

                Comment


                  #9
                  Re: de trein

                  Goed verstoppen dus
                  Merci om te antwoorden
                  kga toch voor een keer risico nemen
                  tactiek geur zo goed mogelijk verbergen en op zondag rijden,lijkt me de veiligste dag

                  Comment


                    #10
                    Re: de trein

                    Wegens de kruistocht tegen (recreatieve) gebruikers die aan de gang isin Belgie, met als koploper Antwerpen, is het zeker een goed idee om met de trein te gaan ip met de auto.
                    stel je wordt tegengehouden, met minder dan 5 gram op zak, met thc in je systeem, en zonder andere bezwarende omstandigheden (weegschaal, lege zakjes,...), in de provincie Antwerpen.

                    als je op de trein zat: wiet kwijt, 50 euro boete, en geen vermelding op je strafblad

                    met de auto: wiet kwijt, rijbewijs onmiddellijk kwijt voor 14 dagen, en bij de politierechter op de koffie. Deze geeft dan een boete van minstens 200 euro (te vermenigvuldigen met 6) waarvan je advocaat kan zorgen dat de helft met uitstel is (3 jaar). ook zal je minstens 30 dagen rijverbod krijgen (14 dagen af te trekken). en moet je in psychologische en medische testen slagen om je rijbewijs terug te krijgen.


                    Het risico met de trein kan je zeer klein maken,

                    bij het terugkomen neem je een binnenlandse trein tot aan het grensstation, en stapt daar over op een Belgische stoptrein, die je zo snel mogelik verlaat, zeker voor het grote eindstation. Wacht in de buurt van deze trein tot net voor hij vertrekt.

                    rugzak ofzo, met wat toeristische informatie of ander alibi hou je bij je, je wiet neem je mee in een aparte zak, zoals reeds aangehaald reukdicht verpakt, en die zak leg je in je buurt in de trein, maar ver genoeg om te kunnen ontkennen dat hij van jou is.

                    neem vooral niet de 'benelux', of de thalys. En ga beter in de week dan in het weekend, ideaal is je te mengen tussen de pendelaars.
                    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                    Say Cheese !!



                    Comment


                      #11
                      Re: de trein

                      Gifkikker: rijbewijs kwijt voor 14 dagen, rijverbod voor een maand, geldboetes van 1200euro en (wtf) 3 jaar met uitstel?? Al dat voor minder dan 5 gram?
                      Vind ik eerlijk gezegd moeilijk te geloven. Is dit persoonlijke ervaring of is er nog meer komen bij kijken dan enkel wat wiet?
                      Mijn ervaring In Belgie met de auto: ik moet het afgeven, nog 10 mins staan lullen met de politie, krabbeltje zetten en klaar.
                      Verder idd geen Thalys gebruiken
                      Ik was ooit eens op weg naar frankrijk en had een grammetje of twee bij. Zat daar gezellig en plots een mooie jonge labrador die o zo blj was. Ik als dierenvriend dat beest beginnen aaien en gekken...
                      Totdat er 4 agenten rond me stonden, dan pas ik hem door
                      Gewoon wiet moeten flushen in de wc en dat was het. (Frankrijk is zeer streng op vlak van wiet al zeker 10 keer gepakt met een grammetje of 3, ze treden hardhandig op maar nog nooit gelddboete gehad daar. Een keer in de handboeien en in de cel voor een dag was het ergste)
                      Last edited by djo; 14 March 2014, 11:26.

                      Comment


                        #12
                        kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                        Say Cheese !!



                        Comment


                          #13
                          Re: de trein

                          Sjeez man, wat verschrikkelijk. Ik verschiet wel niet dat je regio antwerpen vermeld maar zo'n straf... k heb echt medelijden met je. Echt belachelijk.

                          Ik kwam er iedere keer goed vanaf blijkbaar. Ik heb dagelijks uren in het verkeer gezeten met wat gerief op zak. Speekseltest heb ik nooit moeten doen gelukkig.
                          Ik vermoed dat dit ook mooi op je strafblad staat nu?
                          Had je toen een werkgever? Had dit gevolgen?

                          Comment


                            #14
                            A joint a day keeps the doctor away

                            Comment


                              #15
                              Re: de trein

                              Als je een paar uur extra wilt wachten voor er aan te komen met (vertraging) neem dan de trein :p

                              Comment

                              Bezig...
                              X