Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op verhoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: op verhoor

    Heb ooit een soortgelijk probleem gehad waarbij ze (politie) mij opbelde en vroegen of ik op verhoor wilde komen. Ik moest de dag nadien komen en ben nooit gegaan. De dealers zelf zijn er van afgekomen met een fixe boete, gemeenschapswerk en moesten naar praatgroepen gaan. Denk dat ze met de klanten weinig kunnen aanvangen want deze zijn voor de politie van weinig belang natuurlijk. Dus ben bijna zeker dat het voor jouw schrik is aan te jagen.

    Comment


      #17
      Re: op verhoor

      Oorspronkelijk geplaatst door chakie View Post
      Ik heb het zelfde gehad een paar jaar geleden, maar er is geen urinetest gekomen, enkel van mijn ouders
      Weet wel van ouders die bijvoorbeeld mogen opdraaien voor de schade van hun kroost. Een fikse rekening dus.

      Maar hier had ik nog nooit van gehoord, weet wel dat de mijne me dood hadden gemaakt!! Niks minder. Liever een rekening dan die vernedering.

      Aja, mooi verhaal.

      Hey, En je hoeft toch niet te snitchen (alhoewel, misschien als pa en ma erop staan...). Voor mij een redelijk onbekend iets, ts' verhaal. Maar goed, wellicht omdat ik Hollander ben.
      Rough! Rough! Arrrr..

      Comment

      Bezig...
      X