Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken in een huurhuis?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Belgie: kweken in een huurhuis?

Korting op 420shop
    Hallo,

Nadat ik me hier voorgesteld heb, kreeg ik een verontwaardigde reactie toen ik zei dat ik in m'n huurhuis (binnenkort trek ik erin) wel een plantje zou willen kweken. Als ik de wetgeving bekijk, ben ik compleet in orde: ťťn plantje bedoeld voor eigen gebruik.
    Ik heb hier al wat rondgezocht, maar vind geen eenduidig antwoord. Graag had ik ook wat ervaringen gehoord van mensen die zich in dezelfde situatie bevinden of meer weten hieromtrent:
    - Kan de verhuurder, indien dit niet in het huurcontract vermeld staat, verdere stappen ondernemen als deze mijn plantje ziet en hier absoluut niet mee akkoord is?
    - Heeft de verhuurder het recht om het pand te betreden zonder mijn weten?

Het komt misschien wat paranoia over, maar ik wil me geen problemen op de nek halen als het niet nodig is (maar ik wil mezelf wel voorzien van m'n wietje )

groeten!

Re: kweken in een huurhuis?

Lees heel goed, woord voor woord je huurcontract door.
    Staat er niets over cannabis of een omschrijving daarvan (wat ik betwijfel), sta je al wat sterker.
    In BelgiŽ mag je 1 plant per persoon hebben dacht ik, maar niet onder lampen.
    Verder weet ik er niks vanaf, en zelfs hiermee zit ik er misschien wel naast.
    Dan zou ik moeten gaan googelen of wat andere posts op jointjedraaien.nl moeten gaan lezen, maar dat kan je zelf ook.
    Succes.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

En volgens mij zit er zo 'n clubje in Belgie, waar je 1 plantje hebt (hun verzorgen m tot ie klaar is).. En dan krijg je je wiet uitgereikt

(fan van Doede)

Suc6

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

je mag gewoon 1 vrouwelijke cannabisplant kweken,zonder problemen en gezeik,
        maar dit moet wel buiten dan is er niks aan de hand,

doe je het binnen ja dan is er wel wat aan de hand (y)

gr staff

Comment

Alvast bedankt voor de antwoorden
          Ik ga algauw eens de verhuurder contacteren om eens het contractje door te sturen, hopelijk schept dat meer duidelijkheid...
          Ik ga hem overigens toch onder lampen zetten, dat risico wil ik wel nemen. Buiten zetten betekent volgens mij sowieso problemen ivm overlast (vermits het een studio is in het midden van de stad).

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X