Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op tijd clean geraken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Op tijd clean geraken

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,

    ik moet binnen 4 weken een urinetest doen om bij het leger te komen,
    maar daar is een nultolerantie tegenover drugs.
    ik heb de laatste 2jaar dagelijks gerookt.
    ben sinds gisteren gestopt, denken jullie dat ik er door zal zijn?
    en hebbe jullie nog tips?

    #2
    Re: Op tijd clean geraken

    Veel water en melk drinken (voor andere smeerlapperij ) komt wel in orde zo voor de.drugstest of je kan zoals.de echte army boys gewoon annijs in je pisgaatje steken.. of je vind ergens babypis en je smokkeld het in je onderbroek mee.binnen.

    Greetz LD

    Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Op tijd clean geraken

      Binnen 4 weken is de THC wel uit je urine..
      Heb best vaak UC testen moeten afleggen toen ik op kamer training woonden. En dan moest je 2 weken van te voren stoppen zodat er niks in je urine zit..

      Dus niet meer roken, en ook niet in de buurt van mensen komen die roken want je weet maar nooit.. En als je zeker wil zijn, idd veel water drinken.
      Niks mee smokkelen.. Want stel dat ze het naar het lab sturen dan zien ze dat gelijk.
      Weet niet of je voeding supplementen neemt.. Maar zo ja zou ik daar ook mee uit kijken. Maat van mij heeft is een UC test moeten doen en daar kwam uit dat hij heroine sporen had in zijn pis.. En hij rookt alleen cannabis.. Dus zou ff goed kijken wat er in zit en kijken op internet..

      Succes.
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Op tijd clean geraken

        Bij het gebruik van drugs onstaat er afbraakproducten (drugsmetabolieten) die in de urine terecht komen.
        Onze drugstesten meten de aanwezigheid van deze stoffen. Dit kan tot enkele dagen / weken na gebruik.
        De duur van de aanwezigheid van de afbraakproducten in de urine is afhankelijk van:

        de soort drug
        de kwaliteit en hoeveelheid van de drug
        de frequentie van gebruik
        de persoonlijke kenmerken van de gebruiker (gewicht en stofwisseling)

        In het algemeen geldt de onderstaande richtlijn:

        Soort drugs Hoelang aantoonbaar in urine?
        Cannabis Ongeveer 1 tot 2 weken na gebruik. Indien er veel geblowd is kan dit enkele weken langer zijn.
        (Bron your-mind.nl)

        -----

        THC wordt opgeslagen in vetweefsel, en kan dus na een flinke inspanning tot wel 6 weken aantoonbaar zijn.
        Dusse, dat wordt komende 4 weken elke dag flink sporten en veel eten/drinken om de afbraak van THC te bespoedigen.
        Urine van een ander meenemen heeft niet zoveel zin tegenwoordig, ze zien meteen dat het niet vers is.

        Succes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Op tijd clean geraken

          Mooie uitleg QnQ maar 1 ding nog het hangt nog steeds van persoon tot persoon af ook hoe je.bloed is enzo.. en idd tegenwoordig weet ik niet maar zal zoals QnQ zegt dat tegenwoordig ze alles kunnen zien dusjah ik heb ook testen van leger gedaan en ben met alles gestopt voor maand zoals jij nog te gaan hebt! stoppen met alcohol,joints en sigaretten!

          voor welke.divisie ga je gaan?
          Ik was toen in 2007 voor Pandur gevechtsvoertuig chauffeur gegaan..

          Greetz LD
          Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Op tijd clean geraken

            Ik heb ook voor luchtmobiel infanterie een plastest moeten doen, was 40dagen voor de test gestopt met blowen en niks gevonden, ik blowde toen behoorlijk wat.

            Comment


              #7
              Re: Op tijd clean geraken

              Bedankt allemaal voor de tips! De komende weken dus veel sporten en water drinken

              en Littledwarf ik heb gesoliciteerd voor soldaat gevechtgenie, en mischien later nog voor paracommando.

              Comment


                #8
                Re: Op tijd clean geraken

                Nice!! succes kameraad!

                Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Op tijd clean geraken

                  veel drinken en uitzweten

                  http://www.jellinek.nl/informatie-ov...n-het-lichaam/

                  Afbraak

                  Na opname wordt THC opgeslagen in het vetweefsel. Vanuit het vetweefsel wordt het weer heel langzaam afgegeven aan het bloed. Dit gebeurt in zulke kleine hoeveelheden dat je de effecten niet voelt. De lever breekt de THC af. De afbraak producten worden via de nieren door de urine afgescheiden. Bij eenmalig gebruik kan cannabis tot 5 dagen in de urine gevonden worden. Bij regelmatig gebruik kan het 3 weken duren.

                  BRON
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  Bezig...
                  X