Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

    Korting op 420shop
    DEN HAAG - Door Vincent Veenman

    Gewoon de pineutCrisiskwekers en geslepen criminelenWietlucht
    Hoofdagente Ashley gaat dinsdag voor het eerst met haar team op pad. 'We hebben een aantal meldingen gekregen via Misdaad Anoniem, die gaan we nalopen.'
    Ze heeft een lijstje met negen adressen. Bij de eerste twee doet ze niets.

    'Ik zou dolgraag naar binnen willen', legt ze uit, 'maar ik heb echt te weinig. De warmtemeting levert niets op, ik ruik niets aan de deur.
    Alle ramen zijn wel afgeplakt, maar alleen op basis daarvan en van een anonieme melding, mag ik die deur niet openen.
    Ik moet minimaal zelf op locatie drie verdachte factoren zien.' (!)

    Bij het derde pand is het raak. De warmtemeter slaat duidelijk rood uit rond de dakramen en rond het huis hangt een enorme wietlucht.
    Binnen treffen ze een man en vrouw aan en twee kamers vol wietplanten.
    Een paar honderd, denkt ze. 'Dit is een slaapkamer, daar passen vaak wel honderd tot tweehonderd planten in.
    Op de verdieping hierboven staat een tent, dat zijn er wat minder.'

    Boobytraps
    Het team heeft een extra training gehad. 'Ze moeten bijvoorbeeld bedacht zijn op boobytraps', zegt Bosman.
    Hij laat foto's zien van blokken met metalen pinnen die in kruipruimtes liggen en een deur die onder stroom staat.
    'Die boobytraps zijn niet gericht tegen agenten, maar tegen concurrenten', legt hij uit. 'Er wordt onderling veel geroofd.
    Ze letten op wie er bij een growshop naar buiten stapt, volgen die persoon en weten dan waar ze tien weken later hun slag kunnen slaan.' (!)
    Ashley heeft geluk woensdag, er zijn geen boobytraps. 'Pas wel op voor de bedrading', roept een man van Stedin vanaf beneden. 'Het zit heel slecht in elkaar.'

    Kinderen
    'Heb jij de kinderen gezien', vraagt Ashley aan een collega terwijl ze een portemonnee met geld openvouwt en 5.000 euro cash uittelt.
    'Ik heb nog niet in de kast gekeken', is het antwoord, 'maar laten we hopen dat ze gewoon op school zitten.'
    Behalve de man en vrouw staan ook twee kinderen op het adres ingeschreven.
    'Ik maak me wel een beetje zorgen', laat ze haar chef kort daarna per telefoon weten. 'De kinderen zijn in huis niet gevonden.'
    De bewoners staan ingeschreven als Chinees. Ashley: 'Maar het zou me niets verbazen als ze Vietnamees zijn. Typisch voorbeeld van mensenhandel.'
    ---

    Op de site van omroepwest (bron) staat ook een videootje van Ashley aan het werk.
    Lees vooral ook de reacties daar.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

    De reacties zijn inderdaad een aanrader,
    ik ga vanmiddag cactussen kopen
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

      ja waar ging dat over met die cactussen?begreep niet helemaal waar hij naartoe wilde..
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #4
        Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

        Wel een beetje raar dat ze het zo laten stinken dan.

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        'Er wordt onderling veel geroofd. Ze letten op wie er bij een growshop naar buiten stapt, volgen die persoon en weten dan waar ze tien weken later hun slag kunnen slaan.' (!)
        Dat gevoel had ik ook wel een beetje bij het verlaten van een growshop op een druk industrieterrein waar een hoop rondhangende lieden je aan zit te staren.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

          hoe verder je leest in de reacties, hoe meer discussie er ontstaat grappig om te lezen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #6
            Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

            Ze zeggen dat je bij "2 punten gewoon de pineut bent". Maar er is toch wel een verschil tussen 4 planten en 100.
            Het lijkt me toch dat de gemeente/justitie etc. daar ook naar kijkt!?
            Verslag Zelfbouwkast & Kweekverslag 2

            Comment


              #7
              Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

              In principe kunnen ze vervolgen bij een enkele plant met verlichting in een keukenkastje, omdat er "met 2 punten" sprake is van een strafbaar feit, waartegen handhavend moet worden opgetreden.
              Dat kan dus een strafblad inhouden, wat bij sollicitaties -werkgevers vragen tegenwoordig regelmatig om een "verklaring omtrent het gedrag"- een belemmering kan opleveren.
              Maar strafbare feiten worden "gewogen".
              Als je 10 kilometer te hard rijdt, is de boete immers ook lager dan als je 50 km te hard rijdt.
              Dus bij 1 of 2 planten zal de straf lager uitvallen dan bij 100 planten.

              Ik ken wel 2 gevallen waar 2 en 5 planten met verlichting enz. werden aangetroffen.
              Vroeger draaide dat uit op "een sepot met afstandsverklaring", maar het werd "schuldig zonder strafoplegging".
              Dus dat houdt een strafblad in: de kans om bijvoorbeeld ambtenaar te kunnen worden, wordt er dan niet groter op.

              Ik ken ook een particulier beveiliger in opleiding, die met 30 gram geoogste eigen teelt buitenwiet werd gepakt.
              Hij werd van de opleiding verwijderd, omdat de politie actief inlichtingen verstrekte aan het opleidingsinstituut.

              De repressie wordt wel heftig: huisuitzetting bij huurwoningen, (tijdelijke) huissluiting bij eigen woningen, hypotheek opzegging door geldverstrekkers, die voordien met belastinggeld overeind zijn gehouden en nu ook beroepsverboden.

              En dat voor een paar lullige plantjes.

              We wonen in een land met moreel corruptie politici die iemands toekomstperspectief voor een bagatel -een enkel plantje dus- willens en wetens te gronde richten.
              Last edited by Kwasimodo; 10 September 2014, 20:54.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment


                #8
                Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

                Dient elke Nederlander niet de wet te kennen?
                Hennep kweken, dat mag iedereen

                Comment


                  #9
                  Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
                  ja waar ging dat over met die cactussen?begreep niet helemaal waar hij naartoe wilde..
                  Ik dacht eerst aan 'prikken' van ongewenste vingers , later begreep ik dat je door het plaatsen van andere planten tussen de wietplanten benadrukt dat je planten kweekt uit hobby..
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

                    aaaah lol ja ik zat idd ook meer de richting in te denken van een flauwe grap als iemand met z'n tengels aan je planten wil zitten maar nu snap ik het in elk geval ^^
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                    Comment


                      #11
                      Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

                      [QUOTE=Bubbleblower;483169]Dient elke Nederlander niet de wet te kennen?
                      Hennep kweken, dat mag iedereen.

                      Inderdaad mag een ieder hennep telen, mits je voldoet aan de daartoe gestelde criteria.
                      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                      Comment


                        #12
                        Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

                        De grote "BROODKWEKERS" heb ik geen medelijden mee als ze die oprollen.
                        Zo is het spelletje.
                        Maar dat ze de hobby kwekertjes niet met rust laten vind ik een schande.
                        Ik mag wel jaren lang mn zuur verdiende geld naar shop brengen die ook niet legaal aan de wiet komen,maar het wel legaal aan iedereen mogen verkopen.
                        Beetje kromme wet lijkt mij.
                        Draait om een ding als de belasting hun geld er maar over mogen vangen dan is het ineens legaal?

                        WAAR KOMT DIE WIET DAN VANDAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        VAN DE BROODKWEKERS TOCH?
                        PRIJZEN VAN 14 EURO PER GRAM VOOR WIET DAS NORMAAL?
                        NOG MAAR TE ZWIJGEN WAT ZE MET DIE WIET UITVRETEN
                        ALCOHOL OOK UIT DE SCHAPPEN DAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        ENZ ENZ ENZ

                        Veel succes met het oprollen van jullie eigen corrupte KUTZOOI.
                        Goed bezig Nederland, Goudju is weer heel trots op zn landje.
                        http://www.youtube.com/watch?v=RVSOxYBdI3k
                        http://www.youtube.com/watch?v=yayMuZxlttc

                        Kom uit het land van....................................waar ze je kei hard voor de gek houden.
                        Hou er nu over op want mn bloed begint te koken van mn eigen NEDERLAND.
                        Begin mn eigen steeds meer te schamen dat ik uit zo'n schijt land kom.


                        Gr Goud
                        Last edited by Goudeerlijk; 12 September 2014, 11:21.

                        Comment


                          #13
                          Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

                          Graag zou ik heel veel zaden willen kweken en dan expres door heel Nederland overal neer te gooien. Krijgen we een mooie groene Nederland van.

                          Comment


                            #14
                            Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

                            hebben egt niets beters te doen he die mafkezen

                            Comment


                              #15
                              Re: Nieuw Haags politieteam: Hennep kweken, dat mag niemand!

                              Welkom spacekonijn,

                              Jij had ook niets beter te doen dan een oud topic bumpen
                              De reacties op de website zijn weg, of is het mijn scriptblokker die het blokkeert?
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X