Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles in beslag genomen wat nu??!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: alles in beslag genomen wat nu??!!

    Korting op 420shop
    beste leden
    Dit weekend is mijn relatie ten einde gekomen..
    Nu heeft mijn (ondertussen ex) vriendin de politie gebeld en gezegd tegen hun als ze er waren,daar staat zen tent
    Ze hebben dus mijn tent gevonden met 6 planten in bloei en 3 moederplanten in wording..

    De politie heeft letterlijk alles meegenomen zelfs mijn lege emmer voor water...
    Gsm is ook in beslag genomen om de sms'en uit te lezen
    vingerafdrukken zijn genomen en 3 foto's
    Kan er iemand mij vertellen wat er mij te wachtten staat..
    Het is de eerste keer dat ik in aanraking kom met de politie voor zo een feiten...
    HEALING OF THE NATION

    #2
    Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

    Allereerst heel veel sterkte !

    Ik kan niet vertellen wat je te wachten staat, in belgie is de wetgeving anders dan in nederland.

    Zou wel bijna iedereen willen adviseren om buiten hun partner om te gaan kweken
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

      bedankt stemma
      HEALING OF THE NATION

      Comment


        #4
        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

        wel een kutstreek zeg.
        Je gsm gaan ze na pluizen wie jij gebeld hebt.
        Vinden ze vingerafdrukken van een bekende kan die ook bezoek verwachten.
        Wat je straf zal zijn....?
        Sterkte.

        Comment


          #5
          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

          Hangt er vanaf. Ze gaan nu onderzoeken of je ooit iets verkocht hebt. Dus als je ergens gripzakjes had liggen of een digitale weegschaal tot op 0.1 gram dan zullen ze je gaan nekken voor zwaarder feiten. De vraag is of ze er prioriteiten van moeten maken of niet. Gaan ze u kunnen linken aan een grootschalig netwerk of niet? Als dat niet zo is heb je weinig te vrezen denk ik. Maar gedogen kunnen ze het niet, dus nemen ze alles in beslag.

          ps: wat een bitch, die zou ik het leven nog serieus zuur maken ze.

          Comment


            #6
            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

            - wat een kut ex , puur jaloersheid.....
            - je straf , ja daar ben ik zelf benieuwd naar... , veel sterkte.
            - als ze het zo maar kon halen ,tsss laag gevallen je ex.
            - hou rekening wie laatst lacht.....
            - ik den dat je 3j aan je been zal hebben.

            Comment


              #7
              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

              ik was pas begonnen met kweken voor ons beiden vanaf december2014..
              weegschaal enzo heb ik niet maar in mijn sms'en gaan ze wel berichten vinden van maten die ik verder geholpen heb..
              ze willen mijn elektriciteitsfacturen zien van de afgelopen 2 jaar.. lol
              (ik kocht 25g aan en soms hielp ik een vriend verder jullie kennen het wel...)grootschalig netwerk lijkt mij onmogelijk om mij aan te linken .
              ik ben(naar mijn mening) een brave burger die op straat zijn voorraad kocht (25g) en pas begonnen is met eigen kweken binnen. om goedkoper te roken, weten wat er in zit etc....
              het is een zware rotstreek van haar dus IEDEREEN pas op met VROUWEN EN KWEKEN!!!!!!!!!
              tks voor de steun en ja de straf daar gaat een klein jaartje overgaan voor ik die ken..

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              @ amazing ik hoop dat je 3j voorwaardelijk bedoeldt
              HEALING OF THE NATION

              Comment


                #8
                Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                3jaargast,zou je niet beter ff zwijgen als je niet weet over wat je praat,tips geven is1 maar interessant willen wezen,een ander
                Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                - wat een kut ex , puur jaloersheid.....
                - je straf , ja daar ben ik zelf benieuwd naar... , veel sterkte.
                - als ze het zo maar kon halen ,tsss laag gevallen je ex.
                - hou rekening wie laatst lacht.....
                - ik den dat je 3j aan je been zal hebben.
                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Als je een beetje advocaat hebt,kan je voor opschorting van straf gaan,desnoods met maandje vrijwillerigwerk aankoppelen,al zeker bij alleerste "veroordeling"zie je vaak
                Oorspronkelijk geplaatst door Smoke420 View Post
                beste leden
                Dit weekend is mijn relatie ten einde gekomen..
                Nu heeft mijn (ondertussen ex) vriendin de politie gebeld en gezegd tegen hun als ze er waren,daar staat zen tent
                Ze hebben dus mijn tent gevonden met 6 planten in bloei en 3 moederplanten in wording..

                De politie heeft letterlijk alles meegenomen zelfs mijn lege emmer voor water...
                Gsm is ook in beslag genomen om de sms'en uit te lezen
                vingerafdrukken zijn genomen en 3 foto's
                Kan er iemand mij vertellen wat er mij te wachtten staat..
                Het is de eerste keer dat ik in aanraking kom met de politie voor zo een feiten...
                Last edited by soulrebel; 3 February 2015, 16:23.

                Comment


                  #9
                  Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                  ja de zoektocht is bezig naar advocaat...
                  ik heb "trek je plant" gecontacteert uit antwerpen, die heeft ook al terechtgestaan voor kweken..
                  misschien dat hij me kan helpen/advocaat aanraden..
                  HEALING OF THE NATION

                  Comment


                    #10
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                      Hoi 420
                      Ik heb net als jij een inval gehad,nog niet zo lang geleden had ik ook een leuk tentje vol 15 plantjes.Nou ik ben niet verraden,en dan ook nog door de vrouw die je liefhad neem ik aan.
                      Over de wetgeving in belgie weet ik niks,maar zoals qnq al zegt zwijgen en niks toegeven.Het kan immers net zo goed je ex zijn die kweekte.Ik weet wat je doormaakt en hoop dat je niet uit je huis gezet word zoals ik.Heb door een slimme zet geen dag zonder huis gezeten,maar ken jou situatie niet.Ja ik weet hoe het voelt,je plantjes vertrapt,en alles vernield,en de apperatuur vernielen ze en of ze nemen het mee.
                      Ik wens je veel sterkte,en hou vooral je mond,laat de platpetten maar raden wie er kweekte.
                      Zo doen ze dat in nederland.
                      Last edited by tuinbroek; 3 February 2015, 17:39.

                      Comment


                        #12
                        Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                        wat een kutstreek zeg, zonde man.
                        Ik kan je verder niet echt helpen maar er schoot me wel iets te binnen.

                        Misschien kun je bij je provider melden dat je telefoon gejat is en dat je die zo snel mogelijk wil laten blokkeren.
                        Is toch de minste fatsoenlijke weerstand die je kunt bieden.

                        Comment


                          #13
                          Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                          [QUOTE=soulrebel;507866]3jaargast,zou je niet beter ff zwijgen als je niet weet over wat je praat,tips geven is1 maar interessant willen wezen,een ander

                          - ik kan maar zeggen wat ik denk...
                          - ik ben geen rechter...

                          Comment


                            #14
                            Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                            sterkte 420 het stontdeel van de hobby

                            Comment


                              #15
                              Re: alles in beslag genomen wat nu??!!

                              350 tot 500 euro boete en je staat nu in de kijkert.
                              @ amazing, 3 jaar hahaha.
                              @ tuinbroek, dat is een foto voor in QnQ zun topic.

                              PS. kut van je materiaal, alles kwijt. sterkte kerel. Ik heb nog wel wat lampen te koop
                              Last edited by berry ryder; 3 February 2015, 18:17.
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X