alles in beslag genomen wat nu??!!
Collapse
X
-
Re: alles in beslag genomen wat nu??!!
Euh ja eigenlijk. Laat zien dat je ballen aan je lijf hebt
Ze weten anders goed genoeg de nieuwprijs...
http://www.benl.ebay.be/itm/NANOLUX-...item2a4ba5231dComment
-
Het was exact 5,96 g. Ik werd van de trein gehandboeid naar een politiekantoor gebracht waar ze na een uur of 3-4 papierwerk besloten om van gent naar antwerpen te rijden om daar een huiszoeking te doen. Ik heb niemand kunnen verwittigen want gsm was uiteraard afgenomen. Had thuis wel wat meer liggen dus was enorm para onderweg naar huis maar al een geluk had mijn toenmalige vriendin door dat er iets mis was en heeft ze de wiet verstopt in een gemeenschappelijke ruimte waar de politie dus niet mag zoeken.
Uit wat ik heb gelezen en gehoord daar in het politiekantoor bekijkt de politie 5g niet meer als gebruikershoeveelheid en hebben ze het recht om een huiszoeking te doenComment
-
Goede vriendin.
Comment
-
Je kunt 1 keer gedronken hebben bij positief blazen
Maar je kunt ook al 4 keer positief blazen daar bedoel ik wat is al daarvoor al gebeurt
U verleden wordt soms ook daarin samengevoegd ook gaat om andere zware feiten .
Dan word natuurlijk een ander verhaal of gaat maar om 4 gram .Wihte widowComment
-
Volgens mij krijg je 12 jaar voor het verzuipen van je ex.
Comment
-
Dat denk ik dus ook, en dan in dan in die tijd die spullen opruimen. ( maar niet via de voor deur.... )De volgende keer dat ze zeggen dat ze een huiszoeking binnen 2 uur geregeld hebben; laat ze het dan maar regelen! Zulke loze dreigementen.. Daar gaat vaak minstens een dag overheen. Daarnaast verschafte de vriendin toegang tot haar woondeel, niet het jouwe (als jullie beide aparte ruimtes huren volgens het contract, dan mag de politie niet zomaar in jouw deel komen zonder bevel/toestemming)Lets not criticize but legalizeComment
-
-
oi,
Ik ben over 2 jaar ook betrapt geweest met 20 planten in 2 kweektentjes,heb ongeveer bijna 1 jaar moeten wachten op mijn proces,heb 3 jaar voorwaardelijk gekregen,urine testen,justitie-assistente bezoeken en zelf bezoek krijgen,psycholoog consulteren en vast werk hebben dat zijn mijn voorwaarden,raad:zoek een goede advokaat!!!!!!Comment

Comment