Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help, deurwaarder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Help, deurwaarder

    Korting op 420shop
    Ik en m'n vrouw komen net terug van reis . Totaal onverwacht ligt er binnen in huis een in beslagname van boedel. Ook de pc waarmee mijn 2 kasjes worden aangestuurd staat op de beslagname. Deze staat naast mijn kassen. Ze zijn dus zeker in mijn kweekruimte geweest. Ik heb 1 plant in bloei, 2 moedrplanten en een 5 tal stekken. Kan iemand me zeggen wat een deurwaarder maar vooral de begeleidende politie mag? Mogen zij in een gewone kast kijken? Ik vind het bizar dat de plantjes er nog staan en alles nog mooi staat te groeien.

    #2
    Re: Help, deurwaarder

    Oh ja, de tentjes staan niet op het in beslagname document

    Comment


      #3
      Re: Help, deurwaarder

      Normaal gesproken heb je al heel wat brieven gehad voor ze tot inbeslagneming overgaan
      Het is inderdaad vreemd dat ze in je woning geweest zijn met hulp van politie en je plantjes hebben laten staan

      Comment


        #4
        Re: Help, deurwaarder

        Ze zijn niet in je huis geweest anders zou je dat wel zien en er een melding van hebben.
        Als ik jou was zou ik heel snel al je wiet planten op ruimen want waarschijnlijk hebben ze die nog en eens niet gezien. Anders waren ze wel mee genomen das namelijk hun plicht!
        Boedel is alles wat in je huis staat. En je zal ook al heel wat brieven hier voor af gaande hebben gekregen.
        Haal snel je Pc leeg voor ze die komen halen en verwijder alles wat met kweken te maken heeft zo snel mogelijk uit je huis
        Suc6
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Help, deurwaarder

          Bella je zegt ze zijn niet binnen geweest dat neem jij aan omdat zijn plantjes er nog staan ???

          Hoe kan er dan binnen een papier liggen met daarop alles wat in beslag genomen wordt
          En hoe kunnen ze dan weten wat ze in beslag gaan nemen zoals bv de pc die naast het kweektentje staat ???

          Comment


            #6
            Re: Help, deurwaarder

            Weet ik veel is niet mijn huis..... als ik hem was zo ik als een gek alles van kweken e.d ruimen en snel ook voor dat hij ook nog uit huis word gezet naast dat hij al heel zijn inboedel kwijt is .
            Zelf de Meneer van de deurwaarde heeft een meld plicht.

            Daarnaast leg bovenstaande Feento ook niet goed uit Of de spullen al uit huis zijn gehaald of dat hij enkel alleen een brief heeft ontvangen.
            Waar op staat waar ze beslag op hebben ge leg.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Help, deurwaarder

              De politie in belgie kenende wachten ze tot alles in bloei staat
              of is de wijkagent die bij de deurwaarder was niet bevoegd voor inbeslagname en speelt hij het door aan zijn colega's
              alles zo snel mogelijk verwijderen
              en dan de rest uitzoeken is wat ik zou doen

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              De politie in belgie kenende wachten ze tot alles in bloei staat
              of is de wijkagent die bij de deurwaarder was niet bevoegd voor inbeslagname en speelt hij het door aan zijn colega's
              alles zo snel mogelijk verwijderen
              en dan de rest uitzoeken is wat ik zou doen

              Comment


                #8
                Re: Help, deurwaarder

                De deurwaarder neemt de volgende stappen:

                Stap 1. U ontvangt het vonnis of dwangbevel Deze post moet je al hebben ontvangen

                Stap 2. De deurwaarder legt beslag Volgens mij zit je nu hier Beslag geleg

                Stap 3. De deurwaarder kondigt de verkoop aan

                Stap 4. De deurwaarder vekoopt uw spullen


                De deurwaarder kan niet zomaar uw spullen verkopen.
                Heeft de deurwaarder een vonnis van de rechter of een dwangbevel?
                Dan mag de deurwaarder beslag leggen op uw spullen.
                Dit wordt goederenbeslag genoemd.
                De deurwaarder zal uw spullen verkopen.
                Met de opbrengst van de verkoop wordt uw schuld betaald.
                De deurwaarder moet een aantal stappen volgen, als hij beslag wil leggen op uw spullen en uw spullen wil verkopen.
                De deurwaarder heeft u in ieder geval de dagvaarding, het vonnis, het beslagexploot en het proces-verbaal gebracht.
                Daarnaast is de aankondiging van de openbare verkoop ‘aangeplakt’.
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Help, deurwaarder

                  Sowieso alles opruimen nu het nog kan das een feit .
                  Zou het risico ook niet willen lopen

                  Comment


                    #10
                    Re: Help, deurwaarder

                    raar verhaal eerlijk gezegd.

                    Maar zoals iedereen zegt, maak dat alles zo snel mogelijk weg is.

                    Waarom gebruik je een pc om 2 tenten aan te sturen? Wat doet je precies met die pc?
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Help, deurwaarder

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Weet ik veel is niet mijn huis..... als ik hem was zo ik als een gek alles van kweken e.d ruimen en snel ook voor dat hij ook nog uit huis word gezet naast dat hij al heel zijn inboedel kwijt is .
                        Zelf de Meneer van de deurwaarde heeft een meld plicht.

                        Daarnaast leg bovenstaande Feento ook niet goed uit Of de spullen al uit huis zijn gehaald of dat hij enkel alleen een brief heeft ontvangen.
                        Waar op staat waar ze beslag op hebben ge leg.
                        Spullen zijn niet uit huis gehaald enkel opgelijst. Als niet meteen betaald wordt wordt alles opgehaald en verkocht, maar is reeds betaald.

                        Comment


                          #13
                          Re: Help, deurwaarder

                          Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
                          raar verhaal eerlijk gezegd.

                          Maar zoals iedereen zegt, maak dat alles zo snel mogelijk weg is.

                          Waarom gebruik je een pc om 2 tenten aan te sturen? Wat doet je precies met die pc?
                          Ik stuur die aan met enkele atduino's heb enkele sensoren aangesloten en relay's, programma geschreven. Dat stuurt alles aan. Nog wat werk aan maar werkt al goed.

                          Comment


                            #14
                            Re: Help, deurwaarder

                            Interessant een tent aansturen en monitoren met een pc. Is daar geen topic voor? Ik zou er alles van willen weten.
                            Sorry dat was niet het onderwerp maar wel reuze interessant.


                            It's a medicine!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                            Comment


                              #15
                              Re: Help, deurwaarder

                              Is al zou oud als de 486.
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              Bezig...
                              X