Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medisch onderzoek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    medisch onderzoek

    Korting op 420shop
    binnen enkele weken heb ik een medisch onderzoek om geaccepteerd te worden bij de nmbs (belgische spoorwegen).
    Nu vraag ik me af of deze ook een drugstest zouden afnemen tegen het gebruik van cannabis?

    Zijn er mensen die reeds hebben deelgenomen aan zo een soort medisch onderzoek, en de job niet kregen wegens gebruik van cannabis?

    greets ivo!

    #2
    Re: medisch onderzoek

    Als ze dat van te voren niet aangeven zou ik wel vreemd vinden..

    Succes in ieder geval!
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: medisch onderzoek

      in men dienst-tijd had de dokter dat zo door , maar hij knipoogde,

      Comment


        #4
        Re: medisch onderzoek

        nee mogen ze toch ni doen,alleen als het is om met de trein te rijden dacht ik dat ze mogen kijken welke medicijnen en of drugs je neemt. Ik dacht dat dit tot doktersgeheim behoorde.
        grtz een wietroker kan ook rijden met een trein

        Comment


          #5
          Re: medisch onderzoek

          ok thx voor jullie reacties :p

          Comment


            #6
            Re: medisch onderzoek

            hoe lang duurt dat ook alweer dat ze het nog in je urine kunnen vinden? anders zou ik voor alle zekerheid die paar weken niet smoren he.

            Comment


              #7
              Re: medisch onderzoek

              Via een drugssneltest (ja die bestaan) is het een week terug te vinden in de urine. Als ze het laten analyseren door een lab is het tot maanden later terug te vinden omdat thc in het lichaamsvet wordt ogpeslagen. Op die manier kunnen ze via de urine bepalen hoe lang het gelden is dat ze voor de laatste keer wiet gerookt hebt.
              Er zijn wel enkele manieren om de test te saboteren zodat ze niets in de urine vinden.

              Comment


                #8
                Re: medisch onderzoek

                Oorspronkelijk geplaatst door homergrower View Post
                Via een drugssneltest (ja die bestaan) is het een week terug te vinden in de urine. Als ze het laten analyseren door een lab is het tot maanden later terug te vinden omdat thc in het lichaamsvet wordt ogpeslagen. Op die manier kunnen ze via de urine bepalen hoe lang het gelden is dat ze voor de laatste keer wiet gerookt hebt.
                Er zijn wel enkele manieren om de test te saboteren zodat ze niets in de urine vinden.
                Noem is wat trucjes

                Comment


                  #9
                  Re: medisch onderzoek

                  Een beetje chloor aan je handen (het met je vingers aanraken van een chloortablet is al genoeg) en daarmee heel even de urine aanraken (hetzij in de straal of je vinger in urine houden), dit is al genoeg om de test te manipuleren tot een negatieve uitslag (negatief op thc welteverstaan ) . Zelfde principe geld met bleek of enig ander sterk schoonmaakmiddel. De urine kleur veranderd niet, dus men heeft niets in de gaten.

                  Comment


                    #10
                    Re: medisch onderzoek

                    Oorspronkelijk geplaatst door homergrower View Post
                    Zelfde principe geld met bleek of enig ander sterk schoonmaakmiddel. De urine kleur veranderd niet, dus men heeft niets in de gaten.
                    afhankelijk van de doelgroep die ze testen, checken ze daar wel op hoor (die laboranten kennen de trends en trucs ook wel, zeker bij bvb. tests in een beruchte school of instelling) maar dan uiteraard alleen als ze specifiek op drugs testen.

                    algemeen: bij een "standaard" medische controle (bvb. jaarlijks routineonderzoek op het werk) wordt je urine niet op drugs getest, tenzij ze dat expliciet vooraf vermelden en ter plaatse je toestemming vragen (en dan moet er al een serieuze aanleiding zijn)

                    als je dus een algemene functie bij de nmbs ambieert, hoef je daar dus niet mee in te zitten

                    Comment


                      #11
                      Re: medisch onderzoek

                      Oorspronkelijk geplaatst door growth View Post
                      afhankelijk van de doelgroep die ze testen, checken ze daar wel op hoor (die laboranten kennen de trends en trucs ook wel, zeker bij bvb. tests in een beruchte school of instelling) maar dan uiteraard alleen als ze specifiek op drugs testen.

                      algemeen: bij een "standaard" medische controle (bvb. jaarlijks routineonderzoek op het werk) wordt je urine niet op drugs getest, tenzij ze dat expliciet vooraf vermelden en ter plaatse je toestemming vragen (en dan moet er al een serieuze aanleiding zijn)

                      als je dus een algemene functie bij de nmbs ambieert, hoef je daar dus niet mee in te zitten

                      en hoe zit dat voor het leger ?

                      Comment


                        #12
                        Re: medisch onderzoek

                        daar krijg je een, met of zonder de stempel pothead, ik spreek uit ervaring,
                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: medisch onderzoek

                          Oorspronkelijk geplaatst door nelgken View Post
                          en hoe zit dat voor het leger ?
                          eenmaal binnen geen problemen

                          Comment


                            #14
                            Re: medisch onderzoek

                            Vriend van mij zit in het leger (marine, technische functie) en hij wordt wel degelijk gecontroleerd op onregelmatige tijdstippen - of dat maken ze hem toch al elf weken wijs .

                            Comment


                              #15
                              Re: medisch onderzoek

                              als ze in het leger denken dat je misschien wel is een J rookt, krijg je op de raarste momenten tests.

                              Comment

                              Bezig...
                              X