Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bezoek van de politie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bezoek van de politie

    Korting op 420shop

    #2
    Re: bezoek van de politie

    Zo dat was wel ff knijpen zeker? Wel mazzel dat ze niks hebben gezien

    Gezegend ben ik met een vrijstaand huis+achtertuin, aan de achterzijde een akker, beide zijkanten een boomgaard. Boxen naar buiten richten, muziek lekker aan en maar chillu

    Comment


      #3
      Re: bezoek van de politie

      Pff, dat was wel schrikken zeker .
      Ik hoop niet dat de politie hier een keer in de tuin komt te staan, voor wat dan ook, haha.

      Comment


        #4
        Re: bezoek van de politie

        toch fijn dat er iemand aandacht heeft voor andermans spullen en belt als hij denkt dat er inbrekers zijn,
        Is allemaal goed gelopen toch?
        Tnx voor het verhaal.

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          #5
          Re: bezoek van de politie

          fijne politiemannen, ze kunnen niet anders dan die planten gezien te hebben.
          Ontbreekt er nergens een top?

          Comment


            #6
            Re: bezoek van de politie

            ghehehe sow man wat een verhaal, das pas spannend, wel vreemd dat de polietie over je garage klimt

            maar sjiek man

            Comment


              #7
              Re: bezoek van de politie

              choh ja ik heb ook zo'n verhalen, op een gegeven moment waren we met zn allen gezellig een jointje aant roken in hartje Hasselt (ga mn favo plekje niet verraden!) en ineens komt daar een combi aangereden, met zo een gigantische lamp op het dak. BAM dat licht recht op ons, wij direct de joint naar achteren in de struikjes geflikkert en heel onschuldig kijken. De Combi stopte el fftjes bij ons maar hun raam ging niet open, kheb nog nooit zoveel schrik gehad in mijn leven(had wel een goeie 5gram op zak). Kort daarna vertrokken ze weer en zijn wij de Joint in de struiken gaan terugvissen.
              grow da weed, smoke it's buds

              Comment


                #8
                Re: bezoek van de politie

                Ik snap niet waarom ze jou terrein op komen zonder eerst even aan te bellen. Vaak gebruikt de politie de smoes dat er inbrekers zijn of sporen van inbraak.. of een melding via een anonieme tip gever.

                Gelukkig is het goed afgelopen, voor hetzelfde geld zie je de politie aan voor inbrekers...
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: bezoek van de politie

                  Ja en voor hetzelfde geld loopt daar uw hond wiens waakinstinct bovenkomt, de agenten grijpt en jij hebt het dan gedaan.
                  En hoogstwss schieten ze je beestje af.
                  gewoon raar dat ze zomaar over het muurtje kruipen en plots je tuin in staan.

                  Zou hier echt gene waar zijn met mijn beest haar waakinstinct... En ik zou het opperjammer vinden dat ze ooit bloed moet proeven...
                  Last edited by organic; 28 July 2009, 13:24.

                  Comment


                    #10
                    Re: bezoek van de politie

                    Je hebt wel geluk gehad

                    "voor hetzelfde geld zie je de politie aan voor inbrekers..."
                    Of voor hetzelfde geld zie je de inbrekers aan voor politie, laat je ze binnen en ze nemen alles mee..
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: bezoek van de politie

                      Whaha weedy, omgekeerde wereld
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: bezoek van de politie

                        Zo wat een klote ervaring lijkt me dat....

                        Ik zou me ook de tering schrikken als je ineens midden in de nacht mense in je tuin rond lopen ! :-O
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment


                          #13
                          Re: bezoek van de politie

                          haha wel leuk om te lezen zo

                          Comment


                            #14
                            Re: bezoek van de politie

                            man man, wat een verhaal. altijd leuk om te lezen. hoop het zelf niet tegen te komen.

                            Comment


                              #15
                              Re: bezoek van de politie

                              Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
                              choh ja ik heb ook zo'n verhalen, op een gegeven moment waren we met zn allen gezellig een jointje aant roken in hartje Hasselt (ga mn favo plekje niet verraden!) en ineens komt daar een combi aangereden, met zo een gigantische lamp op het dak. BAM dat licht recht op ons, wij direct de joint naar achteren in de struikjes geflikkert en heel onschuldig kijken. De Combi stopte el fftjes bij ons maar hun raam ging niet open, kheb nog nooit zoveel schrik gehad in mijn leven(had wel een goeie 5gram op zak). Kort daarna vertrokken ze weer en zijn wij de Joint in de struiken gaan terugvissen.

                              soms kijken ze wss dat er niks verdachts gebeurt
                              de laatste tijd als er politie naar me staat te kijken terwijl ik ergens rustig zit, zwaai ik eventjes terug, dan merken ze wel dat ik niets geheimzinnig sta te doen

                              Comment

                              Bezig...
                              X