mensen oppassen voor de canna sniffer,ik heb bij mij thuis een razzia gehad om 5 buiten plantjes en mijn buurman is ook de klos.er kwamen zeker 20 politiemensen aan de deur en binnen een half uur waren ze weer weg.bij mij in de buurt hebben ze 9 personen waaronder ik opgepakt en alle hadden ongeveer maar 5planten.de sniffer kwam over en nog geen 20 minuten zag het blauw van politie.DUS KJIK UIT.
razzia
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: razzia
Ow dikke shit man, hebben de petten de planten ook meegenomen?
Grtz -
Dan hebben jullie in Nl 0 de zero gedoogdbeleid. Iemand die ik ken die in nl woont heeft ook binneval gehad en ze hebben ook zijn plant meegenomen.
GrtzLast edited by westport; 12 September 2009, 12:16.Comment
-
Hahhaha de meeste buitenplanten komen ongeveer een dikke 2 meter.
Dan mogen we geen planten meer plaatsen in volle grond dan.
GrtzComment
-
belgie heeft helemaal geen plannen om dat ding te gaan gebruiken.en laten we idd hopen dat het zo gaat blijven!!
Comment
-
Het is weer duidelijk dat de politie liever op de achtergrond blijft en de veilige dingen doet en de echte criminaliteit doen ze niks mee.
En met die woonvereniging moet je niet mee inzitten, ze kunnen je niks maken omdat je met 5 planten in de tuin je perfect aan het gedoogbeleid hield.Comment
-
even nog wat,ik heb vandaag met de politie gebeld ze belde mij met wat vragen.ze vertelde dat vanaf eind september iedere politie regio zo,n sniffer tot zijn beschikking krijgt.dus jongens kijk uit........ zou zonde zijn zo kort voor de oogst.
gr djangoComment
-
Ja die zal je meteen herkennen
Die kan niet on opgemerk voorbij vliegen.
Tis een helikoptertje van 2 meter lang en 50 cm breed.
Maar de hele buurt van hem stond vol planten, denk niet dat ze voor een enkel paar plantjes dat ding gaan inzetten.
Peace.Comment

Comment