Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

razzia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    razzia

    Korting op 420shop
    mensen oppassen voor de canna sniffer,ik heb bij mij thuis een razzia gehad om 5 buiten plantjes en mijn buurman is ook de klos.er kwamen zeker 20 politiemensen aan de deur en binnen een half uur waren ze weer weg.bij mij in de buurt hebben ze 9 personen waaronder ik opgepakt en alle hadden ongeveer maar 5planten.de sniffer kwam over en nog geen 20 minuten zag het blauw van politie.DUS KJIK UIT.

    #2
    Re: razzia

    Ow dikke shit man, hebben de petten de planten ook meegenomen?

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: razzia

      ja en de woning vereniging is in geschakelt

      Edit:ze zeide dat de struiken ongeveer een waarde hadden van 18 duizend euries,wat een mafketels
      Last edited by westport; 12 September 2009, 13:01.

      Comment


        #4
        Re: razzia

        Dan hebben jullie in Nl 0 de zero gedoogdbeleid. Iemand die ik ken die in nl woont heeft ook binneval gehad en ze hebben ook zijn plant meegenomen.

        Grtz
        Last edited by westport; 12 September 2009, 13:16.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: razzia

          hun beleid was dat 5 planten gedoogd werden,MAAR volgens hun waren die van ons geen planten meer maar struiken,en daarom die grote actie ze waren ongeveer 2.20 hoog

          Comment


            #6
            Re: razzia

            Hahhaha de meeste buitenplanten komen ongeveer een dikke 2 meter.
            Dan mogen we geen planten meer plaatsen in volle grond dan.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: razzia

              Het word echt tijd voor tegenmaatregelen tegen die smerige cannasniffer, toch maar weer de luchtbuks pakken om te oefenen.
              Waar is het principe van geen actieve opsporing bij 5 planten of minder gebleven?

              Comment


                #8
                Re: razzia

                ik denk dat ze gewoon een daad wilde stellen omdat de sniffer bij ons de eerste keer de lucht in ging en er was media bij van tv en radio.zo van kijk wat wij nu kunnen.

                Comment


                  #9
                  Re: razzia

                  Walgelijk is dat hoe die mensen denken en handelen! Moesten ze hier ook met van die zooi beginnen, 'kzou me een geweer kopen en dat ding gewoon aan flarden schieten!

                  Comment


                    #10
                    Re: razzia

                    lekker is dat.

                    Comment


                      #11
                      Re: razzia

                      Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion View Post
                      Walgelijk is dat hoe die mensen denken en handelen! Moesten ze hier ook met van die zooi beginnen, 'kzou me een geweer kopen en dat ding gewoon aan flarden schieten!
                      belgie heeft helemaal geen plannen om dat ding te gaan gebruiken.en laten we idd hopen dat het zo gaat blijven!!

                      Comment


                        #12
                        Re: razzia

                        Het is weer duidelijk dat de politie liever op de achtergrond blijft en de veilige dingen doet en de echte criminaliteit doen ze niks mee.

                        En met die woonvereniging moet je niet mee inzitten, ze kunnen je niks maken omdat je met 5 planten in de tuin je perfect aan het gedoogbeleid hield.

                        Comment


                          #13
                          Re: razzia

                          even nog wat,ik heb vandaag met de politie gebeld ze belde mij met wat vragen.ze vertelde dat vanaf eind september iedere politie regio zo,n sniffer tot zijn beschikking krijgt.dus jongens kijk uit........ zou zonde zijn zo kort voor de oogst.
                          gr django

                          Comment


                            #14
                            Re: razzia

                            ben dus nieuw in dit wereldje .maar hoe ziet een .....sniffer er eigelijk uit herken je dat ding ??

                            Comment


                              #15
                              Re: razzia

                              Ja die zal je meteen herkennen
                              Die kan niet on opgemerk voorbij vliegen.
                              Tis een helikoptertje van 2 meter lang en 50 cm breed.
                              Maar de hele buurt van hem stond vol planten, denk niet dat ze voor een enkel paar plantjes dat ding gaan inzetten.

                              Peace.

                              Comment

                              Bezig...
                              X