Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ben ik een crimineel of wat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: ben ik een crimineel of wat?


    Altijd beleefd die jongens??? WHAHAHAhahaha dat vind ik dus echten onzin he man...
    Ik ben in Belgie ook niet altijd correct behandelt geweest door de politie maar in nederland heb ik ook men deelken al genoeg gehad.

    1) Flitsen vanuit een voertuig zonder camera, maar 1 fliek in de wagen en ze konden me niets voorleggen. Geijkte kilometriek durven ze dan zeggen!! Mongolen zijn het. Ik reed 105km/u en vanaf ik hem zag oprijden heb ik men snelheid wijselijk aangepast, hij kon enkel zien dat ik te snel afkwam Resultaat zwaailichten op langs de kant moeten staan en een stom fliek die er gewoon naar gooit en zegt dak 90 reed maar kan me wel niets voorleggen van bewijs. Dus maar effe +250euro moeten betalen en omdat ik maar net genoeg mee had om in de check 5gr te halen, voertuig in beslag en na een discussie op de bureau in Terneuzen 3u dagcel.


    2) Enkele maanden later kom ik uit checkpoint en komen er wa fransozen zagen en te duwen omdak met menne stonede kop per ongeluk tegen 1 van hen gelopen had en zen joint was gevallen (pech man, doe normaal dan gaf ik hem misschien eentje , ik negeer ze samen met menne maat en loop gewoon door. Op de parking ga ik niet direct door naar den auto omdak geen goesting heb dat er builen in gestampt worden en discussieer ik beetje terug. Daar zijn de blauwe keppen terug, ze zeggen tegen die fransozen da ze moeten doorlopen (klinkt positief he ) en aan ons dat we even mogen voorlopen tot aan de wagen (we zijn niet achterlijk en hebben ondertussen onze weed en blaadjes onder nen geparkeerde auto laten vallen), eenmaal daar zakken legen fouilleren + auto doorzoeken en nen helen hoop dreigementen als ze ook maar iets van weed of wapens vinden?? Mongolen zijn het!!


    PS: van die boete van 300euro vind ik er ook ferm over voor een beetje weed. Pfffffffffffffffffffffffffffftttttttttttt... Er waren er 30 gepakt zekers die dag en allemaal 300euro boete, effe duidelijk maken dat ze geen belgen willen, discriminatie
    Last edited by Smoking Fifi; 26 December 2009, 05:24.
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #17
      Re: ben ik een crimineel of wat?

      De politie word wel steeds hard handiger en sneller geirriteerd er staan laatste weken in de telegraaf veel berichten van mensen die door de politie te hard worden behandelt of politie mannen met verklaringen die de waarheid verdraaien. Ik zelf ben ook ooit met politiegeweld in aanraking gekomen maar helaas was dit mijn eigen schult, want ik zou zeker naar de krant stappen en aangifte doen tegen de politie, mocht dit verhaal waar zijn!

      Comment


        #18
        Re: ben ik een crimineel of wat?

        Beste is om ook daadwerkelijk beeldmateriaal te hebben want iedereen kan namelijk zomaar anders voor de lol aangifte te doen van agressieve politie....Niet dat ik agent ben hoor en ook niet dat ik ze graag heb maar uiteindelijk doen ze toch maar hun job mss dat sommige jonge agenten nogal overijverig zijn maar voor elke ambetanterik dat er tussen zit zit er zeker een goede tussen ook hoor
        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

        Comment


          #19
          Re: ben ik een crimineel of wat?

          Tja.

          Lik op stuk beleid vanwege dit soort idioten. (op filmpje)


          Aanpak van drugsrunners en hordes overlastgevende drugstouristen.

          Triest voor de mensen die gewoon zonder toestanden hun grammetje gaan halen net over de grens.

          Hoe dan ook kut , als je inderdaad zo lomp bent aangepakt
          vanwege die paar grammetjes haze. Je zou zeggen dat de politie
          in die regio zich wel met grotere vissen bezig zou houden.
          sigpic

          Gertie's bescheiden bloemen tuintje

          Comment


            #20
            Re: ben ik een crimineel of wat?

            mmz, heb helaas veelvuldig contact gehad met onze blauwe "vrienden", maar buiten dat contact zelf was er weinig reden tot klagen > Nou zorg ik er ook altijd voor zelf relaxed te blijven > gepakt is gepakt, eigen schuld dikke bult > de meesten doen gewoon hun werk en hebben geen belang bij extra etteren. Het wil weleens helpen wat uit de buurt te blijven van die jonge knaapjes, dat wel.
            Mooi voorbeeld : paar jaar terug gepakt met 'n hokje na een tip van de buren. We waren met z'n drietjes de sigaar, m'n "partners in crime" begonnen meteen hoog van de toren te blazen. Dus -hop- iedereen in de boeien en mee. Ik had me wat afzijdig gehouden, komt er een wat oudere wout die netjes nog even een jas over mn boeien legt, het bureau was namelijk maar 'n paar honderd meter verderop dus niet met de auto. Wel wat jammer dat die andere gastjes na 4 uurtjes weer vrij waren, en ik totaal 3 dagen in zo'n kuthokje kon doorbrengen. Maar ook dat was mn eigen fout had namelijk bij het verhoor een computer onklaar gemaakt (de smurf in kwestie geeft me 'n bekertje water, gaat achter zn PC-tje zitten en begint een werkelijk sprookjesachtig verhaal over wat ik wel allemaal niet had uitgevroten. Dat werd me wat te gortig allemaal, dus -flats- dat bekertje water in het pc-tje gedumpt. Geen verhoor meer gehad, heel vreemd
            Last edited by moreweed; 20 January 2010, 12:25.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: ben ik een crimineel of wat?

              De ene agent is de andere niet. Deze zomer was ik 's-avonds aan het vissen en er kwam een agent controleren of ik een visakte had en of ik niet met verboden vistuig aan het vissen was. Ik rookte een joint en de agent zei er niets van. Mijn akte en mijn visspullen waren in orde en de man wenste mij verder een goede vangst.

              Comment


                #22
                Re: ben ik een crimineel of wat?

                Lol, meen je da nu echt da er een flik controleerde of u boeltje in orde was? Normaal is da toch een wachter van wegen en waterlopen? Ik durf wel eens met meer 3 lijnen te vissen en met een extra haakje...

                Comment


                  #23
                  Last edited by Xtreme; 20 January 2010, 16:13.

                  Comment


                    #24
                    Re: ben ik een crimineel of wat?

                    regenboogforel in het veerse meer ? wow ! Normaal ga ik met wat maatjes rond koninginnedag zeilen in Friesland, dit jaar wordt dat dus zeeland
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25
                      Re: ben ik een crimineel of wat?

                      De beste vangplaats is nabij de Veerse dam tussen Kamperland en Vrouwenpolder: daar zijn veel vliegvissers bezig. Zelf vis ik met een spinner, een kleine lepel of een namaak visje uit balsahout. Overigens vind ik het vissen op snoekbaars (in Friesland) ook leuk. Maar in de Otheense kreek nabij Terneuzen zit ook snoekbaars, evenals in de Schelde-Rijn verbinding. Echter, op snoekbaars mag niet meer met levend aas worden gevist.Eigenlijk ben ik geen sportvisser, ik vis uitsluitend voor de pan op eetbare vis.
                      Last edited by Xtreme; 20 January 2010, 16:42.

                      Comment


                        #26
                        Re: ben ik een crimineel of wat?

                        hier nog zo een Xtreme : ik zie er geen sport in beesten een haak door de lip te hengelen puur voor de lol van het vissen. Ofwel ik laat ze met rust, ofwel ik probeer ze de pan in te hengelen. Zelfs mn kleine meid heeft dat al in de gaten : vissen zijn lief zolang ze zwemmen, zodra ze 't water uit zijn is het een lekker hapje en is die kleine veelvraat niet bij de barbeque weg te slaan
                        Kamperland/vrouwenpolder ken ik goed, opa&oma hadden daar een miniboerderijtje waar we heel wat fijne vakanties hebben doorgebracht! Snoek heb ik al een tijd niet meer gehad trouwens, tis dacht ik wel een beetje oppassen met het bekkie van dat beest bij het bereiden...
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #27
                          Re: ben ik een crimineel of wat?

                          Snoek is een geheel andere vis dan snoekbaars. Heeft overigens ook behoorlijke bijtspijkers. Ik viste in de omgeving van Kamperland vaak met Iwan Garay, de Vlaamse visser/schrijver. Iwan had in Westkapelle een vakantie woning.Overigens vis ik "weidelijk". Vis aan de maat snijd ik gelijk achter de kop de ruggengraat door. Een vis laten stikken of stressen in een te klein leefnet vind ik ongepast.
                          Last edited by Xtreme; 20 January 2010, 17:30.

                          Comment


                            #28
                            Re: ben ik een crimineel of wat?

                            Wauw,heb zelf genoeg contact gehad met justitie!Maar nooit hard handig!Dat mag toch helemaal niet!Althans hier in Nederland!En zeker niet voor een paar gram wiet!Je wordt ook vaak als een zware crimineel behandeld!Maar dat is allemaal een beetje theather!Ze willen je een beetje bang maken!Zodat je alles verteld wat je weet!En misschien nog andere mensen erbij lapt!Ik maak me niet druk om justitie!Als ze willen komen ze me maar halen voor die paar grammetjes!Ik ga wel mee naar de rechter!Ha ha ha ha Peace

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                                Comment

                                Bezig...
                                X