Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ben ik een crimineel of wat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: ben ik een crimineel of wat?


    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #32
      Re: ben ik een crimineel of wat?

      ze moeten toch iets te doen hebben? dingen die belangrijk zijn zitten ze niet achter aan ze willen alleen maar geld binnen krijgen en ze denken door mensen die in de coffeeshop komen alles vanzelf uit te roeien maar dan gaat het juist de straat op en word het nog crimineler.
      blijkbaar willen ze dat niet snappen ofzo.

      blijf er bij laat de mensen in hun waarde en als daar een jointje bij hoort dan mag dat ook
      ​fuck you, you fucking fuck

      Comment


        #33
        Re: ben ik een crimineel of wat?

        Heb al heel veel naar Terneuzen gereden de laatste 12 jaar en blijkbaar altijd chance gehad, wat niet wil zeggen dat ik dit verhaal niet geloof. In Frankrijk heb ik wel al gelijkaardige zaken meegemaakt. Even op het gras van zo'n parking langs de autostrade liggen slapen (want je wil toch niet oververmoeid gaan verderrijden), geen mens te zien en opeens word je wakker met een vijftal geweren richting je gezicht geduwd.

        Even schrikken maar dan weer vrolijk omdat we realiseerden dat de vakantiewiet net op was (ze vonden wel lange blaadjes en karton, dus maar blijven zoeken). Eerst groot machomachtsvertoon en onze auto volledig legen (zelfs elk schaakstuk bestuderen) en plots weg met de geweren en met hangende pootjes weer in hun voertuigen en gone with the wind (en kwaad omdat we daar zo ontspannen lachend stonden te kijken op het legen van de auto). En dan weer al die bagage terug in de auto proppen. Maar toch goed gelachen! 'T had wel minder leuk geweest als we wel nog iets op zak zouden gehad hebben, maar als ze je niets kunnen maken (met de nadruk daarop) is het in dit deel van de wereld zelfs een beetje grappig als ze een geweer in je gezicht duwen, want je weet dan dat ze zichzelf belachelijk aan het maken zijn. En ze worden pisnijdig (haha) als ze zien dat je niet bang bent van hun pistool.

        Denk dat je moet incalculeren dat er bij de politie naast zich beschaafd gedragende mensen ook macho's en zelfs enkele gestoorde types zitten. Eens je dat weet en daar rekening mee houdt kan je ook gemakkelijker relativeren en hoef je ook niet al die energie in kwaadheid en procedures te steken die je toch niet kan winnen. Gewoon zo vlug mogelijk weer genieten van het leven, die driehonderd euro vergeten en een jointje aansteken, zo raken zij jou het minste en bereiken de machocops niet hun doel (angst opwekken).
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

        Comment

        Bezig...
        X