Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krijg de zenuwen van die heli's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Krijg de zenuwen van die heli's

    Korting op 420shop
    Er vliegen al dagen af en aan heli's over in eerste instantie dacht ik dat het toeval was, nu begin ik me af te vragen of dat wel zo is. Ik heb maar 1 lamp van 600w en 20 plantjes. Het was de bedoeling om 5 plantjes te kweken. Maar omdat ik een beginner ben en uit zaad kweek heb ik er 20 geplaatst om er zeker van te zijn dat ik 5 vrouwtjes over hou. Ik bedoel had verwacht dat er van de 20 er 10 niet op zouden komen en dat er van de 10 zeker 5 mannen zouden zijn dan zou ik dus 5 vrouwkes hebben. Omdat ik ze nog niet in de bloei heb ik nog niet kunnen selecteren. Maar goed nu krijg ik toch echt wel de zenuwen van die heli's en vraag me af ik niet beter alles boven de 5 kan wegbrengen of weggooien? Of maak ik me druk om niks en zijn dit beginners zenuwen en gaan ze zich echt niet druk maken om die ene lamp? Ik moet er wel bij vertellen dat de buurvrouw ook al aan mij vroeg waarom er zoveel heli verkeer was

    #2
    Re: Krijg de zenuwen van die heli's

    Denk dat je je niet te veel zorgen moet maken heb ook altijd schrik als ik in de buurt sirenes hoor :p denk dat dat een beetje eigen is aan de hobby
    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

    Comment


      #3
      Re: Krijg de zenuwen van die heli's

      hey vriend. die heli detecteerd echt niet jou 1ne lampje hoor een goeie computervoeding is al gauw 650 watt en een goeie halogeenlamp geeft ook genoeg warmte helikopters beginnen eerder dingen op te vallen met meerdere lampen. en voordat ze iemand verdenken gooien ze echt niet een heli over je kop lang maar sturen ze wel een paar langs je deur. echter zou ik niet je de helft van je planten weggooien want alles wat je kweekt onder een lamp is strafbaar of het nu 1 is of 5 of 10 niet te druk om maken. beginnersangst. ik zal je nog mooier stukje vertellen.

      ik had laatst paar vrienden langs en had 1 van die gasten een ongelukje gemaakt met de auto maar had niks door en doorgereden. ooggetuige erbij 2 uur later wij mooi half kachel politie aan de deur meneer mag ik wel even binnenkomen ik 2 agenten in huis afzuiging boven alles stond te branden en meneer vraagt of hij even naar wc mag die zit bij de trap na boven dus ik zeg in de gang om het hoekkie het zweet brak me overal uit. hij komt de wc uit gaat zitten en begint schadeformulieren in te vullen. nou geloof mij vriend dat waren me ergste minuten van me leven alles klaar. mn vriend mee na bureau (doorrijden na ongeluk) ik blij hij iets minder wat ik er mee bedoel te zeggen hoe meer jij je druk gaat maken hoe paranoia je word hoe meer dingen op gaan vallen gewoon lekker laten staan en je ding doen als jij geen stress hebt hebben je vrouwtjes het ook niet suc6 ermee


      laters

      mvg maurice

      Comment


        #4
        Re: Krijg de zenuwen van die heli's

        Bedankt voor jullie antwoorden hoor, denk idd dat een beetje last had van beginners angst. Maurice als ik zo iets zou mee maken op dit moment denk ik dat ik ter plekke een verklaring afleg hahahaha

        Comment


          #5
          Re: Krijg de zenuwen van die heli's

          Oorspronkelijk geplaatst door furocious View Post
          Denk dat je je niet te veel zorgen moet maken heb ook altijd schrik als ik in de buurt sirenes hoor :p denk dat dat een beetje eigen is aan de hobby
          hehe ik ook!
          en als ik daarna een auto hoor langs rijde dan denk ik dat het politie zou kunnen zijn

          Comment


            #6
            Re: Krijg de zenuwen van die heli's

            niet bang zijn , precies zoals al gezegd warmte straling meten ze pas vanaf minimaal 1500 watt lampen , want dan kunnen ze pas iets zinnigs afleiden aan de IR straling, want je hebt geen 2 Cv's naast mekaar staan dat is gek, kortom jouw 600 watt kan net zo goed een cv of een elektrisch kacheltje ofzo zijn.

            Comment


              #7
              Re: Krijg de zenuwen van die heli's

              Kennis van mij Duitsland(geen kweker) had nog niet eens een waakvlam aan en had omdat ie als NL-der in Duitsland woont een inval aan zijn broek hangen.
              Van te voren was er wel met helicopter geinspecteerd.
              Dus of die infra rood helicopters big or small nu echt werken??
              Ik denk dat de meeste mensen opvliegen, dmv strontserij of teveel mensen weten het(promoot klikken)

              Comment


                #8
                Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                Bij ons cirkelt al een tijdje de zgn cannacopter rond, een speelgoedhelicoptertje wat illegale aanplant in maisvelden moet opsporen middels geurdetectie. Mijn broeders binnen ons metier hebben natuurlijk meteen gereageerd met de aktie : schiet een heli! Er staat inmiddels iets van 750 euro beloning klaar voor diegene die aantoonbaar dat vliegende addergebroed weet neer te halen. Ter info ende vermaak
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                  Zijde zeker dat het een cannacopter is en geen speelgoed helicopter van een of andere fanaat? Het lijkt mij sterk dat ze zich gaan bezig houden met maisvelden.
                  Als je die cannacopter neerhaald denk ik dat het je wel wat meer zal kosten dan die 750 euro.

                  gtzz

                  Comment


                    #10
                    Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                    Ze vliegen hier al weken met heli's over de wijken heen... Ik maak me echter niet druk ze vliegen alleen overdag en in de vooravond
                    sigpic
                    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                    Comment


                      #11
                      Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                      http://www.tanksforsale.co.uk/M53%20...for%20sale.htm

                      anders even op deze site kijken, vast wel een oplossing te vinden

                      Comment


                        #12
                        Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                        zooooo nou dat zien er handige dingetjes uit
                        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                        Comment


                          #13
                          Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                          Fijn voor in de tuin , of op balkon

                          woon niet ver van schiphol, gaat wel veel tijd in zitten dan denk ik

                          Comment


                            #14
                            Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                            leuke tanks

                            Comment


                              #15
                              Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                              dan kan je mss direct je plantage daar in inrichten is handiger om te verdedigen denk ik
                              Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                              Comment

                              Bezig...
                              X