Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

betrapt maar ik kreeg een brief

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    betrapt maar ik kreeg een brief

    Korting op 420shop

    #2
    Re: betrapt maar ik kreeg een brief

    heb je die naam van die vrouw van die mannager en dan zeg je als dat zei dat tegen jou heeft gezegd dat dat wel mocht is een optie en de andere optie is toch gewoon doorgaan tis toch 90 euro

    Comment


      #3
      Re: betrapt maar ik kreeg een brief

      Een wooncorporatie kan zelf regels maken, die niet altijd gelijk met de wet zijn. Deze zouden normaal gesproken ook in je huurcontract moeten staan. Staat daar dat het kweken van iets binnenshuis verboden is, dan kunnen ze dus zonder pardon het huurcontract ontbinden.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: betrapt maar ik kreeg een brief

        Uiteindelijk is het zo dat Kweken van cannabis onder lampen niet mag dat is de Wet kan die vrouwen zeggen wat ze wil het mag niet.
        Ook buiten mag je geen cannabis kweken dat is ook verboden
        Ze dogen 5 planten buiten maar als de politie komt en jij hebt 3 mooie vrouwelijke planten staan dan mogen ze hem zonder pardon mee nemen en dat zullen ze ook doen.

        Dus het komt er op neer dat je geen cannabis mag kweken.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: betrapt maar ik kreeg een brief

          maar hoe komt de sjop dan aan zijn wiet ????
          je hebt legale coffesjops maar die verkopen illigale wiet

          das toch dubbel zinnig of niet ????

          wat een wetgeving hier in NL

          Comment


            #6
            Re: betrapt maar ik kreeg een brief

            Fout lopen gedoogbeleid cannabis was voorspeld
            Eigenlijk had toenmalige minister Van Agt al moeten kiezen voor legalisering van wiet.Het werd gedogen.
            De coffeeshop is een rustige en veilige voorziening voor volwassen
            cannabisconsumenten en de meeste coffeeshops veroorzaken niet echt problemen. Toch is het coffeeshopbeleid aan revisie toe. Coffeeshops zijn te groot geworden,
            waardoor er zowel aan de voordeur als aan de achterdeur problemen zijn ontstaan. Coffeeshops moeten daarom meer gesloten en kleinschaliger worden. Dit om de toestroom van jeugdigen en toeristen aan de voordeur in te perken en om de verwevenheid met de georganiseerde criminaliteit tegen te gaan. Dit concludeert de commissie van de Donk in haar advies over het drugsbeleid. Volgens de commissie heeft deze situatie kunnen ontstaan omdat de laatste 15 jaar sprake is van beleidsverwaarlozing. Een prachtige term. Maar wat betekent dat eigenlijk? En wanneer
            is die beleidsverwaarlozing dan begonnen?

            Zie hier het hele artikel.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: betrapt maar ik kreeg een brief

              Vreemd allemaal
              want je mag je huis wel vol hangen met wiet groei lampen maar er mag geen wietplant onder.
              Want het zijn geen wietlampen maar assilimatielampen, dus hoe komen jullie erbij dat je geen groei lampen mag ophangen.

              Ik wil graag weten hoe ver kan de woningbouw hierin gaan?
              kunnen ze me eruit zetten als ik door g met 5 planten?

              Comment


                #8
                Re: betrapt maar ik kreeg een brief

                Ik weet het ook niet precies,

                op deze website staat een hoop informatie, je zou ze ook een mailtje kunnen sturen met je vraag..
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: betrapt maar ik kreeg een brief

                  Mijn woning bouw die zegt
                  Het kweken van cannabis in huis is verboden.
                  Doe u dat toch en u word betrapt moet u binnen 24 uur het huis verlaten en proper op leveren.
                  Verder zullen ze alle woningbouw in lichten en maak ik geen kans meer op een huur woning in onze omg en waarschijnlijk
                  bij andere stichting ook niet
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: betrapt maar ik kreeg een brief

                    Ik zou er niet te moeilijk over doen, misschien alles effe tijdelijk verplaatsen ofzo maar die hele wetgeving is zo vaag en grijs dat ze kunnen doen wat ze willen.
                    Je mag al tevreden zijn dat ze niet alles aangeslagen hebben.
                    Gedoogd wil zeker niet zeggen toegelaten + je gebruikt hulpmaterialen etc... dus ben je zoiezo strafbaar en heb je geluk dat ze je op zo een discrete manier de kans geven om zelf je gerief weg te doen
                    Bij de meeste nemen ze het boeltje in beslag en dan is het hopen dat de zaak geseponeerd word.
                    Was ik jouw braafjes gehoor aangeven en mss na een tijdje opnieuw starten en iets discreter zijn (lichtkieren afdekken, opletten voor geur en lawaaihinder)

                    Greetz Fifi
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: betrapt maar ik kreeg een brief

                        als je aan kunt tonen dat je cannabis nodig hebt (i.v.m pijn of een ziekte )
                        kun je een onthefing krijgen voor 5 planten
                        en dan ben je een legaale medische kweker
                        de zaden kunnen mss ook nog wel vergoed worden door het ziekenfons

                        Comment


                          #13
                          Re: betrapt maar ik kreeg een brief

                          gelijk heb je dekweker,nu is het voor mij ook duidelijk ik zat ook al een tijd met die vraag,ook ik begrijp nu de grootschalige omdat wij met 5in feiten hetzelfde woorden aangepakt als hun,alleen hun boeid het niet ze hebben geld,wij zijn eerlijk eronder voor eigen gebruik en verdienen geen klote we betalen alleen maar voor spulle,die jongens lachen,wij hebben niks meer en kunne alles opniew opbouwen wat we ooit hebben opgebouwd,en maar zien hoeveel jaren het weer duurd om een huisje naar je smaak in te richten,en uberhaupt een huisje zien te krijgen,alles waar we voor hebben gewerkt zijn we dan kwijt,ik hoop dat ooit het licht door de kier schijnt,en dat deze mensen inzien,dat wij geen criminelen zijn,maar eerlijk de stroom en alles betalen,jammer dat het zo gaat, maar zo zie je wij worden in feiten harder bestraft dan grote jongens want die verdiene bakken met geld, en wij zijn alles kwijt,hun lachen,wij laten 1traan,

                          Comment


                            #14
                            Re: betrapt maar ik kreeg een brief

                            Yow,
                            Ik heb kort even de reacties doorlopen. Wat Weedy bedoelt zijn 'niet bindende rechtsregels'. In de wet staat bvb dat 5 planten gedoogd zijn (zij dat wel niet onder een lamp...). Daar mag jou verhuurder van afwijken door het tegenovergestelde in het contract zetten, dat jij ondertekende. Mocht dat niet zo zijn dan zou het gedoogd worden maar zoals JD al zei is het zo vaag als iets en is er meer discussie rond dan dat het eigenlijk toegepast wordt.

                            Persoonlijk -als ik de 'vriendelijkheid' zie waar mee ze binnenkwamen- zou ik vragen aan die dame wat zij als veilig zou zien. Als ze minder geur willen, die buren van je, dan kan dat allemaal makkelijk opgelost worden (koolstoffilter, Sativasoortje, etc...). Dat is dus al geen onoverkomelijk probleem meer.

                            Brandveiligheid is uiteraard wel terecht. Maar daar kan je dan ook weer een hoop dingen aan doen (verliesschakelaar plaatsen, brandalarm installeren -kost 20eu ofzo-, een brandblusapparaatje daar zetten).
                            Dit zal een extra investering zijn maar met 200eu

                            Comment


                              #15
                              Re: betrapt maar ik kreeg een brief


                              Je schrijft gewoon een brief (met bericht van ontvangst) aan de desbetreffende dame, waarin je haar bedankt voor de heldere uiteenzetting alsmede het feit dat de dame je namens de woningbouwcorporatie toestemming heeft gegeven om 5 planten te kweken.
                              Terzijde: beheerst de dame van de woningbouwcorporatie inderdaad de Nederlandse taal zo gebrekkig of is dit een "vrije" vertaling van jouw zijde?

                              Xtreme
                              Last edited by Xtreme; 29 October 2009, 16:11.

                              Comment

                              Bezig...
                              X