Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ministriele omzendbrief geschrapt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ministriele omzendbrief geschrapt

    Korting op 420shop
    mensen laat jullie niet vangen onze lieve minister van deurzen heeft de omzendbrief van ano 2005 al geschrapt, dus in belgie is er nu zero tolerantie beleid

    de aanpassing op het staatblad gebeurd eerstdaags nog in verband met de nieuwe arrestatie van tup.

    hou er dus rekening mee als je kweekt, ben je belg en wil je foto's showen doe het dan in de beperkte mate (5planten max)

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    #2
    Re: ministriele omzendbrief geschrapt

    euh ???

    ik dacht dat die site hier op een NL ip adres zat te draaien???

    wat houd dit in dat als politie hier es op checkt zomaar bij ons langs kan??


    bye guys its been fun to know yall

    nog ong alles wissen van bewijzen op het forum na verdere uitleg i hope

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        respectvol blower/grower zal beamen dat hij geen minderjarige zal aanzetten tot drugs, noch drugs geven indien de koper het al doet.
        Ik persoonlijk zou nooit minderjarigen cannabis geven, noch zaden, noch stekken.
        Dat is niet in mij!

        Toch blow en grow ik en het zal alleen maar uitbreiden.
        Maar als ik kleine minikweekjes doe, oogst ik toch weinig (paar grammetjes per plant)!
        Zo kunnen wij growers proeven en voelen wat het soortje teweeg brengt.

        Komt de wet aan uw deur kunt ge al gauw beklaagd worden voor 20 planten, ook al gaf elke plant maar 2 a 3 gram. Is da nu logica?

        Hunab ku!
        Fuck the law, we do it anyways!

        Comment


          #5
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            Re: ministriele omzendbrief geschrapt

            euh hier is geen kweek van 1 plant, kom effe mijn kamer zien, juist 3 gekapt

            maar dit forum draait toch zowiezo op een NL server? dacht dat mods hier van NL waren of ben ik nu mis?

            Comment


              #7
              Re: ministriele omzendbrief geschrapt

              idd het forum draaid op nl server. maar de mod's zijn verdeeld zowel nederlanders als belgen.

              ik persoonlijk ben een belg

              wat maakt het verschil eigenlijk uit als de mod's belg of nederlander zijn? in mijn ogen zijn we allemaal mensen mee een gezamelijke hobby

              grtz
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment


                #8
                Re: ministriele omzendbrief geschrapt

                Inderdaad dit is een nederbelg forum
                Ben zelf ook belg, woon welliswaar maar op een kleine kilometer van de Nederlandse grens, maar toch
                Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: ministriele omzendbrief geschrapt

                    Wat gebeurd er nu in feite als ze je pakken met wiet?
                    Maakt hett nu nog uit of je 3 of 10 gram op zak hebt?
                    Ow en wat als ze een grinder, informatieboekje over cannabis en dergelijke in je rugzak vinden? Mogen ze die dan afpakken?

                    Vroeg het mij toch wel af.

                    Greetz,
                    zion

                    Comment


                      #11
                      Re: ministriele omzendbrief geschrapt

                      Oorspronkelijk geplaatst door zion
                      Wat gebeurd er nu in feite als ze je pakken met wiet?
                      Maakt hett nu nog uit of je 3 of 10 gram op zak hebt?
                      Ow en wat als ze een grinder, informatieboekje over cannabis en dergelijke in je rugzak vinden? Mogen ze die dan afpakken?

                      Vroeg het mij toch wel af.

                      Greetz,
                      zion
                      Daar som je zowaar alles op wat een mens omtrent deze topic hoeft te weten en niemand kan er ergens iets over vinden. Mogen we dan besluiten dat heel de boel voor interpretatie vatbaar is? (want ik heb zowel een mooie eigen interpretatie klaarliggen hoor )

                      Comment


                        #12
                        Re: ministriele omzendbrief geschrapt

                        volgens mij zit het zo: Belgische cannabiswetgeving
                        Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2010, 01:58.
                        *SmokingggGG* !

                        I wanna get high... so high!

                        Comment


                          #13
                          Re: ministriele omzendbrief geschrapt

                          Oorspronkelijk geplaatst door okiwiet
                          mensen laat jullie niet vangen onze lieve minister van deurzen heeft de omzendbrief van ano 2005 al geschrapt, dus in belgie is er nu zero tolerantie beleid

                          de aanpassing op het staatblad gebeurd eerstdaags nog in verband met de nieuwe arrestatie van tup.

                          hou er dus rekening mee als je kweekt, ben je belg en wil je foto's showen doe het dan in de beperkte mate (5planten max)

                          grtz
                          Waar baseer jij je eigenlijk op? Zomaar even het gerucht opsmijten dat de omzendbrief geschrapt zou zijn... Ik bedoel... Staaf je feit, dat kan de topic van Noto (link hier net boven) flink wat verderhelpen. Zo ook de rest van Belgie wat duidelijkheid betreft .

                          Greetzzz

                          Comment


                            #14
                            Re: ministriele omzendbrief geschrapt

                            als je kijkt op het staatblad en dan zoekt naar de ministriele omzendbrief ga je zien dat er een schrapping bijstaat

                            het is wel zo dat nog bijna geen enkele dienst er van op de hooghte is, persoonlijk denk ik dat die schrapping van die omzendbrief wel een andere reden had. hier in onze stad gedogen ze nog steeds drie gr of 1 plant maar in antwerpen zijn er ondertussen al blowers die hun gerief kwijt zijn en we spreken dan soms over banale dingskes zoals 0.3 gr.
                            och ja op nen dag verbieden ze weer alcohol ook zenne, daar zen ik zekers van veel landen zitten in de problemen wegens de grote aantallen verslaafden in ontwenningsklinieken. het zijn zei die altijd vernoemt worden op tv op politieke debaten ivm cannabis. in belgie is maar 1/5 van de mensen die in ontwenningsklinieken zitten cannabis verslaafd
                            maar dan zeggen ze altijd cannabis zorgt ervoor dat we te weinig plaats hebben lol laat me nie lachen alcohol is wereldwijd een groot probleem aant worden meer verslaafden, meer sterfgevallen, meer aandoeningen, enz....
                            we leven mss in een klucht van een land maar we mogen nog blij zijn, in engeland kun je 60 dagen cel krijgen voor 2 gr

                            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                            Comment


                              #15
                              Re: ministriele omzendbrief geschrapt

                              Oorspronkelijk geplaatst door okiwiet
                              als je kijkt op het staatblad en dan zoekt naar de ministriele omzendbrief ga je zien dat er een schrapping bijstaat

                              we leven mss in een klucht van een land maar we mogen nog blij zijn, in engeland kun je 60 dagen cel krijgen voor 2 gr

                              Kan je anders effe die URL pmen? Ben namelijk samen met Noto bezig met het oplossen van wat nu precies in Belgie mag en wat niet.
                              Neem anders gerust een kijkje hoever hij/we staan op volgende topic: Belgische cannabiswetgeving

                              We zijn nu al enkele dagen op zoek naar officiele informatie die het schrappen van de 25 januari omzendbrief zou bevestigen. Met nog niet echt iets concreets als gevolg. Het zou voor Noto, en ook voor mij uiteraard en vast ook voor anderen, een grote stap vooruit betekenen in de strijd voor duidelijkheid en ondubbelzinnigheid .

                              "Een klucht van een land" Haha, daar heb je het bij het rechte eind. Die ga ik onthouwen want het is de vlag die de belgische lading dekt... Klucht...

                              Yuuu
                              Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2010, 01:59.

                              Comment

                              Bezig...
                              X