Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis Wetgeving Nederland

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • smoking leo
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    Hoe zit het nu met die Wietpas eigenlijk? Lees langs 1 kant lees ik artikels dat ENKEL NEDERLANDERS mogen shoppen en langs de andere kant hoor je dat er enkel rond de grensstreken niet aan toeristen wordt verkocht... Heb al vanalles gehoord. Misschien is deze vraag al veel gesteld, mijn excuses dan maar ga zaterdag richting Utrecht en zou beetje duidelijkheid willen...
    PEACE

    Leave a comment:


  • CannaMamma
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
    dit klopt dus niet cannamamma
    Tja, het gebeurt hier toch echt. In de huurovereenkomst staat dat je geen cannabis mag kweken, zowel binnen als buiten. Daar zet je zelf ook je handtekening onder. En dan kan de huurovereenkomst pet direct ontbonden worden.
    Je kan beter een bezoekje van de politie krijgen. Die willen de boel alleen maar meenemen, maar nemen bij max 5 planten en geen geknoei met de elektriciteitsmeter geen contact op met de woningbouwvereniging.

    Even je huurcontract nalezen. Het kweekverbod is iets van de laatste jaren, dus als je een oud contract heb zit je iets safer.

    CM

    Leave a comment:


  • stafford
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    dit klopt dus niet cannamamma

    je word niet je huis uit gezet als jij 4 planten enkel in de tuin of op de tuin hebt,bij ontdekking en bezoek van politie worden ze afgenomen,als je afstand doet, is er niks aan de hand.
    bij een 2e keer, kun je wel evt een boete krijgen opgelegd alsnog.
    maar je vliegt niet je huis uit voor buiten planten,zolang het gedoogbeleid nog bestaat,kunnen ze niks doen bij 5planten, heb je er 6,dan heb je wel een probleem.
    en dan kun je ind je huis uitvliegen,dan val je niet meer in het gedoogtermbeleid omdat je dan als beroepsteler word gezien.
    zo werkt het.

    dus wanneer het einde van het gedoogbeleid er is, dan moet je oppassen en raad ik het geen enkele huurder meer aan om zelfs maar ook 1 buitenplantje nog te zetten.

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    Ligt aan het soortje idd.
    Als je iets uitzoekt met Skunk in de genen kan je op je vingers uittellen dat ze flink geurt.
    Ik heb o.a. 4 auto blueberries gehad dit jaar, die rook je pas op een meter afstand een beetje.

    Overlast is wat iemand anders als hinderlijk ervaart.
    Dat kan dus van alles zijn.

    Leave a comment:


  • Heribei
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    Nee JD, af's geuren meer als normale planten.

    Leave a comment:


  • Jointjedraaien
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    Dit is de eerste keer dat ik hoor dat autoflowers meer stinken dan normale wietplanten.
    Ik denk dat het eerder aan de soort wietplant ligt..

    Leave a comment:


  • roel213
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    nou ik heb 4 planten in me tuin geen autoflowers want die stinken meer
    heb ik vorig jaar gehad.toen ging de buur man wel klagen ,was gelukkig klaar voor de oogst
    zij tegen hem dat ik hem weg zou halen geen gezijk gahad
    als je maar geen overlast veroorzaakt zo dat je Buuren niet gaan klagen is er niks aan de hand
    gr uit hellevoetsluis

    Leave a comment:


  • CannaMamma
    replied

    Leave a comment:


  • SweetMango
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    ~Rob: Ja dat kan als ze er achter komen. Ook als ze buiten staan. Zo lang jij geen overlast veroorzaakt, zal niemand er achter komen. En zal je dus ook niet je huis uit worden getrapt.

    Staat als het goed is op je huur contract.
    Last edited by SweetMango; 27 August 2013, 13:20.

    Leave a comment:


  • rob050
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    goedenmorgen is het niet zo dat als je 5 planten binnen growt de woningbouw je huur contract kan ontbinden ?

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied

    Leave a comment:


  • TheWolf
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    Misschien dat het hier al ergens staat maar, mag een Belg een coffeeshop openen in Nederland?

    Leave a comment:


  • Lebam
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
    Wat een wijsheid.

    Duidelijk het standpunt van iemand die maar de helft van de wet kent en er duidelijk nog 1 moet roken.

    Hoe zit het met medicinale kweek door Bedrocan voor de overheid?

    Hoe zit het met cannabis planten die buiten staan?

    Afijn ik ben

    Gelijk mijn vraag, heb wel is eerder een plantje in de tuin gehad. Maar wil volgend jaar er 5 planten waarvan 2 in vrije grond. Het is illegaal, maar word niet vervolgd. Maar kan ik(of in mijn geval mn ouders aangezien die de huurders zijn) gezeik krijgen met de woning corporatie?

    Leave a comment:


  • yuri
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    die wiet pas in het zuiden is wel weer meer knanten in utrecht bijv ze vinden het plekkie heus wel dan rijden ze maar 30 min verder

    Leave a comment:


  • jwzjwz1
    replied
    Re: Cannabis Wetgeving Nederland

    Weg met de wietpas!

    http://www.youtube.com/watch?v=Oi0pGjms1K4

    Leave a comment:

Bezig...
X