Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

en toen stonden ze voor mijn deur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: en toen stonden ze voor mijn deur

    Als er geen antwoord meer zal komen van fabbe op onze vraag, is het misschien beter het topic te sluiten?

    Comment


      #47
      Re: en toen stonden ze voor mijn deur

      Oorspronkelijk geplaatst door fabbe View Post
      het was nog altijd een hobby, 99 plantjes zijn 2 kweek tenten samen 4m2.
      maar bedankt voor de reactie's, iemand enig idee hoelang het zal duren voordat ik wat van ze hoor? de straf zou gewoon door officier van justitie gaan. dus ik hoef niet voor te komen ofzo. maarja als het een behoorlijk geld bedrag is dan kan ik het niet betalen en zou ik als nog voor moeten komen(maarja dat had ik eerder moeten bedenken
      Volgende keer hou ik het bij 5 planten met 3000w erboven of nog meer.
      daar zullen ze waarschijnlijk mider moeilijk over doen maar de opbrengst zal wel redelijk in de buurt blijven

      Zal waarschijnlijk niet zo lang duren en nuon of stroomleverancier moet ook nog met een verplichte afrekekening komen een kennis van me ook over komen 2 jaar terug na aanleiding van een schietpartij 36 plantjes in zn hok thuis het leken wel cola flessen 1 dikke top per plant dikke bekeuring geen huis meer van woningbouw celstraf noem het maar zou het ckr geen 2e of 3e keer proberen als ik jou was je kan het nog zuur krijgen

      Comment

      Bezig...
      X