Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

en toen stonden ze voor mijn deur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: en toen stonden ze voor mijn deur

    hier laatst op het platteland 5000 planten opgerold in een grote loods, das volgens mij veel hihi

    Comment


      #17
      Re: en toen stonden ze voor mijn deur

      Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
      daar heb ik een discussie met kweker over gehad waaruit we concludeerder
      licht=gewicht maar er zijn grenzen als je er zoveel lampen op kan zetten en licht gewicht blijft waarom kweken er dan geen mensen in footbal stadions

      1 plantje 100.000 watt heb je nog een mooie 50 kilo op 1 plant.....lol....

      dus dat gaat niet werken je zal met 5 planten met 3000 wat meer hebben als met 600 watt maar je kan nooit zeggen dat je met 5 planten en 3000 watt in de buurt kan komen als 99 planten en bijvoorbeeld 1800 of 2400 watt
      .

      @ fabbe, Hadden ze dan een klacht van overlast gehad ?

      Grtz
      Last edited by bobo; 13 December 2009, 20:41.

      Comment


        #18
        Re: en toen stonden ze voor mijn deur

        ik weet het niet, naar mijn idee bracht ik niemand overlast(althans ik merkte niks vanaf buiten) maar het waren wel 99 hele mooie plantjes.
        Maar het zal wel bij mij ook met een simpele aceptgiro klaar zijn
        maar dat staat dan waarsschijnlijk wel op mijn vog?

        Comment


          #19
          Re: en toen stonden ze voor mijn deur

          er is mss een verschil tussen een garagebox en een woning. Misschien hadden ze dan geen huiszoekingsbevel nodig ofzo.

          Maar soit, 99 plantjes, eigen gebruik :/ sorry maar dit kan ik moeilijk geloven
          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment


            #20
            Re: en toen stonden ze voor mijn deur

            hey fabbe
            niet meer dan 1000 euro boeten.
            Een ander jong die k ken is gepakt hy had er 98(moeders)staan voor stekken..
            en nog geen boete van 1000euro.
            Het oppassen met zo veel meiden in huis.
            Gzz

            Comment


              #21
              Re: en toen stonden ze voor mijn deur

              vind 1000 euro eigenlijk al veel maar ja 99 plantjes is dan ook niet voor eigen gebruik he
              Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

              Comment


                #22
                Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                doe wat je wilt, kletsen doen ze toch.....
                je leeft maar 1x...ma toch.....................
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #23
                  Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                  idd kweker lol hahahhaha
                  Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

                  Comment


                    #24
                    Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                    van 6 tot en met 99 planten is de wetgeving hetzelfde als je er 1 meer had gehad dus 100 dan had je een groter probleem gehad en wel voor de rechter moeten verschijnen dus een groot geluk voor je gabber maar erg jammer voor jou en je meiden
                    groetjes eegie

                    Comment


                      #25
                      Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                      en wrm 99? en geen 100 xD en zoveel
                      ik hoop het beste voor u

                      pffff
                      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                        99 plantjes dan kunnen ze voor je deur staan dat is idd rot

                        Comment


                          #27
                          Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                          omdat ik wist dat je bij 100 stuks een andere straf voor staat dus ik dacht ik doe er 99 Maar ik heb nog niks van ze gehoord, en over men spullen die ik niet wou afstaan ook niet

                          Comment


                            #28
                            Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                            Jij was thuis neem ik aan?
                            De politie heeft dus aangebeld en gevraagt of ze even binnen mochten kijken. Als ze geen huiszoekingsbevel hadden dan had JIJ hen de toegang tot jouw huis kunnen weigeren en ze gewoon weg kunnen sturen.

                            Als ze wel een huiszoekingsbevel hadden, ben je verplicht om aan het onderzoek mee te werken en mogen ze je huis, (geforceerd of niet) binnen treden ook al is de eigenaar niet aanwezig.

                            Als ze zomaar je huis binnen zijn gekomen zonder bevel. Dan is het bewijs niet geldig en krijg jij geen straf, maar je moet de planten waarschijnlijk wel weg doen.

                            Hou ons op de hoogte!

                            peace
                            Battle the Ocean!

                            Comment


                              #29
                              Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                              Als ze geen huiszoekingsbevel hebben en wel een sterk vermoeden dan regelen ze dat wel effe terwijl er een auto voor je deur wordt geparkeerd. Zo ging dat de laatste keer dat ik werd gesnaaid. Dat was ook meteen de meest frustrerende bust > was verdomme net klaar met knippen, zet een van de opgetrommelde hulptroepen effe een raam open zonder dat ik dat in de gaten had. "ja want een beetje frisse lucht kunnen we wel gebruiken, weet je wel hoe erg het hier stinkt ?"
                              Als die gast ooit nog eens een rectaal onderzoekje moet laten uitvoeren zit er wel tijgerbalsem aan de (gehandschoende) vinger : "ow sorry verkeerde potje!"
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                #30
                                Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                                zolang er niemand woont of verblijfd in de ruimte mag oom agent overal naar binnen!En er zijn twee bevelen!Een binnentredens-bevel en een doorzoekings-bevel!Bij het eerste mag die alleen binnen komen,zonder die tweede mag die echt geen deuren,kasten of lades open maken!Tenzij je hem toestemming geeft(nooit doen)Altijd beleefd vragen naar de papiertjes!En eventuele verklaringen kun je opvragen via je advocaat!Maak je geen zorgen!De boete v.d energiemaatschappij is meestal zo'n monster-boete! Peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X