Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

    Oorspronkelijk geplaatst door lamnesial View Post
    Floeperd, ik ben zeer geinformeerd over de politiek. En ik zeg langer werken, niet bepaald een populistische maatregel neem ik aan.
    Linkse partijen vind ik hedentedage veel te populistisch, altijd maar beloftes maken die ten koste gaan van politieke geloofwaardigheid ofwel de welvaart.

    @Vale; zijn er dan geen mensen nodig om deze machines te bedienen of rijden deze uit zichzelf vanuit de fabriek naar de opslagplaats om materiaal te halen en vanaf daar wegen aan te leggen? Bijscholing moet kunnen, ook op latere leeftijd. Zo'n machine zou niet ten koste moeten gaan van de tewerkstelling, maar omgekeerd evenredig gewoon ervoor zorgen dat het aanleggen van straten sneller en meer gebeurd. Sorry hiervoor, ik wou dat het anders kon en je langer kon genieten van je oudere dag.
    En anders moet je maar uitleggen aan je kinderen waarom zij nooit op pensioen kunnen gaan.
    Ben hier vollmondig mee eens. Vroeger was de leeftijds verwachting eind de jaren 30 ongeveer 67, men moest toen al werken tot 65 jaar. Nu zijn de levensverwachtingen veel hoger, het is minder relevant dan het aantal gewerkte jaren.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

        Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
        snap veel van jullie meningen. maar toch is het helaas weliswaar groot deels waar over de moslims. (er zijn ook uitzonderingen)
        kom uit een deel waar veel van deze gasten rondlopen en bazuinen. met papa zijn het de liefste kinderen. als papa weg is begint het.
        jongens van 16 tot 21 jarige stoere zogenaamd. hoor ze meteen kaaskoppen bazuinen tegen jongere zelfs kinderen van amper 12 jaar gaat dat niet erg ver? die kinderen worden bang. hun geven ze klapjes bitchslaps zoals ze het zelf noemen. en bedrijgen die kinderen. nam dat kind en bescherming en weet je? ik werd 3dagen in hectenis gezet. en kon nog een boeten betalen van 250 euro omdat ik hem omver had geduwd en heel moslim groepje zij dat ik sloeg. gaat dit niet ver? 21jarige leeftijds genoten tegen kinderen van amper 12jaar sorry ik ben de pineut en hun lachen denken weer ikke weer 250euro rijker zijn door die domme kaaskop. kijk eens het uitgaans leven hoe het vaak gaat. ik ben geen rasist. maar mij gaat het te ver. en hier moet een halt aan de pas komen!!!. genoeg is genoeg. ken ook een familie die zich schaamt voor hun eigen soorten. lievere mensen kun je je niet wensen echtwaar. en zelf hopen hun ook dat er een halt komt aan deze schaamte.

        de aow ben ik oneens. zoals ik net las een straten maker. dit is zeer brekend werk waarbij je rug vroeg naar de kloten is en 24jaar vind ik erg knap in dat beroep. ook groten kans dat je hernia oploopt moet het weliswaar dan zijn mensen die zich kapot werken door moeten gaan tot 67? terwijl top verdienders niks anders te doen hebben dan op hun laptop te zitten?? en zaken reisjes in de broek krijgen gegooid , en zo groots betaald worden ? nee zo moet het niet. het moet anders maar met een regering wat wij meemaken veranderd er niks positiefs dat blijkt alle tijd weer opniew. en telkens trappen wij mensen er als een haas in.

        staff
        A. Kun je het ook omdraaien, het gaat goed met de moslims, op een paar uitzonderingen na, net als bij de rest van de mensen in dit land...
        B. Gaat die 250 euro niet naar die Marrokaan....maar naar de staat
        C. Veronderstel je dat jou ervaring met Marokanen en dergelijke, de standaard ervaring is, en dat is gewoon niet zo, ik wil ook niet doen alsof het niet gebeurd, maar zie dat dan gewoon als Domme mensen, en niet als Domme moslims, of wat dan ook...
        D. spreek je over dat je een familie kent die zich schaamt voor zn eigen soort???het zijn geen aliens het zijn gewoon mensen, vervelende individuen, en ik ken ook genoeg van die NL families, maar dat is dan geaccepteerd??
        E. Barst je van de spelfouten, en weet ik dus ook niet of ik jou wel als Pure Hollander moet zien (grapje) racist schrijf jij als Rasist

        Ik snap dat sommige mensen irritant zijn, en dat het zo kan zijn dat ze van buitenlandse komaf zijn....maar om maar steeds onderscheid tussen mensen te maken....en als ze dan zo liev zijn met pappa er bij, spreek pappa er dan op aan....op een normale manier...
        en bij het uitgaan heb ik geen problemen....de grootste problemen bevinden zich daar waar niet eens zoveel buitenlanders wonen, maar die er wonen met de nek worden aangekeken, en dan vinden we t gek dat ze zich afzonderen, en vooral met lot/soortgenoten omgaan...de houding van de autochtoon versterkt de reactie bij de allochtoon, en dat weer de houding van de autochtoon, enz enz enz...
        We zijn mensen, en wij Nederlanders kunnen nog veel leren, van hoe zij met hun familie en vrienden omgaan, wat het woord, en vertrouwen betekend....maar goed, zie mensen gewoon als mensen en niet anders....
        Last edited by Floeperd; 13 June 2010, 14:38.

        Comment


          #64
          Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

          Intregeren

          Uit hoofde van mijn beroep kom ik bij voortduring in contact met allochtonen en dat zijn:
          Chinezen: ze verzoeken meestentijds om een bedrijfsplan samen te stellen teneinde een onderneming op te starten in de vorm van een snackbar.
          Vietnamezen: zij verzoeken eveneens een bedrijfsplan samen te stellen teneinde een marktplaats te verwerven om Vietnamese gerechten te verkopen.
          Turken/Koerden:Nigerianen: het samenstellen van een fictief ondernemingsplan, teneinde accreditieven te verkrijgen waar ze geen recht op hebben (internationale zwendel).
          Grieken: valse loonverklaringen afgeven, zodat er huizen worden aangekocht/verkocht met hypotheekverstrekking, die de waarde van de woning niet benaderen.
          Marokkanen: een combinatie van beide.
          Ik wil daarmee zeer zeker niet generaliserend oordelen en daardoor stigmatiserende opmerkingen plaatsen ten aanzien van bepaalde groepen die zich in Nederland hebben gevestigd. Niettemin, ik geef de voorkeur aan de Chinezen, Turken/Koerden en de Vietnamezen, omdat deze lieden echt moeite doen om te integreren/assimileren, terwijl de anderen slechts negatieve energie aanwenden om de kluit te belazeren.

          Comment


            #65
            Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

            Is ook een publiek geheim natuurlijk. Die Grieken zitten met torenhoog zwart werk in eigen land, en trekken de lijn hier door met hun fraude.

            Comment


              #66

              Comment


                #67
                Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                Zwendel is van alle tijd en evolueert. In Nigeria is het thans een onderdeel van de cultuur. Echter, zo net was Nederland in het verleden ook niet. Tot het jaar 1856 werden aan scheepskapiteins tegen betaling Lettres de Marque afgegeven. Dit hield in dat zij schepen van landen waarmee Nederland in onmin leefde mochten plunderen. Dus ook onze cultuur heeft maar een klein laagje glazuur.

                Comment


                  #68
                  Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                  Slavenschepen, VOC, Indonesie, Suriname, Antillen, Grondstoffen plunderen (en nog steeds shell, unilever)
                  Kosovo...en zo kan ik nog wel ff doorgaan......de ellende van anderen gaven ons welvaart....
                  now the times are changed...live with it

                  Comment


                    #69
                    Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                    Zolang ik nog altijd mijn gang kan gaan mbt kweken *hobby , dan vind ik het geen probleem.
                    Maar ik zie de shops zeker niet zomaar verdwijnen, het is een grote bron van inkomsten (ook voor de overheid).

                    Comment


                      #70

                      Comment


                        #71
                        Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                        Oorspronkelijk geplaatst door lamnesial View Post
                        En ja er zijn problemen met de Islam. Maar dat is onze eigen fout. Korte samenvatting

                        Vroeger konden moslims probleemloos integreren
                        Bedoel je voor 11 sep 2001?

                        Last edited by Jointjedraaien; 17 June 2010, 17:37.
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #72
                          Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                          Nee voor Amerika zich ging moeien in die landen

                          Beste voorbeeld daarvan is Sadam Hoessein. Hebben ze zelf destijds aan de macht geholpen om communisme tegen te gaan.

                          Comment


                            #73
                            Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                            hetzelfde verhaal met de taliban, de amerikanen hebben hun gesteund in de strijd tegen de "bezetters" zodat ze er zelf met grondstoffen vandoor kunnen gaan
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #74
                              Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                              Inderdaad. Maar dat zullen ze hun lieve Amerikaanse kindertjes wel niet leren in school

                              Comment

                              Bezig...
                              X