Aan iedereen die zich heeft opgegeven: Vermeld één strain waar je 5 zaden van wilt ontvangen. Bewerk je oorspronkelijke bericht a.u.b.
Keuze uit verschillende gratis wietzaden
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl -
Zijn er ook CBD rijke strains JD? Kan er op hun website geen wijs uit worden.Comment
-
Laat maar weten welke eigenschappen de strain moet hebben dan zoek ik wel even mee.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Geweldig leuke actie. Ik ga er zelf niet aan mee doen omdat ik al een binnenkweek draai op het moment.
Ik ben zeer benieuwd naar de verslagenComment
-
Volgens mij gaat het ook om buitenkweek, maar misschien zit ik mis.
Naw, JD het ging me juist om de expertise van B.I.G Seeds, mede omdat de site me niet zoveel vertelt was ik benieuwd naar hun inbreng.
Ik kan ook wel een soort kiezen waarvan ik denk dat die goed is, maar ik kan het beter vragen aan degene die de strains gemaakt heeft, die zou er alles over moeten weten.
No problem verder, zo te zien zijn er genoeg gegadigden, en 't is ook weer niet zo dat ik zonder zaden zit
Comment
-
Buitenkweek is inderdaad niet uitgesloten!
QnQ Ze hebben geen strains met een zeer hoge CBD waarde helaas.
We do not offer strains with very high CBD content. He must take some pure indica but it will not be classic medical strain.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Willen de deelnemers hun adres even naar mij sturen via privé bericht? Dan kan ik de zaden opsturen
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Bij deze wil ik me ook wel nog eens aanmelden.
Ben van nl
Graag de auto northern critical
Als je even mijn naam intypt kom je hier vast genoeg tegen van buitenkweek van mezelf.
Maar hierbij een plaatje van de lopende binnenkweek

Gtrz
Thugz
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkComment
-
-
Kweekverslag aangemaakt, zaden ontvangen, 15 mei van start.
Nogmaals bedankt!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
IMG_20170509_135614.jpg Hier ook het pakketje netjes ontvangen.
Als het er de tijd voor is begin ik met het kweekverslag.Comment
-
hopelijk is het nog mogelijk.
bij deze ik woon in nederland
auto new york dieselYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment









Comment