Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel wiet gebruiken jullie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik gebruik gemiddeld rond de 5 gram per week. Dat ligt er een beetje aan hoe ik me voel. Dus soms wat minder en soms wat meer

    Comment


      #32
      ik rook ongeveer tussen de 1,5 en 2 gram per dag, het is een beetje een duur alternatief voor de ritalin en rook overdag alleen een hele lichte kush en in de avond soms een zwaardere wiet soortje.
      er zijn periodes dat ik meer ga roken en dan ga ik altijd na waarom dat zo is , want het kan ook een functie hebben.
      soms ben ik ergens enthousiast voor en word ik wat drukker en rook ik soms 1 meer en als ik dan mezelf erop aanspreek is het dubbel maar ga ik meer roken uit gewoonte dan rook ik meestal een paar dagen wat hasj want de 1,5 tot 2 is de max voor mij

      Comment


        #33
        zoveel mogelijk
        got brainwater in my boots

        Comment


          #34
          Ongeveer 1 gram per week, daarbij heb ik nog zin in andere dingen, als ik meer ga roken word ik een luie stoner

          Comment


            #35
            ik grabbel eens in een van de weckpotten. Weeg al tijdje niet meer

            Je moet alleen zorgen dat de potten vol blijven uiteraard, maar dat mag geen probleem zijn met de tips op dit forum.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
              Mooi dat je zo tevreden bent met het vapen!

              Ik slaap er ook heel lekker en vooral lang op, maar ik gebruik niet elke dag.
              Mooi dit te horen. Ikzelf ben in bezit van een Mighty vaporizer en ben er nog niet echt uit op welke temperatuur men het beste effect heeft om te slapen.
              Is dit 185 gr of meer? Wellicht speelt het ook een rol welke wietsoort men neemt om goed te kunnen slapen.

              Comment


                #37
                ohhh man veel te veel.

                Wat zou t zijn? 4 gram? 5? op een dag?

                Weeg t al lang niet meer, maar als ik t toevallig tussendoor eens doe gaat er per keer zo'n ongeveer 1 komma nogwat in mn grinder en ik grind wel minstens 4x per dag dusja

                Ga wel binnenkort weer wat minderen denk ik, is niet meer leuk zo met zo'n hoge tolerantie

                Comment


                  #38
                  iets minder dan 1 gram per week , rol mijn jointje niet zo heel straf ^^

                  Comment


                    #39
                    Ik grabbel eens in mijn ton. Begint die leeg te geraken, dan open ik de andere ton
                    Wegen pff, wie doet dat nu nog?
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                      #40
                      Niet meer dan 1 gram per dag, alleen in de avond uren doordeweeks en in het weekend kan het all day long..
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #41
                        Nu zit ik op 0.5 gram per dag. Ben een stuk actiever geworden hahah
                        Ad usum proprium!

                        Comment

                        Bezig...
                        X