Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met ouders dat ik blow.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Word je als je onder de 18 bent op dit forum verbannen?
    Last edited by Conficker; 31 May 2017, 13:32.

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Ja, dus tot na je 18 e?

    #17
    Ja ik ben echt 18 (:



    ..

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Ik ook

    #18
    Gvd met terugwerkende kracht hebben die moeders gelijk!

    Ze hebben nog bepaald niet t warme water uitgevonden..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #19
      Dat stiekem doen is soms nog best lastig ja, maar heb het wel 3 maanden volgehouden. Ik wil het eerlijk gezegd ook niet geheim houden, maar mijn moeder is er zo op tegen dat het wel moet. Is 1 a 2 joints per week echt zo schadelijk voor je hersenen?

      Comment


        #20
        T schijnt dat je er vooral vreselijk van gaat twijfelen..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #21
          Is 1 a 2 joints per week echt zo schadelijk voor je hersenen?
          Nee. Maar het gedrag dat er mee samenhangt wel.
          Je stimuleert vergeten met cannabis, dat wordt gereguleerd door een hersengebied. Als dat hersengebied vaak de opdracht krijgt 'om niet te onthouden' dan gaat het zich zo aanpassen dat informatie met de opdracht 'wel onthouden' soms niet goed verwerkt wordt. Dat is pas tegen te gaan met intensieve oefening. Dat effect komt bij elke blower voor, maar of het problematisch is hangt er van af wat je doet. Als je werkt is dat niet erg. Als je dingen goed opschrijft ook niet. Als je nog een jong mens bent, dat moet gaan studeren, dan kan het problemen opleveren.

          Met blowen stimuleer je dat niet-goed-werken van informatie-opslag. Dat maakt je rustig als ADHD'er, als iemand die moeite heeft met prikkels verwerken of moeite met slapen (toevallig hangt dat samen met overstimulatie van de 'verwerk dit en onthoudt dit' opdracht).
          Als je blowen niet actief compenseert door super hard je best te doen op school, en geheugenoefeningen, dan kan het best eens zijn dat je over een jaartje moeite krijgt met onthouden. Het probleem is vooral dat het heel sluimerend gaat. Het is niet zoals met aandoeningen dat je de ene dag opeens niets meer onthoudt. Het gaat traag over maanden tijd. Ik wist bijvoorbeeld precies welk hersengebied dat was, hoe de informatie-pathway heet, hoe de over- en onderstimulatie en informatieverwerking heten en hoe ze werken, maar die informatie is vergeten. O.a. door het blowen en het daardoor veroorzaakte luie-zak gedrag.

          Als ik terugkijk naar mezelf toen ik 18 was.. Dan had ik mezelf verboden te blowen. Dan had ik nu twee diploma's op zak en een huisje. In plaats daarvan zit ik nog in de boeken voor een jaar, net zoals de afgelopen 8 jaar, en de 18 jaar daarvoor. Het is kiezen of delen: de makkelijke weg zonder wiet, of de moeilijke weg met wiet. Blowers hebben 90% meer kans om vroegtijdig van school te gaan. Die studies kan ik niet negeren.

          Eens blowen in de maand, is daarentegen weer redelijk goed voor een mens. Omdat dat niet voldoende is om je gedrag te veranderen, maar wel voldoende om je hersenen +/-23 dagen te voorzien van extra cannabinoiden. Zo lang blijft het actief in je systeem namelijk. Het high-gevoel is er niet, maar de lichamelijke reactie wel, ook al merk je daar weinig van.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #22
            Dus als ik het goed begrijp is 1 keer in de maand blowen prima maar daar boven kan het slecht zijn voor je school?

            Comment

            Bezig...
            X