De JD-cannabis cup !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Organisch
    Banned
    Lucky Member
    • Nov 2016
    • 714

    #1

    De JD-cannabis cup !

    Korting op 420shop
    Misschien een ideetje om eens over na te denken?
    In plaats van een highlife cups een JD cup?

    Weet wel niet hoe je zoiets zou kunnen inkaderen zonder de wet te breken. Maar zo eens samenkomen;mekaars rookwaar beoordelen, proeven en keuren heeft wel wat he?
  • BackYardPlant
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2016
    • 1260

    #2
    Neuh
    Maar misschien iemand anders wel

    Comment

    • Ongeldig
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2016
      • 759

      #3
      Ik ook niet. Ik vind blowers eng. Ik vind eigenlijk alle mensen die ik njet ken eng.
      Heb je weleens gehoord van cannabis beurzen? Dat is misschien wat voor je.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Vroeger hielden we weleens een BBQ, of een spaghetti avond
        Ik weet niet of je een beetje flinke tuin hebt, en of het overdekt is Organisch ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Organisch
          Banned
          Lucky Member
          • Nov 2016
          • 714

          #5
          Neen ik woon klein mensen.
          Maar we zijn allemaal zo al eens "tegen" mekaar en durven wel eens opscheppen over ons kunnen.
          Vooral over de hoeveelheid wordt hier wel eens uitgepakt.

          Ik dacht, leg die kwantiteit eens naast kwaliteit? Veel praatjes, maar vullen ze ook gaatjes? }-)

          Daarom dacht ik aan zo'n wedstrijd, dat geeft het kweken ook een nieuwe dimensie.
          Alleen jammer dat we in zo'n nauw speelveld onszelf moeten bewegen. Het is niet dat we even rookwaar kunnen opsturen via de post of mogen aanbieden om mensen het eindproduct te laten keuren.
          Sowieso zal dit op Nederlandse bodem moeten plaatsnemen. Maar hoe de Belgen daar dan geraken met voldoende rookwaar is ook weer een ander...

          Voldoende inschrijvingsgeld vragen en goede locatie afhuren?
          Uitnodigingen sturen naar bekende namen (jury) in het vak en ze gratis laten zetelen en roken?

          Wat ook een leuke wedstrijd zou zijn is dat iedere deelnemer dezelfde genetica krijgt en iedereen dan samenkomt om het eindproduct te evalueren.

          Comment

          • vaperke
            Expert Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 1488

            #6
            Tof initiatief. Maar ik zal het vanop afstand bekijken. Ik heb geen enkele behoefte om iemand te overtuigen van mijn wiet lol.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment

            • MV1977
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 375

              #7
              Hmm, mensen zijn per definitie eng , daarnaast is zoiets natuurlijk vragen om aandacht waar ik ook al niet van hou. En als beginnend teler hoef ik nog geen kritiek op mijn wiet, ik vind mijn wiet zelf geweldig en enige negatieve kritiek zal mijn beleving daarin niet ten goede komen denk ik .

              Dus ik sla over
              1e kweek - Mohan Ram (Done)
              3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Leuk zulke dingen komen niet van de grond Kwekers zijn geen sociale mensen dat zijn meer Ijselgangers die stiekem gaan kweken.
                Ik zit al heel wat jaren en heb al veel mensen bbq meetings ed willen zien opzetten maar geloof me op moment supereme komt niemand en draai jij voor alle kosten op.
                Zal niet de eerste keer zijn
                Daarnaast vind ik het patsen met gewicht van oogst en het hebben van betere wiet hier wel mee vallen.
                Als je keer van een ander zijn wiet wil proeven ga je toch bij iemand op de koffie die ook kweek
                God was never on your side..

                Comment

                • Organisch
                  Banned
                  Lucky Member
                  • Nov 2016
                  • 714

                  #9
                  Het is jammer. Want ik ben echt gebeten door de kweekvirus. Ik zit hier met bodemmonsters bezig, schema's, ...
                  Edoch, mijn beste kweek ooit is degene die ik het meest verwaarloosd heb. Hoe ironisch het leven kan zijn. Maar ik had wel een mooi substraat samengesteld. Voor de rest gewoon leidingwater en verder niets.

                  Nu door de perfectie op te zoeken heb ik wel mooie bladeren, maar minder hoeveelheid wiet. Ik ben zelfs bang dat mijn super skunk bestoven is. Het lijkt verdacht veel op een zaadzak en thc productie daar rondom neemt niet meer plaats. De horror van deze teelt! Zware tegenslag, doch mooie planten. Maar ik had er liever wat meer aan zien komen.
                  Mijn volgende teelt zal meer van toepassing zijn. 5x30L Plagron Batmix met 3 maand voorgroei. HAZE. uh oh!

                  Comment


                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Haha. Haze binnen met drie maand voorgroei. En wat denk je daarmee te bereiken? Planten van 2 meter waarvan je anderhalve meter gaat dieven? Of getopt, waar er op die manier maar plaats is voor mss 1 of 2 stuks op uw vierkante meter? Zo gaat ge die jd cup ni winnen...

                  • Organisch
                    Organisch commented
                    Editing a comment
                    Ik besef heel goed een risico genomen te hebben. Maar ik pas LST en dergelijke toe. Liever zou ik stekken nemen en die dan naar vorm toppen. Maar dan ben ik nog langer van huis verwijderd. Het is best mogelijk dat ik er maar 2 plaats. Dat is naargelang hoe goed ze nu gaan. Ik heb mijn Jack 47 al moeten knakken om hem op gelijke hoogte met mijn Super Skunk te brengen. Ik zoek mijn draai nog indoor Ik heb daar niet zoveel ervaring mee. Misschien dat ik ga scroggen, we zien nog wel.
                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #10
                  Oh, en dit forum is voor iedereen, ook zonder account, te lezen. Organiseer zoiets, post een locatie, iedereen neemt zijn wiet mee en de flikken kunnen ons allemaal een pv komen cadeau doen. Nee, merci.

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #11
                    Denk dat de meeste mensen hier vooral kweken om zichzelf van lekkere propere wiet te voorzien, niet om tegen elkaar op te scheppen, daar heb je niks aan.
                    Anderzijds kwekers zijn wel sociaal maar eerder binnen de vertrouwde vrienden groep, en dan nog zal dat zeer selectief zijn, anders ben je gewoonweg dom.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • ganjagast
                      Elite Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2016
                      • 2881

                      #12
                      Alle hobbyisten hebben wel een clubje of een evenement die ze zelf organiseren. Zou leuk zijn en zou graag willen, durf het nog niet aan. Wie weet in de toekomst...

                      Ondertussen kunnen leden van de schietvereniging elkaar opzoeken en hun arsenaal pronken zonder dat ze zich 'druk' hoeven te maken. Een wapen om een ander mee te verwonden .. (zelf verdediging of niet)
                      Ad usum proprium!

                      Comment

                      • Organisch
                        Banned
                        Lucky Member
                        • Nov 2016
                        • 714

                        #13
                        Wat men ook kan organiseren is een verslag van het jaar nomineren. Met prijzen uiteraard.

                        Comment


                        • ganjagast
                          ganjagast commented
                          Editing a comment
                          geen prijzen, geen cup
                      Bezig...