Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken en daten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken en daten

    Korting op 420shop
    "waar komt dat geluid vandaan?". Of dat je zelf even onder de douche staat en ze nieuwsgierig de kast open trekt..

    Het liefst ontmoet ik natuurlijk een leuke meid die deze passie deelt. Eigenlijk zou daten via JD ideaal zijn voor mij Maar dan zit ik toch op het verkeerde platform volgens mij

    Dus hoe vertellen jullie dat je dagelijks blowt?
    Maar vooral, hoe vertellen jullie dat je kweekt?
    Of hebben jullie misschien nog een hilarische ervaring op dit gebied? Want anekdotes zijn net zo goed welkom
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    #2
    gezellig diner in de kweekkamer kaarsje erbij.
    Of zoek een dame met dezellfde hobby
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Haha, of dat kaarslicht nou zo romantisch is als je naast een 200W led-lamp zit valt te betwijfelen

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Rood paars kaarslicht nice

    #3
    Blowen kan je gewoon gelijk vertellen dan filter je in iedr geval al een hoop en zit je in ieder geval daar al op dezelfde golflengte

    Maar voorlopig moet je helemaal niet vertellen dat je kweekt aan wie dan ook hoe lekker ze ook is .
    en met een one night stand ken je ook bij haar thuis neuken .

    Zelfs met "verkering" zou ik toch uiterst voorzichtig zijn want zodra de liefde over is heb je en hoop stress en ben je uitgekweekt .

    Heb bij me maatje is een hokje moeten opruimen omdat zijn pik harder dacht dan zijn hoofd en zonodig de boel moest laten zien aan een one night stand
    waarna dat meisje naar haar vader is gegeaan was en alles verteld had .

    be carefull blijven vrouwen

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Zeker!
      En toch komt er een punt in een relatie dat je er niet meer onderuit kan. Ben dus wel benieuwd naar de ervaringen, en misschien levert het nog een leuke anekdote op

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      hallo het gaat hier over wiet, niet een heroine verslaving ofzo 50 procent van de wereld bevolking blowt of heeft al geblowd dus mensen dat bij mij drama maken over een joint oprotten ik ben wie ik ben en ga mij niet veranderen voor een ander.
      Dat je aan iedereen en alleman je geheimen moet laten zien das dom idd.
      Ik heb ook kameraden die niet willen dat er over wiet word gepraat want amai de buren,maar dan wel rondlopen met een joint in de tuin.
      Ik ben daar altijd eerlijk in,ik zeg altijd ik rook een jointje maar drink geen druppel en val daar niemand mee lastig.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Hehe, mee eens hoor Jamzieman

    #4
    Iemand vertellen over je kweek is bijna nooit een goed plan, alleen als je in het ziekenhuis ligt en de plantjes moeten water.

    We hebben hier ook al leden gezien op het forum die na een relatiebreuk de politie over de vloer kregen en diep de problemen ingewerkt werden door hun ex.
    Zou dat echt zo lang mogelijk geheim houden dus, ook als die vriendin geen probleem heeft met blowen.
    Vergis je niet in de wraakzucht van vrouwen.

    Net even gekeken of weedpals.com nog bestaat maar helaas.
    Er is nog wel weedlife.com ik weet niet of daar ook veel NLders en Belgen zitten.
    "Dubbed as the Facebook of cannabis enthusiasts"

    Dating topic op JD uit het verleden
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #5
      Oef nee.. Vrouwen, relatiebreuken, wraakzucht en wat er allemaal nog meer achter weg kan komen. Weet er alles van (sorry vrouwelijke forumleden, andersom kan het natuurlijk net zo zijn).
      Ben zelfs op zo'n punt dat ik zoiets heb van "nooit weer een relatie". Maar goed, ben nog maar 32, dus laten we hopen dat ik daar weer anders over ga denken

      Geweldig die berichten in het JD dating topic, lag compleet dubbel

      Dat men het geheim beter zo lang mogelijk bewaard snap ik. Maar vind het wel een leuke vraag/onderwerp. Ben dus nog steeds reuze benieuwd naar ervaringen en (minder) leuke verhalen
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #6
        Last edited by kelderkastje; 5 December 2019, 17:03.

        Comment


          #7
          Hahaha, klinkt als de perfecte dame voor mij kelderkastje
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


            #8
            Toen mijn vriendin op bezoek kwam de 1ste keer wist ze al dat ik dagelijks blowde. Geen probleem, ze deed gezellig mee.

            Ik heb de eerste nacht dat ze bleef slapen uit het raam gezeikt, zo de dakgoot in. Wist ze meteen wat voor vlees ze in de kuip had. Zijn inmiddels 21 jaar samen en ze heeft nog nooit gezegd dat ik mij anders voor heb gedaan dan dat ik ben ! (Echt gebeurd, geen grap).

            Kweken zou ik zo snel niet zeggen maar dagelijks blowen wel en duidelijk erbij zeggen dat je niet verandert.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Geweldig Flip zeiken uit het dakraam op je eerste nacht samen! Nou ben ik wel benieuwd hoe ze reageerde

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Ze is nog steeds bij me en we hebben het er regelmatig over

            #9
            Pas opgestart toen ik samen ben gaan wonen als ze nu niet mee eens is schop ik ze de kiet uit hihi
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Ja da's toch makkelijker.. Als de tijd van een vriendin weer aanbreekt de kweek misschien tijdelijk stoppen. En als ze de kast eenmaal heeft gezien zeggen dat het toch zonde is om er geen gebruik van te maken
              Moet ik maar even snel een voorraadje aanleggen

            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Hahaha 3 rondes vooraadje

            #10
            Ik ben gaan blowen door Mevr Waldpiek...... dat ik volgend jaar ook eens voor ons zelf wil kweken juicht ze alleen maar toe

            De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment

            #11
            Dat je blowt en ze weet het is het alleen maar beter. Gelijk een selectie ronde verder
            Maar dat ik nog een klein harempje heb loeren in een zonnig hokje... No-Go als je t mij vraagt.
            Zoemende geluiden kunnen maar zo is bij de buren vandaan komen. Of een vriezer die aan slaat ofs

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              een klein harempje, geweldig

            #12
            ik heb sinds kort een vriendin, heb haar direct verteld dat ik kweek.

            ik ken nog niet veel van het kweken maar ze hoort mijn tips met plezier en vraagt er zelf ook achter, zalig toch!

            Comment


            • Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              En als tegenprestatie gaat ze jouw elke maand vertellen wanneer ze ongesteld is? Ach dat merk je vanzelf wel...
              Je mond houden en alleen tegen vertrouwelingen zeggen dat je kweekt. Waarvan je eist dat "ze" hun mond houden.
              1e vraag aan een nieuwe date: Rook je?
              Dat is al een uitdaging opzich tegenwoordig, tis maar goed ook.

            #13
            Ja echt daar zit ik nu dus ook mee. Aangezien mijn dames in de slaapkamer staan kan ik het ook niet verbergen. Grootste probleem is eigenlijk hoever kan je iemand vertrouwen met name als het uiteindelijk niks word? Misschien tog maar wachten met daten tot ik in een land woon waar ik gewoon mn kweek mag zetten. Of je treft een vrouw die zelf kweekt. Maarja 1st date is tog weer zo een thuis situatie nu met corona. Moet je ze dan eerst een geheimhoudingsplicht laten tekenen voordat je ze binnen kan laten??
            Kopje koffie buuf?

            Comment


              #14
              Of je treft een vrouw die zelf kweekt.
              Dat is het grootste probleem. Genoeg mannetjes hier en te weinig vrouwtjes.

              Dat wordt dus wippen in haar slaapkamer
              Wil je haar dan voor de rechter slepen, omdat ze het verdrag heeft geschonden?
              Nadat je huis is leeg gehaald door de polisie
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


                #15
                Zo snel mogelijk iets vinden waar je haar mee kan chanteren, als verzekering, bescherming,

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Heb je iemand nodig die komt filmen ?

                • Botanicus
                  Botanicus commented
                  Editing a comment
                  Kijk zie, dat zijn de betere ideeen...als het ware het aangename aan het nuttige koppelen
              Bezig...
              X