Wou even input vragen hier.
Mijn cannabisgebruik is wat medisch van aard.
Wegens omstandigheden jaren geleden op mix van Tramadol, Tenesta en Sertraline gezet door huisarts
maar gelukkig dat smerig spul wat kunnen vervangen door elke dag 1 jointje.
In de zomer doe ik meestal een buitenkweek met 1 a 2 planten.
In de winter rij ik om de 2 maand eens naar de shops in Eindhoven, Tilburg, Breda (en soms Gorinchem, is gewoon leuk stadje)
Wonende in België op enkele meters
van de Nederlandse grens is er op dit moment een lockdown.
Enkel essentiële verplaatsing zijn toegelaten en zeker de grensovergangen worden gecontroleerd.
Mijn vraag is nu, wat zijn mijn opties?
1. Terug naar de huisarts en herstarten met die medicijnen?
>> Liever niet, deed meer kwaad dan goed.
2. Zelf kweken?
>> Buitenkweek start ik pas rond eind mei en heb geen ervaring met binnenkweek. Ook niet echt het materiaal.
Heb nog wat White Widow feminised autoflower zaadjes. In een pot met wat grond steken en kijken wat er gebeurd?
3. Online wiet kopen
>> Eerder voor de grap eens op Google gezocht en verassend genoeg toch heel wat online winkels gevonden waar je op het eerste zicht online kon kopen.
Mooie uitleg allemaal. Wordt discreet verzonden, garanties, enzovoort.. maar bij wat verder uitzoeken kom ik al gauw verzeild in een wereld van Bitcoins, Tor browsers, Darkweb
...
Valt hier iets mee te beginnen?
Mijn cannabisgebruik is wat medisch van aard.
Wegens omstandigheden jaren geleden op mix van Tramadol, Tenesta en Sertraline gezet door huisarts
maar gelukkig dat smerig spul wat kunnen vervangen door elke dag 1 jointje.
In de zomer doe ik meestal een buitenkweek met 1 a 2 planten.
In de winter rij ik om de 2 maand eens naar de shops in Eindhoven, Tilburg, Breda (en soms Gorinchem, is gewoon leuk stadje)
Wonende in België op enkele meters

Enkel essentiële verplaatsing zijn toegelaten en zeker de grensovergangen worden gecontroleerd.
Mijn vraag is nu, wat zijn mijn opties?
1. Terug naar de huisarts en herstarten met die medicijnen?
>> Liever niet, deed meer kwaad dan goed.
2. Zelf kweken?
>> Buitenkweek start ik pas rond eind mei en heb geen ervaring met binnenkweek. Ook niet echt het materiaal.
Heb nog wat White Widow feminised autoflower zaadjes. In een pot met wat grond steken en kijken wat er gebeurd?
3. Online wiet kopen
>> Eerder voor de grap eens op Google gezocht en verassend genoeg toch heel wat online winkels gevonden waar je op het eerste zicht online kon kopen.
Mooie uitleg allemaal. Wordt discreet verzonden, garanties, enzovoort.. maar bij wat verder uitzoeken kom ik al gauw verzeild in een wereld van Bitcoins, Tor browsers, Darkweb

Valt hier iets mee te beginnen?
Comment