Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis tijdens lockdown COVID

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cannabis tijdens lockdown COVID

Korting op 420shop
    Wou even input vragen hier.
    Mijn cannabisgebruik is wat medisch van aard.
    Wegens omstandigheden jaren geleden op mix van Tramadol, Tenesta en Sertraline gezet door huisarts
    maar gelukkig dat smerig spul wat kunnen vervangen door elke dag 1 jointje.

In de zomer doe ik meestal een buitenkweek met 1 a 2 planten.
    In de winter rij ik om de 2 maand eens naar de shops in Eindhoven, Tilburg, Breda (en soms Gorinchem, is gewoon leuk stadje)

Wonende in BelgiŽ op enkele meters van de Nederlandse grens is er op dit moment een lockdown.
    Enkel essentiŽle verplaatsing zijn toegelaten en zeker de grensovergangen worden gecontroleerd.

Mijn vraag is nu, wat zijn mijn opties?

1. Terug naar de huisarts en herstarten met die medicijnen?
    >> Liever niet, deed meer kwaad dan goed.

2. Zelf kweken?
    >> Buitenkweek start ik pas rond eind mei en heb geen ervaring met binnenkweek. Ook niet echt het materiaal.
    Heb nog wat White Widow feminised autoflower zaadjes. In een pot met wat grond steken en kijken wat er gebeurd?

3. Online wiet kopen
    >> Eerder voor de grap eens op Google gezocht en verassend genoeg toch heel wat online winkels gevonden waar je op het eerste zicht online kon kopen.
    Mooie uitleg allemaal. Wordt discreet verzonden, garanties, enzovoort.. maar bij wat verder uitzoeken kom ik al gauw verzeild in een wereld van Bitcoins, Tor browsers, Darkweb ...
    Valt hier iets mee te beginnen?

Zou dan zelf voor optie #2 kiezen. Koop je nog een flesje bloei voeding bij of 'gewoon' voeding voor tomaten planten bij de actione
    #3 vermijden en #1 is dan de laatste optie.

Vervelend man. Sterkte!
    Ad usum proprium!

Comment

Kijk eens onder microkweken.

Een jointje per dag lukt al onder wat spaarlampen.

Comment

Vriend van me bestelt wel eens online, was idd met bitcoin te betalen.... zal wel omwille van anonimiteit zijn. Zondag besteld, woensdag in huis...
        ook ni mijn ding, maar hij was heel tevreden!
        succes alvast

Comment

In een kledingkast en wat led-lampen kun je al een plantje of 2 kweken: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...arf-autoflower
          2e
          3e

Comment

Sowieso optie 2, en ik zou ook binnen beginnen. Scheelt je een hele stedentour!

Hoeft echt niet duur te zijn.

In jouw situatie moet het ook supergoed aanvoelen dat je een voorraad hebt!
            Doen
            De zes van Takketoelli
            ALL IN ALL IS ALL WE ALL ARE

Comment

Ik woon ook een paar 100m van de grens maar een 11 stedentocht om aan mijn wiet te geraken daar heb ik niet bepaald veel behoefte aan.

Ik kweek al een aantal jaar mijn hele jaarvoorraad bijeen in de zomer, lukt perfect om 1 j'ke per dag te paffen op die manier.
              Moest mijn thuissituatie (vriendin ) het toelaten, dan start ik meteen een binnentuin op.
              let it grow, make a blow

Comment

Als medisch gebruiker zou ik geen vage wiet online kopen.
                Je weet niks van bestrijdingsmiddelen en al wat er gebruikt is.
                Enige optie is zelf kweken maar dan duurt het nog een maand of wat voor je iets hebt.

Dat voorgeschreven medicatie je geen goed doet kun je ook deels jezelf verwijten.
                Je kunt altijd in overleg met je arts voor andere oplossingen.
                Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

• Gijsch
                  Gijsch commented
                  Editing a comment
                  Tot op zekere hoogte mee eens, maar wel afhankelijk va de arts. Als de arts net een "studiereis" naar Jamaica aangeboden heeft gekregen van de firma Sandoz zal hij niet zomaar besluiten meneer van de medicatie te halen. Blijft het altijd nog eigen verantwoordelijkheid om het te slikken ja of nee, maar in sommige gevallen is ook op dit gebied de keuzevrijheid beperkt. Logischerwijs ga ik dan ook voor optie 2, anders zat ik op het verkeerde forum

Footer Left Ad

Collapse
              Bezig...
              X