Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis tijdens lockdown COVID

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis tijdens lockdown COVID

    Korting op 420shop

    #2
    Zou dan zelf voor optie #2 kiezen. Koop je nog een flesje bloei voeding bij of 'gewoon' voeding voor tomaten planten bij de actione
    #3 vermijden en #1 is dan de laatste optie.

    Vervelend man. Sterkte!
    Ad usum proprium!

    Comment


      #3
      Kijk eens onder microkweken.

      Een jointje per dag lukt al onder wat spaarlampen.

      Comment


        #4
        Vriend van me bestelt wel eens online, was idd met bitcoin te betalen.... zal wel omwille van anonimiteit zijn. Zondag besteld, woensdag in huis...
        ook ni mijn ding, maar hij was heel tevreden!
        succes alvast

        Comment


          #5
          In een kledingkast en wat led-lampen kun je al een plantje of 2 kweken: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...arf-autoflower
          2e
          3e

          Comment


            #6
            Sowieso optie 2, en ik zou ook binnen beginnen. Scheelt je een hele stedentour!

            Hoeft echt niet duur te zijn.

            In jouw situatie moet het ook supergoed aanvoelen dat je een voorraad hebt!
            Doen
            "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
            "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
            "Ajeto" - Buurman en Buurman

            Comment


              #7
              Ik woon ook een paar 100m van de grens maar een 11 stedentocht om aan mijn wiet te geraken daar heb ik niet bepaald veel behoefte aan.

              Ik kweek al een aantal jaar mijn hele jaarvoorraad bijeen in de zomer, lukt perfect om 1 j'ke per dag te paffen op die manier.
              Moest mijn thuissituatie (vriendin ) het toelaten, dan start ik meteen een binnentuin op.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

              Comment


                #8
                Als medisch gebruiker zou ik geen vage wiet online kopen.
                Je weet niks van bestrijdingsmiddelen en al wat er gebruikt is.
                Enige optie is zelf kweken maar dan duurt het nog een maand of wat voor je iets hebt.

                Dat voorgeschreven medicatie je geen goed doet kun je ook deels jezelf verwijten.
                Je kunt altijd in overleg met je arts voor andere oplossingen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Gijsch
                  Gijsch commented
                  Editing a comment
                  Tot op zekere hoogte mee eens, maar wel afhankelijk va de arts. Als de arts net een "studiereis" naar Jamaica aangeboden heeft gekregen van de firma Sandoz zal hij niet zomaar besluiten meneer van de medicatie te halen. Blijft het altijd nog eigen verantwoordelijkheid om het te slikken ja of nee, maar in sommige gevallen is ook op dit gebied de keuzevrijheid beperkt. Logischerwijs ga ik dan ook voor optie 2, anders zat ik op het verkeerde forum

                #9
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Dat voorgeschreven medicatie je geen goed doet kun je ook deels jezelf verwijten.
                Je kunt altijd in overleg met je arts voor andere oplossingen.
                De tijden dat ik mezelf dingen verweet liggen al lang achter mij hoor

                Maar goed, ritje richting Nederland ondernomen.
                Op de grensovergang op de autosnelweg gaven alle apps duidelijk controles aan.
                Dus getracht via Postel (N123) --> Controle
                Dan via Arendonk (N134) --> controle
                Dus ja, er is een limiet in hoeverre ik perse die verplaatsingen wil maken.

                Dan het bitcoin verhaal eens bekeken.
                Je kan echt geld omzetten naar een digitale portefeuille/valuta waarmee je dan online in alle anonimiteit kan kopen.
                Maar na enkele van die websites te hebben bekeken kan ik alleen maar QnQ bijstaan... Het komt toch vaag over.

                Dus ja, zaad in de grond en kijken wat er gebeurd.
                En tot mijn verrassing na enkele dagen al veel beweging.
                Beetje teveel beweging misschien? Ik krijg wat lange, stuntelige zaailingen.
                Voor zover ik kan vinden online is dat een teken van stress en te weinig licht of water.
                Enkele foto's vertellen misschien meer:


                20200404_104558.jpg 20200404_104617.jpg

                Comment


                • Gijsch
                  Gijsch commented
                  Editing a comment
                  Te weinig licht, hierdoor gaat je zaailing "strekken". Ik zelf zou hem ruim uitscheppen en dieper zetten, maar dat is waarschijnlijk niet zo slim.

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Naar buiten ermee. Das veel beter dan achter het raam in de zon.
                  Niet uitgraven, de penwortel zit al >10cm diep.
                  Gewoon een bergje grond om de stam heen maken tot de blaadjes.

                • Gijsch
                  Gijsch commented
                  Editing a comment
                  Kijk, daarom is het niet slim om hem uit te scheppen

                #10
                Hi Gijsch
                Te weinig licht lijkt me toch vreemd.
                Ik dacht dat autoflowers niet fotoperiodiek waren?
                De reden waarom ik hem net op die richel aan het raam heb gezet is omdat hier overdaad aan licht en warmte is.

                Nu goed, naar buiten ermee.
                Gisteren hier een half uur in slaap gevallen op het terras en me gezicht knalrood verbrandt dus dat is een teken dat we hem buiten moeten kunnen zetten.
                Vraagje, s nachts koelt het hier aan de velden wel af naar 4 - 6 graden C. Is dat een probleem?

                Comment


                  #11
                  Oorspronkelijk geplaatst door Echelon View Post
                  Hi Gijsch
                  Te weinig licht lijkt me toch vreemd.
                  Ik dacht dat autoflowers niet fotoperiodiek waren?
                  Klopt, maar dat heeft alleen met de bloei te maken, die begint bij autoflowers namelijk automatisch.
                  Voor de rest houden ze net zoal alle andere plantjes van veel licht. Achter dubbelglas ben ik nog nooit verbrand, buiten wel!
                  Maar niet in een keer te veel, rustig aan laten wennen, QnQ heeft daar laatst nog een prachtig filmpje over gepost met een paar goede tips over zon en wind

                  Onder de 18 graden stagneert de groei. Dus op zich geen probleem, alleen kleinere plantjes.

                  Lees even een paar buitenkweekverslagen, dat maakt veel duidelijk.
                  Eerste binnenkweek 2020
                  Buitenkweek 2020

                  Comment


                  • Echelon
                    Echelon commented
                    Editing a comment
                    Nee dat klopt. Die bedenkingen heb ik me ook al gemaakt.
                    Het is wel "licht" achter die raam en ook warm maar het is geen direct zonlicht.
                    Ook die wind. Ik kreeg de indruk dat het nogal een slap plantje is door het ontbreken van die wind.
                    Ik wou er een ventilator zetten maar de tegenpartij binnen mijn huwelijkscontract heeft haar veto gesteld.
                    Ik vind het alleen wat vreemd. In een kweekkast staan ze ook achter glas uit de wind.
                    En de autoflower soort zou geschikt moeten zijn voor binnenkweek.

                    Nu ja, met dit weer heb ik ze buitengezet.
                    En zo zijn we terug naar buitenkweek
                    Kleinere plantjes maakt me niet zoveel uit... zit aan 1 joint per avond.

                    Heb zonet nog wat voeding besteld en Autoflower Orange Bud...

                  • Gijsch
                    Gijsch commented
                    Editing a comment
                    Gejat van Fruitboer

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Autoflowers zijn ontwikkelt voor de buitenkweek he...

                  #12
                  Mijne staan ook al buiten. Haal ze avonds naar binnen en dan krijgen ze nog wat licht van spaarlampen. Ochtends zelfde 6 uur spaarlampen aan rond 12 uur staan ze weer buiten.
                  Gaat prima!

                  greetz xslt66x

                  Comment


                    #13
                    QnQ
                    Staat nochtans uitdrukkelijk bij dat ze ook voor binnenkweek zijn.
                    Maar ben het eens zelf aan het uittesten. Eentje buiten in de grond, eentje binnen in een pot.
                    We zien wel.

                    Nu ondertussen hoor ik toch meer verhalen over online kopen en thuis ontvangen van cannabis.
                    Omdat de oogst nog ver weg is en ik hier ondertussen toch 7 weken opgesloten zit wou ik toch even
                    eens een licht opsteken hier of er toevallig mensen zij die hier ervaring mee hebben?
                    Het leek me allemaal wat obscuur met Bitcoin etc... maar de verhalen die ik hoor beweren dat het toch niet zo moeilijk zou zijn en best betrouwbaar is.

                    Wat denken jullie?

                    Comment


                      #14
                      Oorspronkelijk geplaatst door Galletje View Post
                      Vriend van me bestelt wel eens online, was idd met bitcoin te betalen.... zal wel omwille van anonimiteit zijn. Zondag besteld, woensdag in huis...
                      ook ni mijn ding, maar hij was heel tevreden!
                      succes alvast
                      Galletje

                      Kijk dat is wat het probleem. Telkens ik op zoek ga naar concrete info kom ik wat in een eindeloze cirkel van mensen die een vriend van de bakker achter de hoek hebben horen vertellen dat hun neef zijn aangetrouwde familie wel eens ergens online iets heeft kunnen bestellen
                      Het zou wel heel duur zijn maar tot hiertoe ook enkel zeer tevreden mensen gehoord.

                      Comment


                      • Galletje
                        Galletje commented
                        Editing a comment
                        Was net bij de bakker, komt die neef ook net binnen.... topwietonline was de naam van de site, ik denk .nl. op trustpilot kon je reviews checken... no problemo

                      • Echelon
                        Echelon commented
                        Editing a comment
                        Ik probeer hem eens uit
                    Bezig...
                    X