Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet weggeven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet weggeven

    Korting op 420shop
    Geven jullie wel eens wiet weg? Als kweker heb je natuurlijk standaard wel wat 'teveel' of wat 'extra's' in huis en is de monetaire waarde van wiet voor ons een stuk lager dan voor niet-kwekers (variabele energiecontracthouders daargelaten).

    Zelf heb ik altijd een kokertje met wiet in m'n jaszak zitten, niet alleen zodat ik altijd wat te roken bij me heb, maar ook zodat ik altijd wat om weg te geven heb. Wanneer ik bijvoorbeeld een zwerver tegenkom vraag ik ze regelmatig of ze van wiet houden, en als het antwoord ja is mogen ze hun hand ophouden en krijgen ze een mooie top van me.

    Heb ook wel eens op een slechte kutdag een paar zakjes gevuld met grote toppen en die uitgedeeld aan hangjongeren. De reactie daarop is altijd goud waard.
    Of als bijvoorbeeld een goede vriend die 'wel eens' blowt jarig is, kan die naast een cadeautje zo een 'jaarvoorraad' van me krijgen met een topje van elk soortje dat ik heb.

    En jullie? Wel eens wat weggegeven? Deel je anekdotes!
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    #2
    Enkel maten die meepaffen maar niet echt weg geven.

    Comment


      #3
      Nee en nu al helemaal niet want mijn voorraad is op, ik zit al noodgedwongen aan de hasj.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Maar das wel kwaliteitshasj.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        😂😂volgende x niet meer die pot vrij op tafel zetten als de maten op bezoek komen.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Lol!

      #4
      Alleen aan dronken mensen en minderjarigen.
      Kots dan!
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #5

        Iemand een jaarvoorraad wiet geven? Nee, dat niet. Wel al iemand aangezet tot zelf wiet beginnen kweken. Die gaat ook niet meer naar de coffeeshop of Straatdealer.

        Ik heb m'n vader vorige zomer een paar toppen van elke soort die ik had gekweekt gegeven. Hij had verteld over zijn verblijf in Thailand daar, en dat wiet daar mag tegenwoordig en dat hij daar wietthee gedronken had en het was leuk en gezellig. Foto's laten zien van m'n kweekkastjes en zo. Vond hij wel tof. Hij heeft ook een groententuin. Ik hou er wel van als cannabisgebruik bespreekbaar wordt. En je kan de mensen beter leren brood bakken als ze elke dag een broodje geven. Ik wil mensen ook nooit drugsgebruik opdringen, maar als mensen drugs willen gebruiken kunnen ze best zo kwalitatief mogelijke drugs gebruiken. Zelf kweken dus.

        Comment


        • parakweker
          parakweker commented
          Editing a comment
          Nouja ik zei jaarvoorraad, maar het ging om een paar gram; hij blowt niet vaak 😅

        #6
        Als je wat hebt dan heb je "vrienden", maar word je gepakt sta je alleen!

        Alleen mensen die ook kweken of handelen of in de growshop staan, die waarderen het en je krijgt ook nog es wat terug, dat hoeft niet altijd rookwaar te zijn, hè.

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dat heb je met die stoners dan krijg je: 'wat kut man, nu heb ik niks meer te roken maar ze stelden ook van die lastige strikvragen!'

        #7
        Pas nog wat wiet boter geruild tegen eigen kweek. Hij moet alleen nog beginnen met kweken, dus op krediet

        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #8
          Mijn vrienden zijn niet zo'n goede kwekers. Dus die krijgen de oogst van 2 jaar geleden als er nog wat over is.
          Ik wil zelf niet te veel in huis hebben. Maar de laatste keer opruimen, toen hadden ze zelf genoeg. Dus heb ik 1 kg wiet in compost veranderd.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #9
            Nog nooit aan vreemden gegeven. Er zijn een paar personen in de kring die altijd wel wat van mij kunnen krijgen als het er is, voor mij geld hetzelfde.

            Sowieso ben ik nooit moeilijk geweest met het weggeven van rookwaar!
            De Bloemen Van Bri

            Comment


              #10
              Met dat weggeven kunnen mensen denken dat je kweekt of er is handel in thuis .
              Dan kan er zo maar eens een Riper langskomen in de vorm van een woningoverval.

              Ik heb ook nooit (te) veel wiet mee om te showen
              Mijn twee centen: blijf ten alle tijden anoniem dan kan je decennia mee lopen 😇

              Comment


                #11
                Ik vind het een inspirerende gedachte parakweker. Zelf geef ik regelmatig aan bekende weg maar ik ga ook eens een onbekende blij maken en kijken hoe dat is. Delen van je rijkdom is prachtig en maakt me een blij mens.

                Mijn kweekverslagen:
                https://tinyurl.com/yxmrfs8w
                https://tinyurl.com/y69gjs6g

                Comment


                  #12
                  Bij mij verdwijnt het vermoedelijk binnenkort in de groene bak.
                  Zelf hasj of olie maken is me teveel werk heb ik besloten, temeer daar ik het zelf niet gebruik.
                  Er is nog een kans dat mijn vrouw een goed doel vindt op het medisch forum waar ze regelmatig te vinden is, anders is het dikke doei...
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

                  Comment


                  • JimBean
                    JimBean commented
                    Editing a comment
                    Die honderden flessen wijn heb ik opgedronken, maar ik drink dan ook elke dag wel een paar glaasjes wijn
                    Ik kan er hash van maken maar de laatste keer dat ik hash rookte was 1985 ofzo dus ik taal er niet naar.

                    Ik heb de wiet een paar keer geprobeerd en ging me er echt niet beter van voelen, in tegendeel.
                    Dus ik heb geen enkele behoefte dat tegen beter weten in te blijven proberen.
                    Hopelijk kweek ik op een dag een wietje wat lekker ruikt waardoor ik het graag probeer en wat (wellicht uiteindelijk) een lekker effect heeft, tot die tijd vermaak ik me prima met die plantjes.

                    Dat is wellicht onbegrijpelijk voor sommigen maar ik heb hier al meer mensen zien schrijven die vooral interesse hebben in kweken en de plantjes en voor wie het kweken niet primair een middel is om aan wiet te komen.
                    Uiteraard is het uiteindelijk wel handig als je je eigen product kunt testen maar tot dat zo ver is vermaak ik me prima.

                  • Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Wiet weggooien? Ik neem het graag van je over voor een grijpstuiver als je er mee verlegen zit!

                  • Italbri
                    Italbri commented
                    Editing a comment
                    Je kan altijd nog olie er van maken

                  #13
                  Als er toch iemand graag wiet weg geeft. Gelieve dit te sturen naar Anoniemstraat 12,5Z Waarisdatgem 1234 3/4​😌🙃

                  Comment


                  • Silas
                    Silas commented
                    Editing a comment
                    Tot zover de grens

                  #14
                  Aan de drugs gaan klinkt simpeler dan het is he 🙃

                  Comment


                  • parakweker
                    parakweker commented
                    Editing a comment
                    Wat bedoel je?

                  #15
                  Kennis.met MS krijgt regelmatig anti spasmen medicatie van me. En een drietal.medekwekers waar ik mee "ruil". En als vrouwlief met de yoga-dames op weekend gaat is zij de vaste supplyer.
                  En 2 mensen op café krijgen wel eens een topje van me. Van de een krijg ik home-made salami in ruil en de ander is groendienstarbeider van de gemeente en snoeit mijn haag met zijn gerief.

                  Sinterklaas dus.



                  Comment


                  • Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Goed geregeld!

                  • Highrider
                    Highrider commented
                    Editing a comment
                    Nu wil ik ook een kelderkastje
                Bezig...
                X