Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe draai jij je jonko?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe draai jij je jonko?

    Als ik me verveel soms een Tulpje of een Crystal, Soms zn sigaar ding, hoe heet ie ook al weer,

    Meestal gwn king vloei en NORMAAL, want dat is al gek genoeg,

    En soms Vapo

    Comment


      #17
      Re: Hoe draai jij je jonko?

      Blunt vloei
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Re: Hoe draai jij je jonko?

        bluntje is inderdaad af en toe ook wel lekker, ben hier net eentje strawberry aan t roken, maar meestal rol ik gewoon of soms inside-out.

        Comment


          #19
          Re: Hoe draai jij je jonko?

          Als ik alleen rook, dan rook ik kleine rizla blauwtjes, met een tippie.
          Soms mix ik ook gewoon flink wat wiet door een sjekkie.

          Als ik een lang vloeitje gebruik mag ik hem graag binnenste buiten draaien.

          Verder geen gegoochel~!

          B.

          Comment


            #20
            Re: Hoe draai jij je jonko?

            iemand al eens gehoord van Dutch master? komt van nederland en is nergens te vinden alhoewel enkel in de VS daar roken ze niks ansers het zijn echte sigaren waar ze 2 stukken uit een halen 1 voor je weet in te doen en 1 voor je boel vast te houden ginder roken ze nie anders gewoon papier kennen ze daar niet of toch haast niet
            dit doet er allemaal wel niet toe maar wilde da eens ff laten weten
            ik rook enkel gewoon de normal stile

            greet

            Comment


              #21
              Re: Hoe draai jij je jonko?

              Ik snap er geen r**t van luckysmoker, misschien wat meer interpunctie en hoofdletters gebruiken?

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe draai jij je jonko?

                  Sorry
                  Ga beter mijn best doen
                  Hoofdletters? heb daar moielijk mee
                  Greet

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe draai jij je jonko?

                    Heb van die DUTCH MASTERS besteld ga eens rollen op de USA stile. Een vriend van mij in miami rookt niks anders
                    Ga dan wel foto posten hoe je zo een ding moe rollen.
                    Nu enkel wachten op die doos met sigaren
                    greet

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe draai jij je jonko?

                      ik draai me pit standaard, ik heb de rest eigenlijk nog nooit geprobeerd. Als ik in amsterdam op de bus wacht in ik zie een douber met z'n binestebuiten pit slap op ze kin hangen weet ik altijd ook waarom.

                      Comment


                        #26
                        Ik vraag me af hoe het komt dat hoe zeer ik ook probeer, het middelste stuk van mijn jon altijd veel te dik is?

                        Comment


                          #27
                          Zorg dat alles mooi verdeeld is. Masser hem goed. Begin bij het tipje, masseer dan tot het einde van je joint.
                          Oefening baart kunst.

                          Greetz,
                          zion

                          Comment


                            #28
                            Altijd binnenstebuiten, puur.
                            Zo rook ik minst papier, en tabak rook ik niet meer, vandaar.
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment


                              #29
                              ik hou ook niet echt van tabak dus dan rooster ik de peuk even
                              verder gewoon normale lange vloe king size smoking blauw.
                              soms inside out.

                              Comment


                                #30
                                gewoon het blaadje leggen, een fijne laag tabak over het ganse blaadje.
                                (behalve op de plaats waar de tip komt) en dan precies in de nerf van het blaadje,
                                een hoge streep wiet. Voorzichtig vastnemen en precies in het midden toeplooien.

                                gebruik RASTA of Belgam 21 tabak, draai medium hard aan.

                                dan krijg je dit: (mss andere proporties)



                                dit heeft als voordeel, dat je tabak vlug afgeklopt wordt, maar je wiet net dat ietsje langer blijft branden.

                                Maximale benutting dus, Zowaar mijn stoned theorie (zo heb ik er nog een paar...)
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X