Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe draai jij je jonko?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ben nog van de tijd dat er geen lange bladjes bestonden
    Dus lekker oldskool
    Attached Files

    Comment


      #32
      een half tot driekwart sigaret mengen met lekker veel goed gekrummelde wiet lange lange goeie tip luchtig draaien en knallen maar een lekkere staaf

      Comment


        #33
        maar diegene voor me met zn kissie heeft ook zeeer zeker een dik voor mekaar show groeten

        Comment


          #34
          wat is een inside out??

          ik rook ze meestal puur of standaard

          Greetz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              ik rook vooral jointjes voor de smaak en het chille gevoel.

              maar vooral voor de smaak he ruled
              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

              sigpic

              Comment


                #37
                Ik rol ze nog steeds gewoon met tip, lange vloei en tabak.
                Ook weer die routine die iedereen kent, niets speciaal. Alleen als ik buiten ben ergens of in omstandigheden dat rollen minder makkelijk is leg ik af en toe nog wel eens de wiet gewoon bovenop de tabak... Terwijl als ik rustig kan rollen ik toch wel eerst effe meng, brand/trekt gewoon veel beter imo

                Grtz

                Comment


                  #38
                  ik doe nooit met dubbele tip. dat vind ik niet fijn roken.
                  meestal toch gewoon op de normale manier, vloei tip en niet inside out.
                  soms rook ik wel inside out, maar die draai ik niet zelf. moet k nog eff op oefenen.
                  soms ook wel een elletje, dus met 2 vloeitjes, maar dan wel lange vloei. dan gaat er precies 2 gram en 1 peuk in
                  "Got blunt? ... Got weed?"

                  Comment


                    #39
                    Ik draai altijd binnestebuiten a.k.a. insideout Na zoveel jaren smoken scheelt je dat een enorme berg vloei... dat je niet rookt bedoel ik he en het is ook beter voor de smaak Meer vloei is scherper net als een sigaret ipv shag.

                    Mij zul je dus nooit een voorgedraaide zien kopen, bah zo vies

                    Greetzz

                    Comment


                      #40
                      Re: Hoe draai jij je jonko?

                      anders........ altijd veel te dik zodat als ik em aantik de vloei maar tot de helft gevuld is en dan heb ik altijd een enorm dikke klapsigaar
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment


                        #41
                        Re: Hoe draai jij je jonko?

                        ik draai ze gewoon en af en toe ne bobke. roling roling roling yohaaaaaaaaaaaaa

                        Comment


                          #42
                          Re: Hoe draai jij je jonko?

                          ik ben een beginner met draaien, en zelfs de normale manier lukt mij neit
                          maar wat ik altijd doe is een longfloetje, tip erop en dan draaien, en aan dan lukt het mooi strak, en dan daarna de wiet erin(meestal puur, met tabak is het lastig op deze manier). Hierna aandrukken zodat het niet los zit, is dit goed of moet ik toch de normale manier leren??
                          thnx

                          Comment


                            #43
                            Re: Hoe draai jij je jonko?

                            Veel mensen die niet goed kunnen rollen, rollen vaak met hun tip aan de foute kant. Links of rechts zijn allebei even goed, maar dit verschilt van persoon tot persoon. In mijn vriendenkring ben ik de enige die met zijn tip links rolt omdat ik zware gedrochtjes maak als ik met mijn tip rechts rol.Probeer beide eens dan zie je wel wat het beste lukt.Om de joint strak te krijgen is het zoals iemand hier reeds zei het beste om gewoon de joint van de tip tot het uiteinde langzaam te ''masseren'' en zo krijg je een goede strakke joint die zelf niet aangestampt moet worden.
                            Voor de beste (regular) joint doe ik altijd , tip, tabak , dan wiet en dan nog een laagje tabak zodat hij nooit scheef zal branden.
                            Het is ook heel belangrijk dat je wiet goed gegrind is anders kan je bobbels en al krijgen in je joint.
                            Uiteindelijk maak het allemaal niet zoveel uit zolang hij rookbaar is .

                            Inside-out rol ik alleen als ik nog niet stoned ben , want als ik stoned ben en dan inside-out rol dan is er een 99% kans dat mijn filtertip te los zit of ik mijn joint openscheur op het einde lol.

                            Comment


                              #44
                              Re: Hoe draai jij je jonko?

                              Ikzelf heb, als ik een J draai niet veel papier over, daardoor draai ik ook gewoon standaard en niet inside out, maakt niks uit in mijn geval.
                              Wel kan ik me voorstellen als je dunnere J's draait, opteerd voor de inside out methode om minder papier te hebben.

                              Comment


                                #45
                                Re: Hoe draai jij je jonko?

                                Gewoon inside-out voor de rest, geregeld een bluntje en soms me oude vertrouwde bong

                                Comment

                                Bezig...
                                X