Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe draai jij je jonko?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hoe draai jij je jonko?

    altijd binnenstebuiten. maar in nl (in ieder geval bij mij in de buurt) word je al gauw een beetje raar aangekeken als je gewoon rolt, iedereen is het ermee dat het alleen voordelen heeft. een maat van mij rolt nog wel eens een shotgun, dat rookt altijd ook wel lekker.

    Comment


      #47
      Re: Hoe draai jij je jonko?

      nah ik draai me jonko meestal binnenstebuite toen ik dat nog niet kon gewoon afgescheurde vloe, ook tijdje met goude vloe gedraaid merk je toch wel dat die kleiner is, maar nu gewoon tip klein (vind k het lkkerste roke) en gewoon een lekkere dikke toeter bouwe POW


      Peace

      Comment


        #48
        Re: Hoe draai jij je jonko?

        In het begin toen ik net begon met smoken draaide ik nog de normale manier.
        Nu rook ik toch alweer een jaartje of 10 binnenstebuiten.
        Ik draaide ook eerst met shag,toen met sigaret en de laatste jaren alleen nog maar pure snaken.
        Greetzz

        Comment


          #49
          Re: Hoe draai jij je jonko?

          Binnenste buiten met 1/2 of 1/3 van Marlboro sigaret. Vroeger begonnen met normaal draaien, maar zodra ik binnenste buiten kon draaien nooit meer een normale gedraaid. Vind een normaal gedraaide joint tegenwoordig gewoon vies vanwege de scherpe smaak van het extra papier.

          Comment


            #50
            Re: Hoe draai jij je jonko?

            Meestal rol ik ze normaal maar nu en dan rol ik wel es holandaise en eigenlijk geef ik nog de voorkeur aan nen dubbelen filter als ik een dagske wil
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #51
              Re: Hoe draai jij je jonko?

              Ik blow over het algemeen niet.
              Maar als ik eens een keer blow dump ik gewoon wat wiet in me (zware) shagie en rook dat op.
              Niks tip of blauwe vloei, gewoon shaggie raggen en roken.

              Comment


                #52
                Re: Hoe draai jij je jonko?

                Hehe, wat een benamingen. Normaal inside out (hollandaise) zoals fief zegt.
                Maar heb me gisteren lekker wat ice kristallen in de oven klaargemaakt en na een nachtje vriezer kon ik niet meer wachten om ze eens te gaan checken. Het resultaat is een marocain (VAST stukje sigaret als filter en wat blaadje overlaten aan het uiteinde) en normaal ook inside out maar hier zat wat teveel in combi van NL en psychodelicia hoogwaardig knipafval en wat sweet afghani delight groen om het geheel af te maken. Twas/is een goei
                Rookverslagje komt later bij het ice hash maken draadje.

                Grtz $iR
                Attached Files
                Last edited by SirSmokeAllot; 5 September 2009, 16:30.
                sigpic

                Comment


                  #53
                  Re: Hoe draai jij je jonko?

                  Ziet er lekker uit man , daar heb ik nu ook wel zin in ma het zal nog een KO sigaarke worden nu op zen hollandaise
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment


                    #54
                    Re: Hoe draai jij je jonko?

                    altijd op de normale manier. Soms heb ik er wel problemen mee aangezien ik Parkinson heb :p Maar van die shotgun had ik nog nooit gehoord
                    as it was in the beginning,
                    so shall it be in the end
                    -BM-

                    Comment


                      #55
                      Re: Hoe draai jij je jonko?

                      ben echt verbaast hoeveel mensen er nog Floe en tip, de normale versie draaien.

                      Hier in den haag iedereen die ik ken zowat , van mijn generatie draait echt binnenste buiten.

                      wel grappig

                      ik draai alleen normaal met gouden vloei, blauwe en groene en zo schuur ik af

                      Comment


                        #56
                        Re: Hoe draai jij je jonko?

                        Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                        Hehe, wat een benamingen. Normaal inside out (hollandaise) zoals fief zegt.
                        Maar heb me gisteren lekker wat ice kristallen in de oven klaargemaakt en na een nachtje vriezer kon ik niet meer wachten om ze eens te gaan checken. Het resultaat is een marocain (VAST stukje sigaret als filter en wat blaadje overlaten aan het uiteinde) en normaal ook inside out maar hier zat wat teveel in combi van NL en psychodelicia hoogwaardig knipafval en wat sweet afghani delight groen om het geheel af te maken. Twas/is een goei
                        Rookverslagje komt later bij het ice hash maken draadje.

                        Grtz $iR

                        mooi man echt super

                        Comment


                          #57
                          Re: Hoe draai jij je jonko?

                          In een bluntje puur of in een pijpje

                          Comment


                            #58
                            Re: Hoe draai jij je jonko?

                            heb net een inside out gedraait(mijn eerste) en het smaakt veel beter dan anders. Moet ik dus meer doen
                            as it was in the beginning,
                            so shall it be in the end
                            -BM-

                            Comment


                              #59
                              Re: Hoe draai jij je jonko?

                              ik draai er niet mee....maak wel eendjes, visjes bootjes vliegtuigjes e.d. met papier....maar een joint draaien.....nee......lol.....
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment


                                #60
                                Re: Hoe draai jij je jonko?

                                In de poll staat : shotguns (floe en 2 tips, voor de betere inlaatflow!), maar dit snap ik eigenlijk niet ;p .
                                gr.

                                Comment

                                Bezig...
                                X