Spul over wiet heen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #16
    Re: Spul over wiet heen.

    Ik heb het ook weleens meegemaakt, andere dope over de planten. Smerige gewoonte vind ik het, maar het gebeurd.

    En weer een reden om voor eigen teelt te kiezen
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • 010
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 357

      #17
      Re: Spul over wiet heen.

      wat veel gebeurt is silica er over heen, dit sit in die kleine zakjes die jevindt als je bijvoorbeeld nieuwe schoenen koopt.
      deze korrels worden vemalen tot poedervorm en dan over de natte wiet heen gegooid.
      het silicapoeder omkapselt het vocht en gaat er uit zien als een klein druppeltje.
      zelfs onder de microscoop ziet het er uit als thc.
      als ze dit doen ziet je weit er echt supervet uit en het weegt dan ook echt veel.
      todat je het gaat roken, dan komen er gewoon zwarte dampen vanaf.
      het spul is ook zwaar giftig en degene die dit soort dingen doen moeten eigenlijk verplicht worden om een kilo van hun eigen rotzooi te roken.
      kijken of ze het tof vinden.

      Comment

      • vlrs
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 468

        #18
        De wiet smaakte gewoon lekker en het waren wel aardige topjes heb nog een klein beetje liggen kan morgen ofzo wel een fototje maken.

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #19
          Re: Spul over wiet heen.

          Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200
          Het was echt niet te vergelijken met normale stoned/high effect, echt heel trippy
          Ow ben jij nou poepzak of vlrs of beiden?

          Je klinkt als de topicstarter!

          Comment

          • poepzak200
            Cronic Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 3081

            #20
            we rookten het samen

            Verstuurd via Tapatalk
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: Spul over wiet heen.

              Er zijn al wat topics over wiet verzwaren, want dat is de reden.
              Ze gooien geen spul over de wiet om te zorgen dat jij een lekkere trip hebt, ze doen dat alleen voor geld, om te verzwaren dus.

              Je kunt beter serieus oppassen met wat je rookt, er wordt echt gewoon giftige rommel gebruikt om te verzwaren.
              Ook om beestjes te verdelgen worden middelen gebruikt met zo'n doodshoofd op het etiket, ook vlak voor de oogst.

              Die onzekerheid was voor mij jaren geleden de reden om m'n eigen wiet te kweken.
              Heerlijke bio-wiet waar je geen hoestbui van krijgt.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #22
                Re: Spul over wiet heen.

                Ik heb dat wel eens meegemaakt na het roken van black domina, een keer of drie echt visuele trippy shit. Maar dat is toch al gauw 7 jaar geleden. Tegenwoordig hakt hij er niet meer zo heftig in, maar het blijft een rare wietsoort.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • vlrs
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 468

                  #23
                  Re: Spul over wiet heen.

                  Hmmm als ik black domina (zaden) tegenkom zal ik het zeker een keer proberen.
                  Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                  Comment

                  • Renhaze
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2011
                    • 441

                    #24
                    Re: Spul over wiet heen.

                    Was 't geen salvia dat je rookte?


                    (Deze gast rookt dan wel 140x zo sterk)

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #25
                      Re: Spul over wiet heen.

                      Salviaextract is redelijk prijzig, maar niet uit te sluiten. Die dealer zal dan wel diep in de buidel moeten tasten. Salvia blad meng ik weleens door een jointje om niet zo lam te zijn. Maar trippen ga je er niet van.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • 010
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2012
                        • 357

                        #26
                        Re: Spul over wiet heen.

                        wat binnenkort ook een hype gaat worden is syntetische thc.
                        dit wordt over natte wiet gestrooit en vormt echt een druppelvorm zoals echte thc.
                        je wordt er ook nog eens vreselijk stoned van en je slechte wiet gaat er echt top uit zien.
                        het nadeel is dat het chemische troep is.
                        bij overdosering krijg je linke hartkloppingen en mensen met epelepsie kunnen er nog wel eens fout op gaan.
                        er zijn er nog niet veel die het gebruiken en ik hoop ook niet dat dat gaat gebeuren maar ik ben er bang voor

                        Comment

                        • mg5
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2012
                          • 395

                          #27
                          Re: Spul over wiet heen.

                          kan zeker wel salvia, geloof ik eerder als van wiet!!

                          Comment

                          Bezig...