Waarom kweek jij wietplantjes???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kinkydj
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 283

    #1

    Waarom kweek jij wietplantjes???

    Korting op 420shop
    Ik ben erg benieuwd waarom de meeste mensen hier wietplantjes kweken.
    Bij mij is het begonnen om voor mijn vriend wat eigen wiet op voorraad te hebben. Maar inmiddels is bij ons beide het laten groeien op zich het leukst om te doen.
    Over opbrengsten denken we niet eens meer na.

    De verwondering hoe er uit een klein balletje zo'n prachtige plant kan komen, de vorm van de bladeren, de toppen die er in komen. De snelle groei, de reactie die je bijna meteen ziet als ze water krijgen na een warme dag,...
    Zoveel verschillende soorten met elk aparte groei en bloei.
    Dat is wat ik het leukst vind.

    Hoe zit het bij jullie??
  • Evilicious
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 63

    #2
    Omdat ik het leuk vind, graag een jointje rook en eens wiet wil waar geen kutzooi overheen is gegaan

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

      Ik kweek mijn eigen planten om dat ik cannabis als medicijn gebruik om mijn spieren te kunne laten ontspannen .
      En om te kunnen slapen en eten en zo dat ik de pijn die in heb beter kan dragen.
      Dus planten kweken is voor mij een Noodzaak
      God was never on your side..

      Comment

      • small
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 322

        #4
        Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

        hallo,

        Bij mij is het meer ene hobby.
        Soortjes zoeken en revieuws lezen op internet.
        Dan kijken of je het zelf beter kan, zelf vind ik het het leukst om alteid verschillende soortjes en voedigen en mediums te testen.

        En natuurlijk aan het eind de mening vragen van ervaren blowers die dan genieten van jou recept.
        Dat vindt ik alteid nog het fijnst, heb je al die weken je best gedaan en dan is het alteid fijn als je ziet dat dat van jou toch net even meer is dan de shop.
        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #5
          Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

          Omdat ik geen vernaggelde sjopwiet wil roken en er niet wil komen.

          Voor mn eigen rokertje dus.

          Comment

          • sjaakieflodder
            Stekje
            • May 2012
            • 9

            #6
            Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

            zo vader zo zoon het is een family ding

            Comment

            • fl13r3flu1t3r
              Banned
              • Aug 2010
              • 3100

              #7
              Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

              Waarom niet??

              Comment

              • Grumble Eef
                Senior Stoner
                Member
                • Jun 2012
                • 37

                #8
                Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

                Omdat ik het graag rook, goed van kan slapen en lekker van ontspan
                Last edited by ceBep; 20 June 2012, 21:38. Reden: geen optie voor dit vraagstuk op jd
                Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

                Comment

                • OCDEA
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2012
                  • 17

                  #9
                  Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

                  behandeling voor OCD (smetvrees)

                  Comment

                  • mister frank
                    Retired
                    • Nov 2009
                    • 785

                    #10
                    Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

                    omdat het een passie is?
                    ik weet niet het is iets wat je in je hebt in mijn ogen, ik blowde amper en toen ze ik al dat ik zelf zou gaan kweken
                    niet omdat het moet maar uit passie en mits het feit dat wat je zelf doet beter is dan die rotzooi uit te shop
                    zeg niet dat die niet goed of lekker is, maar zelfkweek is nu eenmaal vele gezonder, hoor je vast wel aan je hoest*

                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #11
                      het kweken is heel leuk en het is fijn om te weten dat er geen rotzooi in of op zit

                      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • Irman
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Apr 2012
                        • 51

                        #12
                        Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

                        Ik ben begonnen met mijn eigen plantjes te kweken om medische redenen en de cannabis die ik via de apotheek kreeg niet meer wilde gebruiken omdat die stonk, niet goed werkte en veel te duur was.

                        Intussen is het ook een hobby geworden, ik heb er volgens mij zelfs een ziekte door bij gekregen: "de kweekkoorts".

                        En ik vind het feit dat het eigenlijk verboden is, ook wel zijn charme hebben. Ik ben altijd al de rebel van de familie geweest

                        Groetjes,
                        Irman

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #13
                          Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

                          Uit verveling, eigenlijk..
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • poepzak200
                            Cronic Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2011
                            • 3081

                            #14
                            Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

                            Oorspronkelijk geplaatst door Irman
                            En ik vind het feit dat het eigenlijk verboden is, ook wel zijn charme hebben. Ik ben altijd al de rebel van de familie geweest
                            Irman
                            ja klopt maar ik heb liever dat t legaal is en mn hele tuin vol
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment

                            • Bodos
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 868

                              #15
                              Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

                              Waarom ?? Omdat het een leuke hobby is ,om medicinale redenen en omdat ik niet die rotzooi uit de shop wil roken ..... reden genoeg lijkt me maar helaas denkt de onze Ivo Opstelten er nog steeds anders over.
                              Led's grow !

                              Comment

                              Bezig...