Heb jij al een wietpas ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #1

    Heb jij al een wietpas ?

    Korting op 420shop
    Naar aanleiding van dit topic en dit artikel vraag ik me af hoeveel mensen hier een wietpas hebben.
    Misschien heb je geen andere manier om aan cannabis te komen, of heb je een medische reden ?

    AUB geen discussie over de pas of het beleid.
    Daar zijn genoeg andere topics over.


    - De stemresultaten zijn anoniem.
    28
    Ja. (evt. kun je de reden toelichten)
    3,57%
    1
    Nog niet. Ik ga er wel een halen.
    7,14%
    2
    Neen, dit is de reden dat ik nu begin met kweken.
    35,71%
    10
    Neen, ik kom op een andere manier aan wiet.
    53,57%
    15
    Last edited by QnQ; 13 June 2012, 10:05.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: Heb jij al een wietpas ?

    ..................
    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:15.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • mafferd
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 1709

      #3
      Geen pas, zelf voorzienend.

      Comment

      • redux
        Banned
        • Jun 2012
        • 1

        #4
        Re: Heb jij al een wietpas ?

        nee, omdat ik in belgie woon
        maar probeer nu binnenkweek
        tot dan dealers zoeken en hopen wat te fixen pfff :p

        Comment

        • Stillborn
          Retired
          • Apr 2012
          • 195

          #5
          Re: Heb jij al een wietpas ?

          Yup.

          Maar ik denk dat er velen zijn die het gewoon liever niet melden, als je kijkt naar de reacties die men er op krijgt.

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Heb jij al een wietpas ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn
            Yup.

            Maar ik denk dat er velen zijn die het gewoon liever niet melden, als je kijkt naar de reacties die men er op krijgt.
            Dat denk ik ook! Ik snap die agressieve reacties niet. Je zult vast wel je redenen hebben. Aan mij geen verantwoording of uitleg verschuldigd.

            Ik heb er zelf geen nodig, maar ik weet niet hoe ik daar in 2013 over denk. De smaak van shopwiet is vaak beter dan mijn buitenteelt, begrijpelijk. Dus af en toe haal ik eens een grammetje in Gelderland. Maar volgend jaar zal ik (of een van mijn vrienden) toch voor de bijl moeten, of nog verder tegen mijn principes in, iets van een straatdealer halen. Ik hoop van harte dat dit jaar een lekkere oogst wordt, en het pasjesgedoe allemaal niet nodig is.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Evilicious
              Advanced Stoner
              Member
              • Mar 2012
              • 63

              #7
              Nope, andere mogelijkheden genoeg.

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #8
                Re: Heb jij al een wietpas ?

                Nee ik heb geen wietpas, en ik wil er al helemaal geen.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • langenl
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 759

                  #9
                  Re: Heb jij al een wietpas ?

                  Nope geen pas hoop dat het niet nodig gaat zijn ,door gewoon zelf 3 keer per jaar ronde te doen

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Heb jij al een wietpas ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn
                    ...ik denk dat er velen zijn die het gewoon liever niet melden, als je kijkt naar de reacties die men er op krijgt.
                    Daarom is de poll ook anoniem. Je kunt gewoon je keuze klikken, zonder commentaar van anderen te krijgen.
                    Je stem is niet door andere forumgebruikers naar jou terug te leiden.

                    Ik hoor om me heen veel mensen die nu juist beginnen met kweken, ik wilde eens globaal peilen hoe het hier zit, omdat er maar nieuwe leden bij blijven komen op JD.
                    Als er door dit beleid in elk dorp 100 kwekers bij komen is dat waarschijnlijk niet het effect waar men op uit was, en waar ik eigenlijk stilletjes een beetje op hoop.

                    Dus, even stemmen collega-hobbyisten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • fl13r3flu1t3r
                      Banned
                      • Aug 2010
                      • 3100

                      #11
                      Re: Heb jij al een wietpas ?

                      Een wietpassie staat er niet tussen?

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Heb jij al een wietpas ?

                        Ik ben er voor het gemak vanuit gegaan dat we die allemaal hebben.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Ingeltje73
                          Banned
                          • Sep 2012
                          • 4

                          #13
                          Re: Heb jij al een wietpas ?

                          hallo,
                          woon ook in België,
                          momenteel niks te vinden hier in mijn buurt (
                          ben dringend op zoek naar groenteboer die me niet constant in de steek laat
                          jij al geluk gehad ?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          hallo,

                          heb ook geen pas, woon in België, hier in de omstreken niets te vinden (
                          zoek groenteboer )

                          groetjes

                          Comment

                          • djw4
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2012
                            • 1916

                            #14
                            Re: Heb jij al een wietpas ?

                            heb ook geen wiet pas daarom kweek ik
                            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                            Comment

                            • Ingeltje73
                              Banned
                              • Sep 2012
                              • 4

                              #15
                              Re: Heb jij al een wietpas ?

                              hallo,

                              België ? Ik anders wel en hier in de verste omstreken niets te vinden ( triestig
                              hopelijk jij meer geluk

                              groetjes

                              Comment

                              Bezig...