Wiet uit de coffeeshop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjafarm
    Retired
    • Sep 2012
    • 13

    #1

    Wiet uit de coffeeshop

    Korting op 420shop
    Heyy,
    Ik hoorde van sommige mensen dat de coffeshop, de wiet inkoopt
    En troep erbij doet zodat je extra verslaafd word? Klopt dit?
    Zoja, mag dat dan wel?

    Groeten, ganjafarm
    Last edited by Jointjedraaien; 1 October 2012, 20:41.
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Vraag;p

    Dat soort faliekante onzin is al eerder aan de orde geweest. Allemaal lariekoek.

    Comment

    • Ventje
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 960

      #3
      Re: Vraag;p

      Je bedoelt net als met chips waar een stofje door heen zit zodat je niet kan stoppen voor de zak leeg is ???

      Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment

      • Ganjafarm
        Retired
        • Sep 2012
        • 13

        #4
        Re: Vraag;p

        Naja, ik ga toch voor eigenkweek, dan zie je waar je voor werkt;p

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Vraag;p

          hahahahaha! chips waar een stof doorheen zit zodat je niet kan stoppen? extra verslavende stoffen in wiet? Dat zit tussen de oren. Echt waar!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • 2ndhero
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2012
            • 33

            #6
            Re: Vraag;p

            Luister ,... das echt onzin,.. als zoiets uitkomt kunnen ze direct de deurtjes dicht doen,..

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #7
              Re: Vraag;p

              Heb het nog nooit meegemaakt (dat ik gemerkt / gezien heb), maar volgens mij is het ook allemaal bullshit. Je hoort wel eens van die onzin verhalen van 'daar en daar zit coke door de wiet heen, nóóit halen daar'! Yeah right, de coffeeshop houder gooit €25,- aan coke in jouw paar grammetjes om je te binden. No way.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #8
                Re: Vraag;p

                goed opletten gewoon als je perse wilt halen.

                het kan wel, wiet oppeppen. of verzwaren. of anderszins mee klootviolen. maar da's niet mijn spelletje
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: Vraag;p

                  Verzwaren zal zeker wel voorkomen, vooral bij straatdealers. Ik (en de topicstarter) heb/hadden t echter over het toevoegen van 'verslavende bestandsdelen'.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Vraag;p

                    Dat met die chips heb ik ook.
                    Net weer een zak gesneuveld.

                    Met chinees eten heb ik het trouwens ook.
                    Die verdenk ik er ook van iets door de bami te doen waardoor je niet kunt stoppen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Ventje
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 960

                      #11
                      Re: Vraag;p

                      ja ja ja dat heb ik ook en als je de bak leeg hebt dan heb je het gevoel of je teveel gegeten hebt ???!!!
                      Zouden die chineezen dat express doen om ons dood te laten eten ofzo zodat zij nog meer de wereld kunnen over nemen ???

                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment

                      • gifkikker
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 164

                        #12
                        Re: Vraag;p

                        voor wiet lijkt het me een broodje aap,

                        maar voor Chinees, Pringles,... E621, mononatriumglutamaat, aka Ve-Tsin; aka umami, aka MSG
                        zit er in en zorgt er voor dat je niet kan stoppen.
                        Last edited by gifkikker; 20 September 2012, 19:11.
                        kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                        Say Cheese !!



                        Comment

                        • THC Dude
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 2405

                          #13
                          Re: Vraag;p

                          Van dat stofje kan misschien wel kloppen, want als ik met een zak sweet chili begin kan ik niet meer stoppen tot de zak leeg

                          Comment

                          Bezig...