Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De draaikolk van incassobureaus en deurwaarders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    BOA’s trek jullie prachtige uniformen uit! Incassobureaus stop met jullie belachelijk hoge tarieven. Geef mensen weer ruimte! En aan iedereen die dit leest. Ga weer samenwerken. Ga weer in groepen wonen; kosten reduceren en laat de overheid zien dat ze niet succesvol zullen zijn met deze bewust gebouwde crisis om de burgers in het slavenjuk te krijgen en te houden.

HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Re: De draaikolk van incassobureaus en deurwaarders

is dit een uitnodiging om bij je in een commune te komen wonen?
    of is dit een schalkse poging om goedkope zadentellers te recruteren (ò_0)

Comment

Nee dit is om de realiteit aan het licht te brengen.

De wurggreep wordt langzaam versterkt en over een aantal jaar, beseft de slapende burger ineens de keiharde realiteit, het is te laat.

De verwijzing naar 40-45 is dan ook zeer reëel.

Bedankt Angel
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

GAAN WE DEMONSTREREN BIJ DE DOKWERKER IN AMSTERDAM ????? JOINT ROKEN OP DE DAM !!!!!!!!! OOOOOP DE BERRY KADEN !!!! GRTZ budha

Comment

We moeten eens leren rellen hoe de Fransen en Arabieren dat kunnen, zonder onze 4x4 op andere mensen te parkeren dan.. Loze leuzen over hoe het beter moet horen we genoeg, maar niemand die het de politiek onder de neus wrijft. Is het tijd voor actie? Ja. Maar dan wel vanuit thuis meeschreeuwen met EenVandaag en niet in Den Haag zelf. "Want het regent en treinkaartjes zijn zo duur, of ik kan geen vrij krijgen."
          De beste stuurlui zitten niet eens meer aan wal, in weer en wind, maar ze kijken live mee op het tweede scherm achter de haard om vervolgens wat berichtjes te posten op twitter.

Die zinloze rellen zoals in Haren, moeten ook toch wel te fiksen zijn voor échte doelen en overtuigingen? Hoe kan het, dat als er een afgelast feestje is, iedereen op komt dagen, 16+ miljoen schade en drie weken lang voorpaginanieuws. Maar als het opeens serieus is en over belangrijke zaken gaat, dat niemand er vanaf wist?

Dát is er mis met het land. Niet eens de politiek zelf die zijn eigen waterput vergiftigt, maar wij als volk zijn te laks om er wat aan te doen. Vingers wijzen vanaf de bank, want VI begint zo, en wereldverbetering 2.0, ik word er moe van. Internet kun je uitzetten of gewoon doorklikken naar de leuke pagina's. Een meute voor je deur, daar kom je niet omheen. Wanneer dringt dat door?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil de politie geen reden geven om hier aan te kloppen omdat ik oproep tot actie - dat mag niet, is strafbaar, blijf dus maar gewoon zitten alsjeblieft - maar ergens is het krom dat 't internet vol staat met verbeterplannen maar geen enkel plan een doel bereikt toch?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

incassoclubjes en deurwaarders gaan zichzelf opblazen > pak een stoeltje erbij en kijk ernaar.

Ja, je hebt een huizenhoog probleem als je één zo'n club achter je aan hebt. Maar zijn het er meer dan zitten ze mekaar al snel in de weg. Wat je dan dient te doen is (relatief) simpel : leer rond te komen van het beslagvrije gedeelte van je loon of uitkering. Dat kan alleen als je mensen om je heen hebt waar je op kan terugvallen, in je eentje of voor één gezin is dat zo goed als onmogelijk.

Waarom is er een eind aan incassoclubs ? omdat het om spookgeld gaat wat ze in de boeken hebben staan. Een vordering hangt of staat bij de mogelijkheid van de schuldenaar om terug te betalen. Kan die niet betalen kan het nog zo vaak voor het gerecht komen, kunnen er nog zoveel mensen mee bezig zijn, uiteindelijk dient het te worden afgeschreven. Elke handeling die aan zo'n vordering wordt besteed is er een teveel die in veel gevallen nooit "op waarde geschat wordt"(oftewel betaald). Er is een ontzettende berg spookgeld in dat circuit, eens klapt die zeepbel, tot algemeen genoegen.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
            X