Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fitness/krachttraining en wiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fitness/krachttraining en wiet?

    Korting op 420shop
    Mede stoners en kwekers,

    Ik ben sinds een lange tijd weer begonnen met krachttraining en 4 dagen in de week joggen.

    Nu vroeg ik mij af in hoevere mijn kracht word beinvloed door wiet.

    Heeft iemand daar misschien verstand of ervaring mee?
    Ik heb het al geprobeerd op te zoeken maar kon nergens iets duidelijks vinden.

    Oke blowen voor het trainen is een No go dat weet ik.
    En blowen en joggen gaan ook niet samen het gaat mij vernamelijk om de krachttrainingen.

    Ik hoop wijzer te worden van jullie reacties

    #2
    Re: Fitness/krachttraining en wiet?

    thc doet je testosteron spiegels dalen, dus meer oestrogeen hormonen (vrouwelijk hormoon) = spierafbraak.

    Aldus google
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      #3
      Re: Fitness/krachttraining en wiet?

      In wat voor mate is dat dan ? Zou dat merkbaar zijn ? I dunno..
      Roken is sowieso niet zo best voor de conditie natuurlijk, maar ik heb 7 jaar 2x/week aan fitness gedaan en ik ben nog steeds niet uit elkaar gevallen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Fitness/krachttraining en wiet?

        Wat een feit is dat de bloedsuiker spiegel door gebruik wiet naar beneden gaat. dit GEEFT HOOFDZAKELIJK EEN GROTERE BEHOEFTE AAN SUIKER.dIT KUN JE OPVANGEN DOOR BIJVOORBEELD DRUIVENSUIKER TE CONSUMEREN. maar ALS JE ECHT AAN DE KALE GEWICHTEN GAAT HANGEN EN 4 A 5 KEER PER WEEK GAAT BODY BUILDEN ZAL JE WEL VOEDINGS SUPLEMENTEN GAAN EN OF MOETEN GEBRUIKEN OM DE SPIEREN VAN ALLE BENODIGDE BOUWSTOFFEN TE VOORZIEN.DIT HEEFT NIKS TE MAKEN MET VERBODEN MIDDELEN MAAR GEWOON EXTRA VOEDINGSSTOFFEN .Het is een spier verklapper en menig persoon met spierpijn bijvoorbeeld chronisch gebruikt het als pijnstiller en of spierverslapper.Spierpijn ga je echt krijgen als je fanatiek aan de gang gaat met intensief sporten.Het gebruik van cannabis word in de topsport echter wel als verbodn middel aangeduid en is een verboden middel voor bijvoorbeeld de olympische sporters.

        Comment


          #5
          Re: Fitness/krachttraining en wiet?

          je zal trager massa opbouwen
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Re: Fitness/krachttraining en wiet?

            En heeft dit invloed in bijvb en marathon lopen? Want dat is mn doel einde dit jaar....
            -

            Comment


              #7
              Re: Fitness/krachttraining en wiet?

              Ik denk dat het tabak in je joint een negatiever effect heeft. Nicotine is wen acetylcholineblocker, en acetylcholine 'bestuurt' je spieren. Maar er is te weinig bekend om een super duidelijk antwoord te verzinnen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Fitness/krachttraining en wiet?

                Ik doe veel meer wiet dan tabak in mn joint. En verder rook ik geen tabak. Enkel en joint of twee elke avond. Zal wel mee vallen denk ik
                -

                Comment


                  #9
                  Re: Fitness/krachttraining en wiet?

                  Tsja, zelfs livestrong als organisatie kan de feiten niet benoemen. Ze maken wel een paar punten op geestelijk aspect qua 'doorzettingsvermogen', die ik kan beamen
                  http://www.livestrong.com/article/14...muscle-growth/
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Fitness/krachttraining en wiet?

                    alles hangt af van wat je precies wilt bereiken met je training Zakenman. Voor wat huis-tuin-keukensportwerk om het lijf robuust te houden dan zou ik me niet te druk maken om jointjes. Wil je echt resultaat (of dat nou massa, uithoudingsvermogen of beide is) dan bereik je op een gegeven moment een punt dat roken en jointjes je tegenwerken.

                    Persoonlijk vind ik een blowtje voordat ik uithoudingsvermogendingen ga doen (fietsen bv) erg lekker want dan heeft mn geest wat te doen als ik onderweg ben. Heel fout maar ik gebruikte het vroeger weleens als omgekeerde doping : rond trainingen veel blowen, dan even een paar weken niet in de aanloop naar wedstrijden om dan te kunnen vlammen als het moet.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Fitness/krachttraining en wiet?

                      Zoals moreweed het zegt vind ik het ook super om te blowen voor ik ga gaan lopen, en ik bevind er persoonlijk geen mindere prestaties door... Het motiveert mij juist. Vergeet wel geen flesje water want je mond kan snel kurkdroog worden in die gevallen . Als je echt competitie wil gaan doen kan ik je niet echt adviseren. Succes matie.

                      Comment


                        #12
                        Re: Fitness/krachttraining en wiet?

                        Bedankt voor alle reacties!

                        Ik wil zelf massa opbouwen, geen bodybuilder formaat maar toch wel goed gespierd.
                        En joggen doe ik eigenlijk alleen om mijn slechte conditie als roker te verminderen, marathon's lopen is zeker niet mijn doel.

                        Het trainen is gewoon puur voor mijn eigen plezier geen wedstrijden etc.

                        Ik las dat als je rookt ( tabak) voor een krachttraining je minder kracht zal hebben en dat ga ik morgen in de sportschool uitproberen.
                        Tot nu toe rook ik altijd een peukje voor dat ik de sportschool binnen ga. Morgen zal ik niet roken voor de krachttraining en zal daarna hier posten wat het als verschil had.

                        Nu mag het nog

                        Comment


                          #13
                          Re: Fitness/krachttraining en wiet?

                          Ik doe ook altijd aan vtt's mee al blowend ik draai er me 2 op voorhand (ik rook wel geen tabak) en dan vanof ik op een rustig stukje zit steek ik er eentje op en ik merk hier ook totaal geen nadelen van op mijn prestaties.

                          Wel krijg ik dikwijls een scheve blik van een vtter die achter mij in mijn rookpluim hangt, maar da dan een extra motivatie voor heb me voorbij te gaan.
                          Eenmaal hij opgerookt ik kan ik lekker tot de limit gaan en ben ik goed gefocust op mijn doel
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            #14
                            Re: Fitness/krachttraining en wiet?

                            gekke vaag misschien maar waarom zou je naar een sportschool moeten om aan krachttraining te doen ?

                            Alles wat je ervoor nodig zou kunnen hebben heb je thuis, en 90% daarvan heb je altijd bij je (namelijk je eigen lijf...)
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Fitness/krachttraining en wiet?

                              Geen gekke vraag hoor. Ik train samen met mijn broer en 2 vrienden zo motiveren wij elkaar wat erg goed voor ons werkt daarom de sportschool.

                              Vandaag heb ik niet gerookt voor het trainen, ik denk dat het misschien 5% qua kracht verschilt dus het maakt niet echt veel uit voor mij.

                              Comment

                              Bezig...
                              X