special taste

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chakie
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2014
    • 31

    #1

    special taste

    Korting op 420shop
    Welke weed vinden jullie het best smaken?
    Enkele die ik echt heerlijk vind, big buddah cheese, chocolope, shoreline, pinne apple
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: special taste

    Als het paars is is het bij mij altijd goed

    Comment

    • chakie
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2014
      • 31

      #3
      Re: special taste

      ik heb enkele weken geleden in amsterdam chocolope gekocht en deze was paars, de eerste keer dat ik paarse chocolope had,
      de smaak was 10x zo lekker!

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: special taste

        Hmmm, ik kan zo geen strain noemen, bij iedere breeder is hij anders. Ik vind hennep qua smaak heerlijk, als het een jaar gecured heeft, beetje maroc achtig. Maar daar voel je niets van.
        Ik heb nu black domina, smaakt als St. Marc allesreiniger met dennenhars, vind ik ook lekker. Best wel eigenlijk!
        Ouwerwetse skunkmix uit die shop bij de Wedren in Nijmegen, vind ik ook lekker.
        K2
        Northern lights
        Oude of zoals de oude smakende white widow is ook niet verkeerd.
        Power plant is ook goud, als het die smerige stinkende is.

        Die zure hippe lemon shit vind ik niks. Als ik kattenpis of ammonia wilde proeven, dan was ik wel in een asiel gaan wonen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...