Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thai Wiet? Beetje te doen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thai Wiet? Beetje te doen?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Bij ons hier in de coffeeshop hebben we thai wiet. Ik hoor van iedereen dat het rommel is en je beter een blaadje kan roken, maar ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Het 5 euro per gram tegenover bijvoorbeeld Lemon Haze dat 14 euro kost.

    Is het iets?
    Last edited by Jointjedraaien; 16 May 2019, 06:20.

    #2
    Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

    Superbucht die Thai, zit dat nog vol met zaad ook soms.

    Wie niet waagt, niet wint.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

      Heb ook al gelezen dat het herma gevoeliger was op buitenlandse fora... Welke genetics ze natuurlijk gebruiken weet je nooit en een naam krijgt het snel!

      Comment


        #4
        Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

        Alle waar naar z'n geld.

        Spreekwoord;linkje.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

          Tsja, tsja, ik vind kauwgum van de aldi lekkerder dsan stimorol. Stimorol kost 1,50 per pakje, aldikauwgum kost 1,75 per 5 pakjes.
          Je weet het pas, als je het probeert!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Er zit bijna geen thc op een je hebt meer nodig

            Comment


              #7
              Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

              Ik heb anders flink vettige thais gezien in wat kweekverslagen! Maar de thai in thailand is om te janken heb ik gehoord.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

                Voor de nederwiet kreeg je alleen maar importwiet zoal Tai, Jamaica of colombia. Deze zat idd vaak vol zaad omdat de boertjes daar niet altijd de kerels ertussenuit haalden en er veel in het wild werd gekweekt. Daarnaast staat Tai wel bekent om snel herma te vertonen.

                Neemt niet weg dat je het gewoon kan roken. Het is wat minder potent dan de moderne doorgekruiste soortjes maar dat vind ik soms juist fijn. Zaadjes er wel uithalen.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

                    Misschien al weer 10 jaar geleden dat ik Thai heb gerookt. De thai wiet kwam niet uit de coffeeshop en koste toen nog geen 5 gulden per gram.
                    Een aparte smaak had het wel, maar als ik eerlijk ben genoot ik toch meer van de white widow die nog geen 9 gulden per gram koste.

                    Van de widow werd ik 2 x zo stoned, dus van de thai gooide ik 2 x zoveel in mijn joint. Tel uit je winst
                    Voor 5 euro de gram zou ik het gewoon een keer proberen, en deel je ervaring hier op het forum.. ben benieuwd!

                    Succes FHRITP!

                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

                      Vaak samengeperst in blokken, in thailand op hasj na was er niks anders te vinden. Ziet er niet echt uit, veel zaad in de toppen. Maar opzich kwa smaak beter dan dat het eruitziet... En als je er een dikke van draait doet het zeker zijn werk wel. Gewoon proberen!
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        #12
                        Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

                        Thai is niet echt mijn ding en het bevat weinig THC , Maar smaken verschillen om echt stoned te worden zou ik het niet halen of je moet er echt veel van roken

                        Comment


                          #13
                          Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

                          ligt eraan, de thai wat word aangeboden hier is 80% rommel,
                          de overige 20% thai wat rondzwerft is echt geen rommel.

                          maar ga er maar vanuit dat het rommel is

                          staff

                          Comment


                            #14
                            Re: Thai Wiet? Beetje te doen?

                            FHRITP !

                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X