Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabistakjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabistakjes

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben een medicinale gebruiker en zet thee van de toppen. Nu heb ik dit jaar voor het eerst zelf geteeld en bij het plukken merkte ik dat ook de takjes behoorlijk plakken, oftewel daar zit veel thc op! Nu vraag ik me af of het mogelijk is ook de takjes een tijdje (20 tot 30 min) te koken. Heeft iemand hier ervaring mee?

    #2
    Re: Cannabistakjes

    Geen medicinale ervaring
    Maar normaal mogen die takjes er gerust bij

    Comment


      #3
      Re: Cannabistakjes

      Hoe zet je deze thee? Gewoon de toppen in warm water, of gebruik je een vette stof of de thc te absorberen

      Comment


        #4
        Re: Cannabistakjes

        Wietrecepten. 172 topics.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Cannabistakjes

          Takjes bevatten idd ook thc, niet zoveel, maar er zit thc op.

          Comment


            #6
            Re: Cannabistakjes

            Ik weet hoe je normaal thee zet, ik vroeg het uit nieuwschierigheid om andere recepten te ontdekken Het was niet in het algemeen bedoeld, maar voor de topicstarter, hoe hij zijn theetje zet.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Cannabistakjes

                Monty maakte ooit een topic over armemans takkenpolm. Dat is vast nog wel terug te vinden. Is wat makkelijker doseren.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabistakjes

                  IMG_2334cropped.jpg

                  Op de stelen en takjes zitten idd nog een boel steelloze trichomen die doorgaans heel potent zijn en vaak al amber als de rest nog milkey is. Deze iniminitrochoompjes zijn zeer klein (0,10 - 0,25 mu) en gaan dus normaal door de zeven heen (icehash).
                  Zeker de moeite waard om je takjes dus te gaan opsparen voor armemanspolm.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...%29-TakkenPolm

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabistakjes

                    Bedankt voor je info! Ben blij dat ik ze nog niet heb weggegooid. Zal er zeker een keer thee van gaan zetten, hoewel ze beter in een grote soeppan passen bedenk ik me nu, misschien lekker met een bouillonblokje erbij? haha. Vermoed dat ik ze wel wat langer zal moeten koken dan ik normaal gesproken met de toppen doe.

                    ps. Mooie foto trouwens, je ziet ze goed zitten!

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Hoi, had al verteld dat ik de toppen kook, maar was even vergeten dat ik er inderdaad wat vets aan toevoeg, tijden het koken een beetje roomboter en om het langer te kunnen bewaren voeg ik er koffieroom of koffiemelk aan toe, dan blijft het in de koelkast zo'n 5 dagen goed.

                    Comment

                    Bezig...
                    X