Straatdealers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mother's finest stoner
    Banned
    • Feb 2009
    • 8

    #1

    Straatdealers

    Korting op 420shop
    Halloaa!

    Ik ben benieuwd wat jullie van straatverkoop vinden?

    Greetz Mother's finest stoner
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    ik koop nooit iets op straat,als ik iets koop is het in een shop of het moet van iemand zijn die ik al heeeel goed ken!

    vervuilde weed is hier in de buurt makkelijk te vinden en daar krijg ik de pest van...
    je wilt niet weten wat ze erin draaien om hem toch maar wat zwaarder te maken!

    grtzzz

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Ik rook enkel weed als ik weet welk soort het is, als ik zonder zit ga ik ff een shopje doen.


      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • stiff
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 479

        #4
        afzetterij,zeker ni doen!

        Comment

        • easyrider
          Wicked Stoner
          • Dec 2008
          • 207

          #5
          straatverkoop in belgie is ook niet echt intressant .
          De wiet is verzwaard met alles dat ze kunnen en het kost je zo 30€ voor gemiddelt 4 gram,mensen kopen het omdat er geen shops zijn.
          Rippers !
          Ik koop niets en verkoop niets.
          grst easyrider

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Zou niks op straat kopen denk ik , maar ja je kent het als je niks teroken hebt en iemand geeft je een adresje van een huis dealrtje dan ga je er ook heen en je weet ook neit wat voor zoooi hij er bij doe .
            En in een shop kan je ook flink wat zooi kopen tegenwoordig.
            Dus ik weet het niet zo als je helemaal niks te roken hebt en wel zin hebt tja............
            God was never on your side..

            Comment

            • kanonierke
              Chronic Stoner
              Lucky Member
              • Jul 2008
              • 153

              #7
              Idd, nood breekt wet, ik zou veel liever nooit kopen op straat maar in belgiƫ kan je soms niet anders. Een paar goeie coffeeschops heeft belgiƫ nodig!
              Greetz

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Ik wil er wel ene openen. Het zou in ieder geval goe draaien. Is da geen idee om de economie wat aan te zwengelen?

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Vast wel, Nederlandse coffeeshops brengen heel wat geld in het laatje
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • midnight fantasy
                    Wicked Stoner
                    • Jul 2008
                    • 264

                    #10
                    normaal is in belgie de prijs 25€ voor 3.2gr als ze correct zijn.
                    meeste straatdealers vragen 30€ en verzwaren het dan nog door wat nat zand in te doen of andere briel.
                    je hebt jammer genoeg niet veel keus in belgie ook om te kopen.

                    Comment

                    • WeedSide
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Feb 2009
                      • 38

                      #11
                      amateurs
                      Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                      Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                      Comment

                      • haze'o'lator
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 1273

                        #12
                        grow your own shit...

                        grtzzz

                        Comment

                        • brammabis sativa
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Feb 2009
                          • 25

                          #13
                          in maastricht deed eens iemand heel weinig moeite. hij verkocht een andere plant ipv wiet, in een zak waar ge niet kon door kijken. gaf zelfs een vals telefoonnummer en andere gegevens, dus dit zijn echt wel georganiseerde bedriegers.
                          de kans dat iemand een zak wiet en vlak daarna een badge van de politie bovenhaalt wil ik ook liever niet mee maken.

                          Comment

                          • JustLooking
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jan 2009
                            • 59

                            #14
                            uitlokking van misdaden door politie is verboden hoor... zowel in NL als BE!

                            Op straat lopen natuurlijk de jongens die direct geld nodig hebben, liefst zo snel en zoveel mogelijk. Uiteraard beter dat je je aankoop was meer plant en probeert in contact te komen met de juiste mensen.

                            Comment

                            • Saint
                              Retired
                              • Feb 2009
                              • 106

                              #15
                              Ik heb een hekel aan slechte wiet of wiet wat ik niet weet wat hij is. De shops in nederland niet aan de grensstreken vallen heel goed mee. Het zijn enkel de commercieeƫle shops die slecht zijn.

                              Ik zal hieronder een website geven met heel veel shops in Nederland geordend bij provincie. Voor jullie belgen heb ik een mooie werkwijze die ik ook wel eens toepas. Je zoekt een mooi stadje in Nederland waar ze veel shops hebben. Je maakt een dag uitstapje naar die stad. Je koopt in een shopje lekkere wiet en je komt weer een weekje of 2 weekjes toe.

                              Het is het echt waard want echte, lekkere, ongeknoeide wiet is niet te betalen!!!!

                              Coffeeshop, smartshop, growshop en headshop in heel Nederland.


                              Greetz
                              Saint
                              Last edited by Saint; 11 March 2009, 06:49.

                              Comment

                              Bezig...