hond heeft mijn verdamper laten vallen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wietjunkie1983
    Expert Stoner
    Member
    • Apr 2015
    • 98

    #1

    hond heeft mijn verdamper laten vallen

    Korting op 420shop
    IMAG0005.jpg



    al t glas is kapot, wat te doen?Een nieuwe kopen of toch onderdelen kopen?

    mvg wietjunkie
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

    De hond verkopen op kleedjesmarkt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • wietjunkie1983
      Expert Stoner
      Member
      • Apr 2015
      • 98

      #3
      Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

      hond heb k niet meer, maar wat nu een nieuwe verdamper a 350 of toch onderdelen al is het belangerijkste ook kapot van mijn verdamper dat warmte element..

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

        Als de onderdelen 300 euro kosten zou ik een nieuwe halen.
        Ligt eraan wat het kost om weer helemaal werkend te krijgen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • wietjunkie1983
          Expert Stoner
          Member
          • Apr 2015
          • 98

          #5
          Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

          dankjewel voor je reactie

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #6
            Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

            Wel lullig voor de hond dat hij de schuld krijgt

            Wat ik niet snap, ligt de verdamper al langer stuk of heb je de hond direct weggedaan ? Wel sneu voor de hond, denk ik....
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • Bossman
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 433

              #7
              Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

              Hoop ook dat de hond daarvoor niet wegmoest.
              - Fast Bud
              - Royal Dwarf Auto
              - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

                Volgens mij kun je schade door huisdieren verhalen op je inboedelverzekering. Ik zou 't gewoon proberen. En dan of het glas vervangen, of een nieuwe kopen.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • poepzak200
                  Cronic Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2011
                  • 3081

                  #9
                  Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment

                  • De Witte
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 2133

                    #10
                    Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

                    Spijtig dat je de hond hebt weggedaan.

                    Kan je alleen weed vapen, mag je niet roken?
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

                      Wat LR2 zei, inderdaad.
                      Een inboedel- of aansprakelijkheidsverzekering kan het onder gedekt zijn, check de voorwaarden.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #12
                        Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

                        Zegt veel over de persoon hier in kwestie dat een stuk vaporizer meer waard is als een hond.
                        Wie zijn hond voor zoiets weg doet is in mijn ogen een marginale klootzak die denkt dat een huisdier maar een stuk speelgoed is.
                        Hoop dat je geen kinderen hebt, die kan je ni wegdoen als ze iets stuk doen, wat dan? Erop meppen?
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

                          Volgens mij heeft hij niet gezegd dat de hond daarom weg moest.
                          Misschien was die wel op visite ofzo.

                          Meppen is niks mis mee, wij kregen vroeger ook gewoon klappen als we stout waren geweest.
                          Ik heb zeer regelmatig op m'n buik geslapen omdat de kont in brand stond.
                          Mijn vader was 2 meter+ en woog 130Kg, als je over de knie ging was je wel even genezen.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • wietjunkie1983
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Apr 2015
                            • 98

                            #14
                            Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

                            De hond was ziek. En hebben we laten inslapen.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            En als het even meezit hebben we dit jaar nog een puppy !
                            K rook teveel jointjes en met de verdamper rookte k de wiet puur waardoor k geen tabak meer nodig had, wie nog een verdamper heeft liggen voor een leuk prijsje mag me een berichtje sture..

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #15
                              Re: hond heeft mijn verdamper laten vallen

                              AH, dat is naar om te horen Wietjunkie. Zo heb ik mijn opmerking niet bedoeld

                              @Q, er is wel verschil tussen meppen en meppen
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...