Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dronken V.S. Stoned/high

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dronken V.S. Stoned/high

    Korting op 420shop
    Ik heb nog nooit een joint gerookt maar ben wel al regelmatig dronken geweest. Nu vroeg ik me af,... is stoned zijn qua gevoel vergelijkbaar met dronken zijn of is het minder leuk/leuker.

    Ik zoek dus enkele ervaringsdeskundigen die beiden al geprobeerd hebben. Wat vinden jullie het leukst en wat zijn de grootste gelijkenissen/verschillen?

    #2
    Nou, van te veel alchohol kan ik soms wat duizelig en draaierig van komen,tevens als het slecht bier is veel hoofdpijn kan veroorzaken, (kater) terwijl lekker stoned zijn je een aangename relax chill gevoel geeft die je lekker in de zetel laat zitten. En wat je zorgen kan laten vergeten. Je leeft met stoned zijn lekker op het moment zelf.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      van stoned heb je ook een mindere kater misschien beetje suf in de ochtend maar meer niet, en zoals westport al zegt het ontspant meer als alcohol al je spieren ontspannen, je oogleden worden zwaar en met de ene soort ben je heel loom, lui & levenloos (de 3 L's ) en met de andere soort ben je meer licht in je hoofd, en ben je meer socialer en ben je niet zo aan de bank geplakt .

      mvg road

      Comment


        #4
        Ja als ik zat ben doe ik: liedjes (non-vocale) zingen, Jumpen (voor de grap natuurlijk) en roken (wat ik normaal nooit doe)
        Als ik stoned ben: praten over de kosmologie en andere paranormale dingen, en praten over mijn gevoelens met vrienden, Beatboxen
        Als ik high ben: heel heeel snel praten, wedstrijdjes omter rapst omdraaien en dergelijke...

        grow da weed, smoke it's buds

        Comment


          #5
          Ik sluit me bij al mijn voorgangers aan niets aan toe te voegen

          Greetzz

          Comment


            #6
            Stel je een dag voor waarop je u echt geweldig voelde. Het beste moment van je leven. Wel doe dat maal 200% en je bent lekker high.

            Comment


              #7
              Okido! Bedankt voor de verduidelijking!

              Comment


                #8
                Re: Dronken V.S. Stoned/high

                Oorspronkelijk geplaatst door Hush View Post
                Ik heb nog nooit een joint gerookt maar ben wel al regelmatig dronken geweest. Nu vroeg ik me af,... is stoned zijn qua gevoel vergelijkbaar met dronken zijn of is het minder leuk/leuker.

                Ik zoek dus enkele ervaringsdeskundigen die beiden al geprobeerd hebben. Wat vinden jullie het leukst en wat zijn de grootste gelijkenissen/verschillen?
                Als je dronken ben draai je zo erg als je je nest in gaat
                Wagenziek worden
                kan vergiftiging oplopen
                problemen krijgen ( hoogmoed ) met anderen
                Amper concentratie
                Verslavend

                als je een jointje rookt voel je je veel rustiger
                sterke concentratie door een soort tunneleffect
                lachkicken krijgen
                Badtrips zijn aleen niet zo geweldig maar dat ligt aan je stemming
                creatiever
                beter in dingen door concentratie maar kan ook slechter
                enz enz ik vind zelf dat het meer voordelen heeft dan drank je kan geen vergiftiging krijgen
                en loop maar eens na hoe alcohol word gemaakt en wiet word gekweekt ( op de natuurlijke manier dan )
                het is dus totaal verschillend van elkaar

                Comment


                  #9
                  Re: Dronken V.S. Stoned/high

                  verschil tussen dronken en high is als het verschil tussen uit en aan.

                  Ik ben bijna nooit dronken geweest in me leven, en die enkele keren was ik eigenlijk ook stoned, dus was ik stronken.
                  Maar ik heb gezien aan vrienden die regelmatig drinken , dat na geruime tijd( jaren drinken) ze geen zinnen meer kunnen formuleren met meer dan 4 woorden. waardoor ze hun emoties niet meer goed kunnen uitdrukken en al gauw in competitie gedrag of in agressie en intimidatie vervallen. Daarbij verliezen ze het vermogen om mee te denken of zelfs mee te leven en verliezen ze de motivatie om een beter mens te zijn. Het gif heeft ze werk gedaan....

                  High zijn is voor mij persoonlijk geweldig, ik rook dan ook de gehele dag door. Het helpt me consentreren als ik werk, het geeft me inspiratie om mentale uitdagingen aan te gaan.
                  Stoned zijn van een fijne indica brengt me tot rust als ik weer eens slachtoffer dreig te raken van de daglijkse ratrace.
                  Met onze coffeeshops als oase, is high zijn in onze samenleving als dorstlessen in de woestijn.

                  Alcohol maakt meer kapot dan je lief is, THC is gewoon lief.



                  --------------------
                  REGULAR magazine
                  Last edited by dokkie; 25 October 2010, 13:46.

                  Comment


                    #10
                    Re: Dronken V.S. Stoned/high

                    Je moet er zelf achter zien te komen wat goed voor je is. Vergt wat vallen en opstaan, maar als je uit iedere val een les onthoudt komt het ooit wel goed.. Toen ik zowat 35 jaar geleden na een aantal Duvels het nog nodig vond een paar gram afghaan te roken voelde ik mij zowat bijna doodgaan. Intussen bij iedere val wat bijgeleerd, inmiddels weet ik wat ik kan hebben. Van 6.30 's morgens tot einde werkdag enkel koffie en nicotine. Daarna om tot rust te komen een cocktail die je niet wil weten. Ben 55 en wens dat nog 10 jaar vol te houden.

                    Comment


                      #11
                      Re: Dronken V.S. Stoned/high

                      Comment


                        #12
                        Re: Dronken V.S. Stoned/high

                        ha lol das goe gezope

                        Comment


                          #13
                          Re: Dronken V.S. Stoned/high

                          ik heb nooit gehoord van iemand die stoned was en iemand dood rijd met de auto!Ik heb ook nog nooit gehoord van cannabis vergiftiging,wel van alcohol vergiftiging!Of dat iemand zichzelf in coma rookt,wel van alcohol!Met andere woorden,je kan beter een joint roken!Want alcohol is veel gevaarlijker!Dat zouden ze eigenlijk moeten behandelen,zoals ze nu met cannabis omgaan!Free the weed,legelize the herb

                          Comment


                            #14
                            Re: Dronken V.S. Stoned/high

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dr Haze View Post
                            ik heb nooit gehoord van iemand die stoned was en iemand dood rijd met de auto!
                            Kijk je wel eens TV? FF met filmpje dan maar ..

                            THC in het bloed van de swiftdriver was aanwezig...do i need to say more...

                            http://apeldoornaanslag.wordpress.co...d-karst-tates/
                            Last edited by Ray4PA; 7 March 2010, 13:36.

                            Comment


                              #15
                              Re: Dronken V.S. Stoned/high

                              Een beetje uit het verband getrokken vergelijking, Ray........... vind het een beetje jammer en onnodig, zoniet kwetsend!

                              Comment

                              Bezig...
                              X