Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dodo64
    Stoner
    Member
    • Jun 2015
    • 23

    #136
    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

    dit is echt leuke topic

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #137
      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

      image.jpgDutch pasion Surprise mix, keertje gewonnen met de lotto.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #138
        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

        Mooie surprise !

        Laat later nog meer foto's zien
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #139
          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

          image.jpgimage.jpgimage.jpgNet een paar dragen droog getrokken, maar de grootsten laten nog steeds de bladpunten hangen? Lamp op 60cm, op 80 deden ze het beter, toch eens ff proberen.
          Ondertussen 21 dagen sinds in de grond steken en ontkiemen, geen watten, grond in en lamp erop.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          • Michevan
            Expert Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2014
            • 1417

            #140
            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

            ff een paar plaatjes en een fijn weekend allemaal!

            fb 4.jpgfb 2.jpgtpd 5.jpgtpd 2.jpgtpd 3.jpgtpd 4.jpg
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #141
              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

              Welk soortje is die paarse mich?

              Mooie planten zijn het alleszins
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #142
                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                Dat zijn Triple Purple Doja van Quest, ik heb die al een tijdje en wat mooie kunnen vinden en houden, ik heb de onderste delen van deze bestoven met een hele mooie BJ man.

                Dank je Thugz, ik vind ze ook erg mooi, de geur is erg zoet en musk achtig, heel plezierig, het roken helemaal!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                • steundheufd
                  Advanced Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Mar 2014
                  • 1234

                  #143
                  Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                  DSC03509.jpgDSC03510.jpgDSC03511.jpgDSC03512.jpgDSC03513.jpgDSC03514.jpgDSC03515.jpg

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #144
                    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                    Dat is pas een Mooi kweek tentje alles proper en wat een mooie plantjes
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Michevan
                      Expert Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2014
                      • 1417

                      #145
                      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                      Ziet er goed uit Steund, laat ze maar knallen
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment

                      • steundheufd
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Mar 2014
                        • 1234

                        #146
                        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                        bedankt !
                        zij trouwens op de foto dagje of 18 .
                        eerste 6 op 300w hps vanaf dan op 600w .
                        soortjes zijn :reversed big buddha cheese , chocolope , k2,jack herrer , critical kush , maste kush

                        Comment

                        • steundheufd
                          Advanced Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Mar 2014
                          • 1234

                          #147
                          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                          DSC03518.jpgDSC03527.jpgDSC03526.jpgDSC03525.jpgDSC03524.jpgDSC03522.jpgDSC03521.jpgDSC03520.jpgDSC03517.jpgDSC03528.jpgDSC03529.jpgDSC03516.jpgDSC03530.jpg






                          elke kweker kent het wel , de moment dat zen wietplantjes zeebra zijn toffer vinden ...

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #148
                            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                            Maar dat komt helemaal goed bij jou !
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • De Witte
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2013
                              • 2133

                              #149
                              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                              image.jpgimage.jpgimage.jpgDutch passion suprise mix, autoflowers.
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              • Stemma
                                Exquisite Grower
                                420 Member
                                • Mar 2014
                                • 7415

                                #150
                                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                                Mooi Witte!

                                Hoe hou je ze zo laag ? LST ?
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...