Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #166
    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

    Tnxs man, ik heb Mway zijn raad aan jou in je topic een beetje meegelezen, daardoor weet ik nu beter hoe ik water moet geven.
    En natuurlijk de CO2 tabs van No Mercy denk ik, af en toe een kwart tabletje verpulvert in het water en verdeeld over alledrie.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • shivaman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2012
      • 905

      #167
      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

      vooraan 2x killer bee honey F4 (van Haas)
      achteraan 3x OG-cheese
      alles is 2x getopt.. 3e week bloei ..

      z487dGz5.jpg
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #168
        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

        2x toppen is echt de moeite, heb het zelf 1 keer gedaan. Toch maar eens terug wat meer tijd steken in het voorgroeien, want het loont. Aan de stand van de blaadjes te zien drinken en verdampen ze wel lekker, zien er dorstige wijven uit
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • de oerhippie
          Ultra Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 2132

          #169
          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

          Lekker vrind, vooral doorgaan !!
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment

          • member16666
            Banned
            • Jul 2011
            • 780

            #170
            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

            neville haze hybrid
            gestart rond sinterklaas, 5weken groei, 13 weken bloei


            sinds vorige week is mijn 400W grow over, eindelijk
            buiten is toch een stuk makkelijker en goedkoper vandaar dat ik daar liever bezig ben

            het seizoen loopt en fouten kunnen duur zijn buiten want je hebt maar één kans,
            dat was wel het leuke aan binnen telen, daar kun je vanalles doen en je schaadt maar een klein beetje opbrengst als je het per plant bekijkt

            sterrenwiet is en blijft de zachtste en beste wiet die ik kan vinden en zeker als je tien graden of meer zuidelijker gaat/zit

            happy growings to all

            Comment

            • Geodude
              Bong Master
              420 MemberMemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 343

              #171
              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

              Ik kon helaas geen verslagje maken maar wilde toch even pronken
              G-kit Led 180w
              Pineapple express auto op 12/12 licht
              IMG_1184.jpgIMG_1181.jpgIMG_1177.jpgIMG_1153.jpg

              Comment

              • steundheufd
                Advanced Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 1234

                #172
                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                DSC03613.jpgDSC03610.jpgDSC03605.jpgDSC03600.jpgDSC03621.jpgDSC03614.jpgDSC03611.jpgDSC03606.jpgDSC03599.jpgDSC03622.jpgDSC03618.jpgDSC03612.jpgDSC03609.jpgDSC03604.jpgDSC03602.jpgDSC03623.jpgDSC03619.jpg


                is da een fout in da systeem ofso ?
                al 3e keer dat ik op men pc zelf alles speciaal goed draai, het upload en terug van den hond is ...

                zou er een mod zo vriendelijk willen zijn ze tedraaien als da lukt ?
                is maar voor herniakes in de nek tevermijden enz
                Last edited by steundheufd; 22 May 2016, 17:33.

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #173
                  Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                  Ze staan er mooi bij steundje leuk dat we op deze mannier dan toch nog eens je tentje zien.

                  Thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • steundheufd
                    Advanced Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 1234

                    #174
                    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                    mercikes thugz !
                    ja wegens nieuwe hobby en ook gewoon het topice wat beu tezijn .
                    vind ik niet echt meer de tijd ervoor , maar zo kunde idd nog eens mee kijken !

                    staan trouwens klein 3 weke in bloei , verschillende soortjes en nie echt precies bij gehouden .
                    maar de eerste zijn pak weg nen dag of 25 bezig en de latere 21/21 fso .

                    nu hopen dat die regen wa op houd .
                    wand hebt al ies zitten gehad dak rot had binnen door da stront weer

                    Comment

                    • THEBIRD
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2016
                      • 396

                      #175
                      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                      Hey @Steunhoofd

                      Ziet er gaaf uit!
                      En buiten gaat het ook erg mooi zo te zien
                      Nu maar hopen op beter waar ja
                      Groene vingers

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #176
                        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                        @ Witte, dat toppen gaat jou goed af ! Mooie planten !

                        @Geodude, mooi gedaan , leuk dat je ze hier showt
                        @Shief, mooi "ghost" veld hoor

                        @B2N,
                        @Steundje, lekker bezig man
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • de oerhippie
                          Ultra Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 2132

                          #177
                          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                          HET PLANTEN JAAR 2016 001.JPG HET PLANTEN JAAR 2016 002.JPG HET PLANTEN JAAR 2016 007.JPG HET PLANTEN JAAR 2016 005.JPG HET PLANTEN JAAR 2016 006.JPG

                          oh ja... HET PLANTEN JAAR 2016 010.JPG HET PLANTEN JAAR 2016 004.JPG
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #178
                            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                            Lekker die ijsbergsla, en jah 3 in 1 pot kan zo te zien. gewoon blad van onder plukken heb je de hele zomer een knapperig broodje..

                            wat een smal blad, is dat sativa?

                            Comment

                            • shivaman
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2012
                              • 905

                              #179
                              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                              week 7 vd bloei is ingegaan...

                              new.jpg
                              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                              (running)

                              Comment

                              • Ganjax
                                Guru of all Growers
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Apr 2009
                                • 10443

                                #180
                                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                                Lijkt wel ene grote pruik wiet nice Shief!
                                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                                Comment

                                Bezig...